Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A32 |
Knowledge of the sea diesel engines, turbines of gas and plants of steam. |
B1 |
That the students proved to have and to understand knowledge in an area of study what part of the base of the secondary education, and itself tends to find to a level that, although it leans in advanced text books, it includes also some aspects that knowledge implicates proceeding from the vanguard of its field of study |
B5 |
That the students developed those skills of learning necessary to start subsequent studies with a high degree of autonomy |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Coñecer o funcionamento, partes, ciclos, parámetros e equipos dos sistemas de propulsión de buques baseados en motores de combustión interna alternativos. Conocer todos aqueles servicios auxiliares necesarios para a propulsión e sua disposición a bordo |
A32
|
B1 B5
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Bloque I |
Introducción: Máquinas de fluido. Máquinas e motores térmicos |
Bloque II |
Clasificación dos motores. Partes dos motores. Cinemática. Dinámica. |
Bloque III |
Ciclos ideais. Potencias. Ciclos reais. |
Bloque IV |
Parámetros fundamentais e curvas características. Bancos de ensaios. |
Bloque V |
Refrigeración. Lubricación. Inyección. Arranque. Inversión de giro.
|
Bloque VI |
Renovación da carga. Sobrealimentación |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Supervised projects |
B1 |
0 |
15 |
15 |
Guest lecture / keynote speech |
A32 B1 B5 |
30 |
30 |
60 |
Mixed objective/subjective test |
A32 B1 B5 |
5 |
5 |
10 |
Problem solving |
A32 B1 B5 |
30 |
30 |
60 |
|
Personalized attention |
|
5 |
0 |
5 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Supervised projects |
Metodoloxía diseñada para promover o aprendizaxe autónomo dos estudiantes, baixo a tutela do profesor
e en escenarios variados (académicos e profesionales). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe de o ¿cómo facer as cousas?.
Constitue unha opción baseada na asunción polos estudiantes da responsabilidade polo seu propio aprendizaxe. Este sistema de ensinanza basease en dous elementos básicos: o aprendizaxe independiente dos estudiantes e o seguimento de ese aprendizaxe polo profesor tutor. |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Mixed objective/subjective test |
Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. |
Problem solving |
Técnica mediante a que se ten que resolver unha situación problemática concreta, a partir dos coñecementos que se traballaron, que pode ter máis dunha posible solución. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
Problem solving |
Mixed objective/subjective test |
|
Description |
A atención personalizada articúlase a través das tutorías. O profesor está dispoñible para atender a o alumnado e solucionarlle todas as súas consultas relativas á materia dentro do horario de tutorías asignado polo centro.Trátase dunha actividade voluntaria e non avaliable. De todos os xeitos, anímase a o alumnsdo a facer uso dela tanto como estimen convinte.O/a alumno/a en todo momento pode contar coa colaboraciión dos profesores, tanto de forma individual como en equipo.
Esta asignatura acepta la dispensa académica de aquellos alumnos matriculados a tiempo parcial.
Os/as alumnos/as con dispensa académica poden seguir a asignatura sen asistir a clase e contan co o apoioo do profesor en tutorías cando o necesiten. Serán evaluados pola nota obteida no examen.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Problem solving |
A32 B1 B5 |
Ver observaciones |
20 |
Mixed objective/subjective test |
A32 B1 B5 |
Ver observaciones |
80 |
|
Assessment comments |
Esta asignatura acepta a dispensa académica de aqueles alumnos/as matriculados a tempo parcial. Os/as alumnos/as con dispensa académica poden seguir a asignatura sen asistir a clase e contan co apoio do profesor en tutorías cando o necesiten. Serán evaluados exclusivamente pola nota obtida no examen tanto na primeira como na segunda oportunidade. Para todos os/as alumnos/as, os requisitos da segunda oportunidade son iguais aos da primeira oportunidade.
O alumnado da convocatoria extraordinaria de decembro será evaluados exclusivamente pola nota obtida no exame. “La realización fraudulenta de las pruebas o actividades de evaluación implicará directamente la cualificación de suspenso '0’ en la materia en la convocatoria correspondiente, invalidando así cualquier cualificación obtenida en todas las actividades de evaluación de cara a la convocatoria extraordinaria"
|
Sources of information |
Basic
|
|
Payri,F.; Desantes, J.M. (2011). Motores de combustión interna alternativos. Reverté Álvarez Flórez, J.A.; Callejón Agramunt, I; y otros (2005). Motores alternativos de combustión interna. Ediciones UPC / POLITEST Mataix, Claudio (2000). Turbomáquinas térmicas. Edit. Dossat Cabronero Mesas, Daniel (2003). Motores de combustión interna. C.Cabronero-Barcelona López Sánchez, José Javier (2008). Cuestiones y problemas resueltos de motores de combustión interna alternativos. UPV. Valencia Muñoz Domínguez, Marta (2008). Problemas resueltos de motores térmicos y turbomáquinas térmicas. UNED |
Complementary
|
|
Moran, M.J.; Shapiro, H.N. (2004). Fundamentos de Termodinámica técnica. Edit. Reverté |
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sustentable e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol" precisase incluir nas nosas guías docentes o seguinte: 1.- A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: 1.1. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático 1.2. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos 1.3. De se realizar en papel: - Non se empregarán plásticos. - Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a impresión de borradores. 2.- Débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural |
|