Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
B5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprenderen estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
C6 |
Valorar a importancia da investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
C7 |
Capacidade de traballar nun ámbito multilingüe e multidisciplinar. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Introducir aos estudantes no "estado da arte" das novas construcións de buques de guerra, singularidades dos sistemas en comparación coas existentes na construción civil, procesos a seguir nos proxectos e nocións de apoio loxístico e mantemento de buques . |
|
B5
|
C6 C7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Bloque I. Organización do proxecto |
Organización do proxecto |
Bloque II. Supervivencia |
Supervivencia |
Bloque III. Control de ruído |
Control de ruído |
Bloque IV. Soporte loxístico integrado |
Soporte loxístico integrado |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
B5 C6 |
22 |
22 |
44 |
Traballos tutelados |
B5 C6 C7 |
8 |
34 |
42 |
Saídas de campo |
B5 C7 |
5 |
0 |
5 |
Solución de problemas |
B5 C6 C7 |
10 |
9 |
19 |
|
Atención personalizada |
|
2.5 |
0 |
2.5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Clases na aula con medios audiovisuais. |
Traballos tutelados |
Investigación e tradución de revistas técnicas de tecnoloxía militar. |
Saídas de campo |
Visitas a instalacións militares e buques de guerra. |
Solución de problemas |
Realización dun caso práctico. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Solución de problemas |
Saídas de campo |
Traballos tutelados |
Sesión maxistral |
|
Descrición |
En calquera momento no 655234433 |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Solución de problemas |
B5 C6 C7 |
Serán asignados na clase polo profesor. Incluirán a súa defensa. |
40 |
Saídas de campo |
B5 C7 |
Asistencia aos buques de guerra. |
5 |
Traballos tutelados |
B5 C6 C7 |
Será asignado na clase polo profesor. |
55 |
|
Observacións avaliación |
Na nota dos traballos tutelados como na nota da solución dos problemas, incluirase a asistencia ás actividades e clases do curso.
Non se admite a dispensación académica.
Os criterios necesarios para asistir á segunda proba, e convocatoria adiantada, son os mesmos que no primeiro. A cualificación obtida nos traballos tutelados e os problemas do curso se garda e conserva para o curso seguinte. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación implicará directamente a cualificación de suspenso '0’ na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación para a convocatoria extraordinaria.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
ENRIQUE CASANOVA RIVAS (). EL BUQUE DE GUERRA. FEIN |
Villa Caro, Raúl; Pernas Urrutia, Julio, Iluminación en los buques mediante sistemas de fibra óptica, V Congreso Nacional de i+d en Defensa y Seguridad. DESEi+d 2017. Actas, pp 594 - 600, 2017
Villa Caro, Raúl; Martínez, Angel, Eficiencia energética y sostenibilidad en los buques de la Armada española, V Congreso Nacional de i+d en Defensa y Seguridad. DESEi+d 2017. Actas, pp 662 - 670, 2017
Villa Caro, Raúl, “COLD IRONING”: TOMAS DE TIERRA EN LOS PUERTOS PARA LA ALIMENTACIÓN ELÉCTRICA DE LOS BUQUES, BOLETÍN TÉCNICO DE INGENIERÍA, pp 24 - 27, 2017
Raúl Villa Caro, Estudio sobre la mejora de la eficiencia energética en buques de guerra mediante el uso de cometas de tracción, Libro de Actas IV Congreso Nacional de I+D en Defensa y Seguridad, 2016, pp 555 - 562, 2016
Villa Caro, Raúl; Carral Couce, Luis; Fraguela Formoso, José Ángelo; Álvarez Feal; José Carlos Juan, Posible evolución de los sistemas de amarre de los puertos militares y sus buques, Libro de Actas IV Congreso Nacional de I+D en Defensa y Seguridad, 2016, pp 173 - 180, 2016
Villa Caro, Raúl, Automatización de los Sistemas de Amarre de los Buques. Evolución Futura, III Congreso Nacional de I+D en Defensa y Seguridad, pp 181 - 187, 2015
RAÚL VILLA CARO; JOSÉ ENRIQUE FERNÁNDEZ LÓPEZ, Estándares de habitabilidade en buques, Anuario num. 5 da Facultade de Ciencias do Traballo da Universidade da Coruña, pp 421 - 434, 2014
José María Cardona; Raúl Villa Caro, “LA EXPONAV”, EL GRAN MUSEO DESCONOCIDO, Y LA EXPOSICIÓN “GIGANTES”, REVISTA GENERAL DE MARINA, pp 673 - 686, 2014
José Ángel Fraguela Formoso; Luis Carral; Raúl Villa Caro; Carlos Alvarez, Señalización de Seguridad en Buques, CD Ponencias II Congreso de Ingeniería Marítima, Portuaria y Naval CIMYN y I Congreso de Corrosión, 2014
Raúl Villa Caro; Luis Carral; José Fraguela; Pablo Novoa, Estudio de las ventajas de los nuevos sistemas de protección catódica y anticorrosivos instalados en buques de guerra, CD PONENCIAS: II Congreso Panamericano de Ingeniería Marítima, Portuaria y Naval (CIMYN) y I Congreso de Corrosión, 2014
Raúl Villa Caro, ESTUDIO DE MANTENIMIENTO PREDICTIVO EN UN BUQUE DE GUERRA DOTADO DE S.I.C.P., 2014
José J. de Troya Calatayud, Luis Carral Couce, José A. Fraguela Formoso, Raúl Villa Caro, ANÁLISIS DE LAS POSIBILIDADES DE USO DE LAS CÉLULAS DE COMBUSTIBLE EN BUQUES, IPEN JOURNAL, pp 17 - 17, 2012 |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostido e cumprir co obxectivo da acción número 5: ---“Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol": A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: - Solicitaranse en formato virtual e/ou soporte informático - Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos - En caso de ser necesario realizalos en papel: - Non se empregarán plásticos - Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a impresión de borradores. - Débese de facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural |
|