Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A17 |
Coñecer os fundamentos dos automatismos e métodos de control. |
A30 |
Coñecer e ser capaz de modelar e simular sistemas. |
A31 |
Coñecementos de regulación automática e técnicas de control e a súa aplicación á automatización industrial. |
A34 |
Capacidade para deseñar sistemas de control e automatización industrial. |
B1 |
Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade e razoamento crítico. |
B2 |
Capacidade de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas no campo da enxeñaría industrial. |
B3 |
Capacidade de traballar nun contorno multilingüe e multidisciplinar. |
B4 |
Capacidade de traballar e aprender de forma autónoma e con iniciativa. |
B5 |
Capacidade para empregar as técnicas, habilidades e ferramentas da enxeñaría necesarias para a práctica desta. |
B6 |
Capacidade de usar adecuadamente os recursos de información e aplicar as tecnoloxías da información e as comunicacións na enxeñaría. |
B7 |
Capacidade para traballar de forma colaborativa e de motivar un grupo de traballo. |
B8 |
CB1 - Que los estudiantes hayan demostrado poseer y comprender conocimientos en un área de estudio que parte de la base de la educación secundaria general, y se suele encontrar a un nivel que, si bien se apoya en libros de texto avanzados, incluye también algunos aspectos que implican conocimientos procedentes de la vanguardia de su campo de estudio. |
B9 |
CB2 - Que los estudiantes sepan aplicar sus conocimientos a su trabajo o vocación de una forma profesional y posean las competencias que suelen demostrarse por medio de la elaboración y defensa de argumentos y la resolución de problemas dentro de su área de estudio. |
B10 |
CB3 - Que los estudiantes tengan la capacidad de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro de su área de estudio) para emitir juicios que incluyan una reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica o ética. |
B11 |
CB4 - Que los estudiantes puedan transmitir información, ideas, problemas y soluciones a un público tanto especializado como no especializado. |
B12 |
CB5 - Que los estudiantes hayan desarrollado aquellas habilidades de aprendizaje necesarias para emprender estudios posteriores con un alto grado de autonomía. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñece e sabe usar os controladores industriais comerciais. |
A17 A30 A31 A34
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3
|
Coñece e sabe aplicar as técnicas básicas de deseño de control de sistemas muestreados. |
A17 A30 A31 A34
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12
|
C1 C3
|
Sabe aplicar as técnicas de deseño o control por computador. |
A30 A31 A34
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3
|
Sabe deseñar unha arquitectura de control e elexir a tecnoloxía máis axeitada para cada componente. |
A30 A31 A34
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
-Sistemas discretos e muestreados.
-Análise estática e dinámico de sistemas discretos realimentados.
-Deseño de reguladores discretos. |
_ |
-Identificación de sistemas
-Estudo de sistemas non lineais |
- |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Problem solving |
A30 A31 B2 C1 C3 |
30 |
22.5 |
52.5 |
Guest lecture / keynote speech |
A34 B1 B3 B4 |
21 |
21 |
42 |
Laboratory practice |
A17 A30 A34 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C3 |
9 |
13.5 |
22.5 |
Supervised projects |
A17 A30 A34 B8 B9 B10 B11 B12 |
0 |
10 |
10 |
Objective test |
A31 A34 B1 C1 |
6 |
14.5 |
20.5 |
|
Personalized attention |
|
2.5 |
0 |
2.5 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Problem solving |
Resolución de exercicios e problemas concretos individualmente y/ou en grupo, a partir dos coñecementos que se traballaron, que pode ter máis dunha posible solución. |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
Non terá por que ser o orde de temas impartido na secuenciación descrita, nin unha división absoluta. Así pois haberá temas que se verán conxuntamente no desembolvemento dos outros. |
Laboratory practice |
Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan efectivamente a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos e investigacións. |
Supervised projects |
Traballo persoal do alumno proposto polo profesor. |
Objective test |
Consiste na realización dunha proba obxectiva de aproximadamente 3 horas de duración, na que se avaliarán os coñecementos adquiridos. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
Laboratory practice |
Problem solving |
|
Description |
O alumno dispón das correspondentes sesións de tutoría personalizadas, para a resolución das dúbidas que xurdan da materia.
A realización das prácticas de laboratorio será guiada de forma persoal polo profesor.
O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, poderá realizar sesión periódicas co coordinador da materia a través de Microsoft Teams ou correo electrónico. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A17 A30 A34 B8 B9 B10 B11 B12 |
Realización dun traballo proposto polo profesor, que deberá ser tamén presentado. |
20 |
Laboratory practice |
A17 A30 A34 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C3 |
Realización das tarefas establecidas na materia, no marco desta metodoloxía |
10 |
Objective test |
A31 A34 B1 C1 |
Examen tipo proba obxetiva |
70 |
|
Assessment comments |
Para aprobar a asignatura é indispensable ter realizadas e aprobadas as Prácticas de Laboratorio. No marco das "Prácticas de laboratorio" incluiranse aspectos tales como asistencia a clase, traballo persoal, traballos persoais proposto, ACTITUDE, etc., para axudar á obtención do aprobado. É necesario superar o 50% da puntuación na proba obxectiva para aprobar e tamén o 50% da proba de prácticas de laboratorio. Se non se cumpren estos requisitos a máxima puntuación será 4,5. A cualificación correspondente a "Prácticas de laboratorio" poderá fluctuar entre o 30% indicado e un 40%, en consecuencia a "Proba obxectiva" pode variar entre un 60% e o 70% indicado. Na segunda oportunidade manteranse as mesmas puntuacións, e realizarase unha nova proba obxectiva e tamen outra proba obxectiva de prácticas de laboratorio. Na segunda oportunidades, é necesario superar o 50% da puntuación na proba obxectiva para aprobar e tamen o 50% na proba de prácticas de laboratorio. En canto a os traballos tutelados, manterase a mesma puntuación acadada na primeira oportunidade. Na convocatoria extraordinaria de decembro, realizarase unha nova proba obxectiva (9 puntos) e tamen outra proba obxectiva de prácticas de laboratorio (1 punto), é necesario superar o 50% da puntuación na proba obxectiva para aprobar e tamen o 50% na proba de prácticas de laboratorio. Se non se cumpren estos requisitos a máxima puntuación será 4,5. Os alumnos que se acollan a matrícula parcial (dispensa académica), poderán a acordar co profesor a posibilidade de facer actividades alternativas o traballo tutelado, manténdose o resto de probas e puntuacións
|
Sources of information |
Basic
|
|
K. Ogata (1998). Sistemas Discretos de Control en tiempo discreto. Prentice-Hall B.M. Al-Hadithi (2006). Analisis y Diseño de Sistemas Discretos de Control. Vision Net J. Billingsley (2010). Essentials of Control Techniques and Theory. CRC Press J.M. Marcos Elgoibar (2008). Introducción a los Sitemas de Control Automático. BTU G.F. Franklin (2010). Feedback Control of Dynamic Systems. Pearson M.A. Simón Rodríguez (2011). Regulación Automática. Problemas Resueltos. Vision Libros P. Bolzern (2009). Fundamentos de Control Automático. McGraw Hill A. Nevado (2006). Conceptos Básicos de Filtrado, Estimación e Identificación. UNED A. Aguado (2003). Identificación y Control Adaptativo. Prentice Hall |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Calculus/770G01001 | Computer Science/770G01002 | Linear Algebra/770G01006 | Statistics/770G01008 | Automatic Control Systems/770G01017 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Industrial Robotics/770G01041 | Advanced Control/770G01042 | Intelligent Control Systems/770G01043 | Diagnostic and Supervision of systems/770G01044 |
|
|