Identifying Data 2023/24
Subject (*) Work Placements in Companies Code 770G01061
Study programme
Grao en Enxeñaría Electrónica Industrial e Automática
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Fourth Optional 4.5
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Enxeñaría Industrial
Coordinador
Campo Cabana, Marco Antonio
E-mail
marco.campo@udc.es
Lecturers
Campo Cabana, Marco Antonio
Casteleiro Roca, José Luis
Perez Castelo, Francisco Javier
E-mail
marco.campo@udc.es
jose.luis.casteleiro@udc.es
francisco.javier.perez.castelo@udc.es
Web
General description Coñecemento dunha empresa real e capacidade para integrarse na estructura da mesma para desenrolar nela unha tarefa profesional do ámbito da titulación. Ser capaz de realizar unha estadía nunha empresa realizando tarefas relacionadas coa súa titulación.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A4 Capacidade de xestión da información, manexo e aplicación das especificacións técnicas e da lexislación necesarias no exercicio da profesión.
A5 Capacidade para analizar e valorar o impacto social e medioambiental das solucións técnicas actuando con ética, responsabilidade profesional e compromiso social, e buscando sempre a calidade e mellora continua.
B1 Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade e razoamento crítico.
B2 Capacidade de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas no campo da enxeñaría industrial.
B3 Capacidade de traballar nun contorno multilingüe e multidisciplinar.
B4 Capacidade de traballar e aprender de forma autónoma e con iniciativa.
B5 Capacidade para empregar as técnicas, habilidades e ferramentas da enxeñaría necesarias para a práctica desta.
B6 Capacidade de usar adecuadamente os recursos de información e aplicar as tecnoloxías da información e as comunicacións na enxeñaría.
B7 Capacidade para traballar de forma colaborativa e de motivar un grupo de traballo.
B9 CB2 - Que los estudiantes sepan aplicar sus conocimientos a su trabajo o vocación de una forma profesional y posean las competencias que suelen demostrarse por medio de la elaboración y defensa de argumentos y la resolución de problemas dentro de su área de estudio.
B10 CB3 - Que los estudiantes tengan la capacidad de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro de su área de estudio) para emitir juicios que incluyan una reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica o ética.
B11 CB4 - Que los estudiantes puedan transmitir información, ideas, problemas y soluciones a un público tanto especializado como no especializado.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C5 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C6 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C7 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
-Adquire experiencia profesional para abordar con seguridade a integración no mercado laboral. -Resolve problemas con iniciativa, transmite os resultados de forma eficiente, toma decisións e razoa de forma crítica nunha contorna real de traballo. -Comunícase con claridade no contexto de reunións de traballo e na realización de presentacións orais. -Identifica e valora as saídas e alternativas profesionais existentes. A4
A5
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B9
B10
B11
C1
C2
C4
C5
C6
C7

Contents
Topic Sub-topic
Carrying out internships in companies, administrative, economic or professional organizations in both the public and private sectors, or in any other way that is established, collaborating or training in technical tasks in the field of the degree.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Supervised projects A4 A5 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 C1 C2 C4 C5 C6 C7 90 0 90
 
Personalized attention 22.5 0 22.5
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Supervised projects The student will carry out the internship in a company or institution in which they will carry out a job related to the skills of the degree.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
The practices will be tutored by a professional tutor and by an academic tutor, who will be in charge of ensuring that they are carried out correctly.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A4 A5 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 C1 C2 C4 C5 C6 C7 Once the internships are finished, the student and the professional tutor must submit their reports to the academic tutor, the latter being the one who will give the student's grade. 100
 
Assessment comments

O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA Ou RÉXIME DE DEDICACIÓNAO ESTUDO DÚAS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3. b; 4.3 e 7.5)(04/05/2017)" terá os mesmos criterios de avaliación que o resto do alumnado.


Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Technical Office/770G01035
Industrial Management/Industrial Organisation/770G01038

Subjects that continue the syllabus
Graduation Proyect /Bachelor Thesis/770G01045

Other comments

To help achieve an immediate sustainable environment and meet the objective of action number 5: "Healthy and sustainable environmental and social teaching and research" of the "Green Campus Ferrol Action Plan":

1. The delivery of the documentary works that are made in this matter:

   1.1. They will be requested in virtual format and / or computer support

   1.2. They will be made through Moodle, in digital format without the need to print them



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.