Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A29 |
Coñecer os sistemas eléctricos de potencia e as súas aplicacións. |
B1 |
Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade e razoamento crítico. |
B4 |
Capacidade de traballar e aprender de forma autónoma e con iniciativa. |
B5 |
Capacidade para empregar as técnicas, habilidades e ferramentas da enxeñaría necesarias para a práctica desta. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Sabe usar la respuesta temporal y en frecuencia de los circuitos eléctricos.
Conoce el método de las componentes simétricas y su aplicación a los circuitos eléctricos.
Conoce y aplica el análisis de Fourier a la distorsión de circuitos eléctricos. |
A29
|
B1 B4 B5
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Sistemas eléctricos trifásicos desequilibrados. |
|
Análisis de circuitos eléctricos en régimen transitorio. |
|
Análisis en frecuencia de circuitos eléctricos. |
|
Circuitos eléctricos no lineales. |
|
|
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Problem solving |
A29 B4 B5 |
20 |
26 |
46 |
Laboratory practice |
A29 B4 B5 |
10 |
5 |
15 |
Objective test |
A29 B1 |
4 |
12 |
16 |
Guest lecture / keynote speech |
A29 |
30 |
42 |
72 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Problem solving |
O profesor realizará diversos problemas tipo, explicando dun xeito sistemático os diferentes métodos de resolución. Resolvendo as dúbidas ou dificultades que poidan xurdir, co fin de proporcionar ao alumno os recursos necesarios para a súa posterior solución. Poderanse propoñer exercicios que o alumno deberá de resolver co apoio do profesor. |
Laboratory practice |
Realizaranse de forma xeral no laboratorio de circuítos eléctricos, podendo non obstante realizarse algunha delas nalgunha das aulas informáticas que posúe o Centro. Consistiran en casos prácticos onde o alumno deberá demostrar os coñecementos teóricos adquiridos. |
Objective test |
Proba de avaliación onde o alumno deberá demostrar o seu grao de aprendizaxe dun xeito obxectivo. Constase dun número comprendido entre 6 e 10 preguntas que alternase problemas e cuestións conceptuais teóricas. |
Guest lecture / keynote speech |
Actividade presencial na aula, onde se establecerán os conceptos fundamentais da materia. Realizarase mediante unha exposición oral, complementada con medios audiovisuais e multimedia, é cuxo fin transmitir os coñecementos e facilitar a aprendizaxe. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Objective test |
Problem solving |
Guest lecture / keynote speech |
|
Description |
Se realiza en las correspondientes tutorias, donde a iniciativa del alumno se resuelven, o aclaran las posibles dudas. También se pueden realizar a propuesta del profesor, requiriendole que explique o resuelva los posibles problemas que se puedan plantear, en las sesiones de Solución de Problemas, o en las correspondientes Prácticas de Laboratorio.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Objective test |
A29 B1 |
Ao final do cuadrimestre e nas datas fixadas oficialmente polo centro, realizarase a proba obxectiva final.
A proba obxectiva constará dun máximo de 10 preguntas sobre problemas e cuestións conceptuais teóricas.
Esta proba obxectiva representa o 70% da nota final da materia. |
70 |
Problem solving |
A29 B4 B5 |
Resolución de exercicios propostos e participación activa na aula. Interese e actitude do alumno.
A solución de problemas poderá ser o 15% da nota final da materia, e que se sumará cando a nota obtida na proba obxectiva sexa igual ou superior a 4.0 puntos sobre 10.0 puntos. |
15 |
Laboratory practice |
A29 B4 B5 |
As sesións de prácticas de laboratorio son de obrigada asistencia e imprescindible superalas para poder aprobar a materia
As prácticas de laboratorio poderán ser o 15% da nota final da materia, e que se sumará cando a nota obtida na proba obxectiva sexa igual ou superior a 4.0 puntos sobre 10.0 puntos. |
15 |
|
Assessment comments |
Todas as actividades, que contribúen á nota final do alumno, serán cualificadas sobre 10.0 puntos. Para poder sumar os puntos das actividades denominadas como Solución de problemas" e "Prácticas de laboratorio", na nota da "Proba obxectiva" o alumno terá que ter alcanzado un mínimo de 4.0 puntos. Segunda oportunidade: a avaliación nesta ocasión será a mesma que a primeira oportunidade, mantendo os pesos das actividades. Convocatoria avanzada: nesta convocatoria o 100% da cualificación corresponderá á obtida na Proba Obxectiva. O
alumnado con reconoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica
de exención de asistencia deberá realizar a totalidade das actividades
obrigatorias nalgún dos horarios establecidos de antemán. A
realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez
comprobada, implicará implicará que o/a estudante será cualificado con
“suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico,
tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na
segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de
primeira oportunidade, se fose necesario
|
Sources of information |
Basic
|
León Martínez, V; Montañana Romeu, J. (2017). Circuitos Conductivos Lineales. Universidad Politénica de Valencia
Alexander, C.; Sadiku, M. (2002). Fundamentos de Circuitos Eléctricos. McGraW Hill
Boylestad, R. L. (2004). Introducción al Análsis de Circuitos. Prentice Hall
Molero Yunta, J. C.; Montoya Villena, R. (2003). Problemas de Circuitos en Régimen Transitorio. Universidad Politécnica de Valencia
Molero Yunta, J. C.; Montoya Villena, R. (2005). Problemas de Corriente Alterna. Tomo 2. Sistemas Trifásicos. Universidad Politécnica de Valencia
Usaola García, J; Moreno López de Saa, Mª. (2002). Problemas y Ejercicios Resueltos. Prentice Hall |
|
Complementary
|
Nilsson, J.; Riedel, S. (2005). Circuitos Eléctricos. Prentice Hall
Edminister, J; Navhi, M. (2004). Circuitos Eléctricos. McGraW Hill
Dorf, R.; Svoboda, J. (2007). Introducción a los Circuitos Éléctricos. Wiley&Sons |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Cálculo/770G02001 | Física I/770G02003 | Alxebra/770G02006 | Fisíca II/770G02007 | Ecuacións Diferenciais/770G02011 | Fundamentos de Electricidade/770G02013 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Electric Installations low voltage/770G02022 | High-voltage electrical installations/770G02027 |
|
Subjects that continue the syllabus |
Efficient management of electric power/770G02040 |
|
Other comments |
Noutra orde de cousas, para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostido e cumprir co obxectivo da acción número 5: "Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social" do "Plan de Acción Green Campus Ferrol":
A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:
Solicitaranse en formato virtual e/ou soporte informático
Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos
En caso de ser necesario realizalos en papel:
- Non se empregarán plásticos
- Realizaranse impresións a dobre cara.
- Empregarase papel reciclado.
- Evitarase a impresión de borradores.
- Débese de facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural.
Incorporase a perspectiva de xénero na docencia desta materia (empregarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas…)
|
|