Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A8 |
Adquirir coñecementos para unha idónea organización laboral nos cadros de persoal. |
A9 |
Tomar decisións e buscar solucións consensuadas a problemas complexos relativos á situación socio-laboral da empresa. |
A10 |
Seleccionar as opcións estratéxicas de Recursos Humanos máis acomodadas á contorna multidisciplinar da empresa. |
A11 |
Elaborar planes de Recursos Humanos, coherentes co obxectivo a acadar. |
B1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
B7 |
Desenvolver os coñecementos, habilidades e aptitudes que permitan unha idónea dirección e xestión laboral. |
B9 |
Desenvolver a capacidade de organización, planificación e toma de decisións. |
B12 |
Seleccionar e confeccionar os contratos de traballo adecuados a cada situación laboral. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Realizar de forma axeitada o proceso de xestión e selección na empresa |
AJ8 AJ9 AJ10 AJ11
|
BJ1 BJ2 BJ3 BJ4 BJ5 BJ7 BJ9 BJ12
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. Simulación. O CV
2. Simulación. Entrevista e presentación
3 Simulación. Políticas de RRHH |
1. Simulación. O CV
2. Simulación. Entrevista e presentación
3 Simulación. Políticas de RRHH |
|
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
ICT practicals |
A8 A9 A10 A11 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B9 B12 |
9 |
15 |
24 |
Guest lecture / keynote speech |
A8 A10 A11 B1 B2 |
9 |
9 |
18 |
Collaborative learning |
A9 A10 A11 B1 B7 B9 B12 |
10 |
10 |
20 |
Aprendizaxe servizo |
A8 A9 A10 A11 B7 B9 |
3 |
8 |
11 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
ICT practicals |
Realizaránse prácticas individuais por meio das TIC`s |
Guest lecture / keynote speech |
Explicaránse os principáis conceptos teóricos.
Se a situación o permite faranse sesións de intercambio virtual con outra universidade. |
Collaborative learning |
Faránse simulacións asumindo diferentes roles e traballarase en colaboración mediante grupos.
Se a situación o permite faranse sesións de intercambio virtual con outra universidade.
|
Aprendizaxe servizo |
Realizaráse o traballo en grupo mediante a utilización das TIC´s e colaboración coas entidades de tercer sector. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Aprendizaxe servizo |
ICT practicals |
Collaborative learning |
|
Description |
Prácticas simuladas en grupo e titorias en grupo e individuais para toda tipoloxía de alumnado
mediante a utilización do Moodle, teams e correo electrónico. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Aprendizaxe servizo |
A8 A9 A10 A11 B7 B9 |
Prácticas por subgrupos mediante a colaboración en tarefas |
20 |
ICT practicals |
A8 A9 A10 A11 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B9 B12 |
Prácticas individuais utilizando as TICS |
50 |
Collaborative learning |
A9 A10 A11 B1 B7 B9 B12 |
Prácticas en grupo mediante simulación |
30 |
|
Assessment comments |
Supérase a asignatura por medio da avaliación continua:
Superando as diferentes actividades de avaliación continua (en grupo, individuais, colaborativas e mediante as TICS). Establécese un traballo autónomo do 50% das prácticas fora da aula e un traballo autónomo e/o colaborativo que constitúe o 50% da nota desenrolando as actividades anunciadas nas plataformas online que corresponde coa entrega nos días lectivos de clase. (100% avaliación contínua que constitúe: 50% traballo autónomo non presencial e o 50% traballo autónomo e/ou en grupo mixto).
Escollese fazer as actividades de avaliación contínua, correspondendo a nota a suma da cualificación de todas as actividades.
Os profesores encargados desta materia poñerán a disposición dos estudantes as normas para o desenvolvemento dos traballos propostos para a súa avaliación continua.
Considérase que o alumnado está dentro da avaliación continua e, polo tanto, aplicarase o esquema de avaliación anterior se realizou os traballos no período lectivo nas datas fixadas para o seu desenvolvemento e entrega.
Para aprobar a materia, a nota final debe ser igual ou superior a 5 puntos sobre 10.
Na segunda oportunidade, os estudantes suspendidos terán que entregar unha versión mellorada dos traballos indicados polo profesor asignado, entregaranse o traballo/s 7 días antes da data oficial do exame. Unha vez publicadas as notas da primeira oportunidade, os estudantes deberán poñerse en contacto co profesor asignado nun máximo de 2 días despois de que as notas sexan publicadas, para que o profesorado poida indicar as orientacións adecuadas para os estudantes. O día do exame, fixado pola UDC, o alumnado poderá ser convocado para responder a unha serie de preguntas do traballo presentado e / ou preguntas teóricas, plantexadas polo seu profesor, a través de TEAMS (procedendo á gravación da devandita sesión). Os estudantes a tempo parcial e a xornada completa, estudiantado de dispensa académica e outra tipoloxía de alumnado recoñecida pola normativa da UDC, aplicarán o mesmo sistema de avaliación.
Lembrase que calquera estudante sorprendido ao realizar as probas de avaliación continua mediante calquera procedemento fraudulento terá asignada unha nota de cero na devandita actividade de avaliación continua (tanto na primeira como na segunda oportunidade)
As regras establecidas para estudantes xerais son as mesmas que para estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial, exención académica de exención de asistencia ou calquera outro tipo de alumnado recoñecido.
O seguimento e avaliación continua por parte dos alumnos realízase durante o período lectivo das clases, así como a impartición, clases impartidas por profesores. Os estudantes deberán completar as actividades de avaliación continua segundo as regras e datas establecidas polos profesores para calcular as datas fixadas para a primeira oportunidade. Para a segunda oportunidade, o alumnado debe ter seguido a docencia durante o curso (datas escolares para a docencia), ter entregado e realizado actividades de avaliación continua para que poidan mellorar na segunda oportunidade segundo as instrucións do profesorado. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha
vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na
convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso”
(nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a
comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para
isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira
oportunidade, se fose necesario. Cualificación de suspenso na convocatoria en
que se cometa a falta e respecto da materia en que se
cometese: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota
numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico,
tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade
como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa
cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario
|
Sources of information |
Basic
|
Granjo Aguilar, Jesús (2009). Como hacer un plan estratégico de Recursos Humanos. Netbiblo
Rosaura Alastruey (2009). Empleo 2.0. Editorial UOC
Sánchez Fernández, María Dolores (2013). Gestion de recursos humanos. Madrid: Editorial CEP
coordinadores, María González Menéndez, Rodolfo Gutiérrez Palacios, Miguel Martínez Lucio (2011). Gestión de recursos humanos : contexto y políticas. Navarra : Civitas
Fernández López, Javier. (2002). Gestionar la confianza un modelo integrador de las políticas de marketing y gestión de personas para alcanzar la excelencia. Madrid : Pearson Educación
Simon L. Dolan, Ramón Valle Cabrera, Susan E. Jackson y Randall S. Schuler (2007). La gestión de los recursos humanos. Madrid: McGRAW-HILL
Harvard Business School Publishing (2010). Leadership and Team Simulation: Everest facilitator´s guide. Harvard Business School Publishing
William Rice, Susan Smith (2010). Moodle : desarrollo de cursos e-learning. Madrid : Anaya Multimedia
Roldán Martínez, David. (2010). Moodle VS Sakai : Integración de Servicios y Aplicaciones. Madrid : Creaciones Copyright
Caldas, María Eugenia, Lacalle Guillermo, Carrión Reyes (2012). Políticas de desarrollo de recursos humanos, promoción y control. Editex
Ríos Manríquez, Martha y Sánchez Fernández, María Dolores (2020). RESPONSABILIDAD SOCIAL EMPRESARIAL. LAS PYME EN UNA ECONOMÍA EMERGENTE. México: Fontamara
William Rice, Susan Smith (2011). Técnicas de enseñanza con Moodle 2.0. Madrid: Anaya |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sustentable e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol" nesta materia deberán terse en conta as seguintes recomendacións:
1.- A entrega dos documentos porducidos nos obradoiros das sesión presenciais que se realicen nesta materia:
1.1. Faranse en formato virtual e/ou soporte informático
1.2. Entregaranse a través da plataforma moodle, en formato dixital, 2.- Se o alumno ten a dispensa que contempla a udc para non a asistir as sesións presenciais, as produccións requeridas para a súa avaliación se farán todas agrupadas nunha única entrega en papel e para facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural de forma que non se empregen plásticos e a impresión a dobre cara.
3.- Nesta materia traballaráse para incorporar a perspectiva de xénero e identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influir na contorna para fomentar valores de respecto e igualdade.
4. Tamén facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria, adaptando para elo a metodología de ensinanza- aprendizaxe e a avaliación a cada caso particular.
|
|