Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A2 |
Xestionar todas as cuestións relativas ao ámbito das relacións laborais. |
A8 |
Adquirir coñecementos para unha idónea organización laboral nos cadros de persoal. |
A9 |
Tomar decisións e buscar solucións consensuadas a problemas complexos relativos á situación socio-laboral da empresa. |
A10 |
Seleccionar as opcións estratéxicas de Recursos Humanos máis acomodadas á contorna multidisciplinar da empresa. |
A11 |
Elaborar planes de Recursos Humanos, coherentes co obxectivo a acadar. |
B1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
B7 |
Desenvolver os coñecementos, habilidades e aptitudes que permitan unha idónea dirección e xestión laboral. |
B9 |
Desenvolver a capacidade de organización, planificación e toma de decisións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
A2, A8, A10, A11
|
AP8 AP9 AP10 AP11
|
BP1 BP3 BP7
|
CM1 CM4 CM5 CM6 CM7 CM8
|
B1, B2, B3, B4, B5 |
AP2 AP8 AP9 AP10 AP11
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP9
|
CM1 CM4 CM5 CM6 CM7 CM8
|
C1, C4, C5, C6, C7, C8
|
|
|
CM1 CM4 CM5 CM6 CM7 CM8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Marco teórico |
Marco histórico e xustificación socio-económica da sua aparición |
Autores Escolas |
Escola oriental e occidental
Autores clásicos: Drucker, Argyris, Seivy, Davenport, Takeuchi, Nonaka, etc. |
Conceptos clave |
Diferencia entre datos, información e coñecemento |
Aportacións das distintas disciplinas á xestión do coñecemento |
Tratamento da información e Big Data
Métodos baseados no Clima laboral e a Dirección de RRHH |
Presente y futuro de la gestión del conocimiento |
Minería de datos, big data, impactos económicos y sociales: sobre las relaciones laborales y sobre el derecho a la privacidad. |
|
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Aprendizaxe colaborativa |
A8 A9 A10 B1 B2 B3 B4 B9 C1 C4 C5 C6 C7 C8 |
9 |
0 |
9 |
Presentación oral |
B2 B5 C1 C4 C6 |
4 |
1 |
5 |
Lecturas |
C5 C7 |
3 |
4 |
7 |
Discusión dirixida |
B7 C8 |
9 |
2 |
11 |
Actividades iniciais |
A8 A11 |
14 |
4 |
18 |
Proba de ensaio |
A8 |
2 |
2 |
4 |
Análise de fontes documentais |
A2 |
7 |
4 |
11 |
|
Atención personalizada |
|
10 |
0 |
10 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Aprendizaxe colaborativa |
Traballos en grupos pequenos |
Presentación oral |
Presentación e defensa pública dos traballos |
Lecturas |
Lecturas recomendadas de capitulos de libro |
Discusión dirixida |
Debate na clase sobre cada tema exposto |
Actividades iniciais |
Explicacións previas sobre qué facer y cómo |
Proba de ensaio |
Exame de preguntas longas, dependendo do tamaño do grupo.
Si o tamaño do grupo o permite levaráse a cabo avaliación continua, si supera os 20 alumnos a avaliación será unha proba de ensaio na data marcada oficialmente. |
Análise de fontes documentais |
Lecturas de artígos e libros |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Aprendizaxe colaborativa |
|
Descrición |
Explicación na clase, elaboración e redacción dos alumnos dun caso práctico
Reparto de tarefas e recolección de datos |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba de ensaio |
A8 |
Examen de resposta longa no caso de haber modalidade B de avaliación |
100 |
|
Observacións avaliación |
Opción A: (Ata 20 alumnos matriculados): A avaliación será contínua na convocatoria de maio e una proba de exame de resposta longa para quen non faga avaliación continua ou non a supere ou ben na segunda oportunidade. OPCIÓN B: (Con mais de 21 alumnos matriculados) - 100% da nota provirá dun examen teórico, suxeito ás mesas observacións anteriores. Tanto si a proba fose un examen de desenrrolo como entregables de traballos, os CRITERIOS de valoración son: orixinalidade, capacidade de síntese, capacidade de análise, estructuración e xuizo crítico, entre outras, como competencias máis importantes. Un comportamento fraudulento (trampas nos exames, plaxio en traballos, etc.) nalgunha das seccións sometidas a avaliación dará como resultado a cualificación de "Suspenso (0)" na avaliación final. O profesorado pode sancionar este tipo de comportamentos en futuras convocatorias con ata -1 punto da nota global da materia.
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Dirección Estratéxica de RRHH/760492014 | Liderazgo e Habilidades Directivas/760492017 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Iniciativa Emprendedora/760492020 | Medidas de solución de conflictos/760492024 |
|
Materias que continúan o temario |
Prácticas externas/760492026 | Traballo de fin de Mestrado/760492027 |
|
Observacións |
<p>Ter cursado técnicas de investigación social para a parte do traballo de&nbsp;campo.</p> |
|