Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A5 |
Identificar, formular e resolver problemas de enxeñaría. |
A6 |
Formación amplia que posibilite a comprensión do impacto das solucións de enxeñaría nos contextos económico, medioambiental, social e global. |
A7 |
Capacidade para deseño, redacción e dirección de proxectos, en todas as súas diversidades e fases. |
A8 |
Capacidade de usar as técnicas, habilidades e ferramentas modernas para a práctica da enxeñaría. |
A9 |
Capacidade para efectuar decisións técnicas tendo en conta as súas repercusións ou costes económicos, de contratación, de organización ou xestión de proxectos. |
A10 |
Comprensión das responsabilidades éticas e sociais derivadas da súa actividade profesional. |
B5 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
C6 |
Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables. |
C7 |
Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Modelar produtos con software CAD 3D (SolidWorks). |
A5 A7 A8 A9
|
B5
|
|
Modelar produtos con software CAD 3D basado en superficies T-Splines (Fusion 360). |
A5 A7 A8
|
B5
|
|
Adquirir coñecementos básicos de CAD/CAE/CAM/PDM e recoñecer as súas aplicacións no deseño de produto. |
A5 A6 A7 A8 A10
|
B5
|
C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Modelado CAD 3D con SolidWorks. |
Pezas.
Ensamblaxes.
Planos.
Operacións avanzadas.
Configuracións.
Introducción ao modelado con superficies.
Introducción breve a outros módulos de SolidWorks.
Importación/exportación de modelos. |
Modelado de superficies T-Splines (modo Sculpt en Fusion 360/Alias SpeedForm). |
Introducción ao interface de usuario.
Creación de T-Splines.
Edición de T-Splines.
Conversión a sólidos.
|
Os bloques ou temas seguintes desenvolven os contidos establecidos na ficha da Memoria de Verificación |
Introducción. CAD (Computer Aided Design). CAE (Computer Aided Engineering). CAT (Computer Aided Testing). CAM (Computer Aided Manufacturing). CAPP (Computer Aided Processing and Planning). RE (Reverse Engineering). VR (Virtual Reality). RP&T (Rapid Prototyping and Tooling). CAT&M (Computer Aided Testing and Maintenance). PDM (Product Data Management). |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Actividades iniciais |
C6 C7 C8 |
2 |
2 |
4 |
Obradoiro |
A5 A7 A8 A9 B5 |
0 |
98 |
98 |
Solución de problemas |
A5 A7 A8 A9 B5 |
39 |
0 |
39 |
Lecturas |
A10 A6 C6 C7 C8 |
0 |
2 |
2 |
Proba práctica |
A5 A7 A8 B5 C6 |
3 |
0 |
3 |
Proba práctica |
A5 A7 A8 B5 C6 |
3 |
0 |
3 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Actividades iniciais |
Presentación da materia.
Instalación do software nos computadores dos estudantes. |
Obradoiro |
Cada semana, os alumnos usarán os vídeo-titoriais proporcionados polo profesor para aprender técnicas de modelado 3D mediante exercicios sinxelos guiados paso a paso. Algúns dos vídeo-titoriais estarán en inglés, pero poden comprenderse co nivel de inglés B1 obtido no Bacharelato. |
Solución de problemas |
Cada semana, tras aprender as técnicas de modelado mediante vídeo-titoriais, os estudantes realizarán exercicios prácticos individuais de modelado CAD 3D que deberán entregar ao profesor. O profesor axudará a resolver as dificultades atopadas, avaliará os exercicios entregados e indicará as melloras ou correccións necesarias. Tras iso, os estudantes poderán entregar unha segunda versión revisada dos exercicios, que será avaliada de novo polo profesor. |
Lecturas |
Profundar sobre algúns contidos da materia. |
Proba práctica |
Exame consistente en crear modelos CAD 3D con SolidWorks (nivel básico). |
Proba práctica |
Exame consistente en crear modelos CAD 3D con SolidWorks (nivel avanzado). |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Solución de problemas |
|
Descrición |
Poderá facerse por distintos medios:
- Foros de dúbidas no Moodle da materia.
- Correo electrónico.
- Chat por Microsoft Teams.
- Videoconferencia por Microsoft Teams.
- Presencialmente no despacho do profesor.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba práctica |
A5 A7 A8 B5 C6 |
Esta avaliación consiste nun exame sobre coñecementos avanzados de SolidWorks.
Poderá constar de unha ou máis partes.
Para superar a materia non é necesario aprobar este exame.
Debido á duración das distintas partes deste exame e as limitacións de tempo existentes nas convocatorias oficiais, algunhas partes deste exame só poderán ser realizadas polos estudantes se previamente superaron a proba práctica "coñecementos básicos de SolidWorks" no intento que se realizará durante o período de clases, antes do período de exames.
|
20 |
Solución de problemas |
A5 A7 A8 A9 B5 |
Esta avaliación consiste nunha avaliación continua.
Publicarase en Moodle o calendario de exercicios a realizar e as datas de entrega. A puntuación total desta parte é a suma de puntos obtidos nos exercicios entregados ao longo do curso.
Parte dos exercicios realizaranse en clase coa axuda dos profesores.
O resto dos exercicios realizaranse fora da clase, habitualmente con axuda de video-titoriais. |
50 |
Proba práctica |
A5 A7 A8 B5 C6 |
Esta avaliación consiste nun exame sobre coñecementos básicos de SolidWorks.
Aprobar este exame é requisito imprescindible para superar a materia e para poder presentarse á outra proba práctica (examen avanzado de SolidWorks).
Se se suspende este exame, será cualificado cun 0 e a nota máxima na materia non poderá superar o 4,5 independientemente da suma de puntuacións obtiva no resto de probas avaliadas. |
30 |
|
Observacións avaliación |
A asistencia a clase é voluntaria e non se avalía, pero recoméndase asistir para aproveitar ao máximo a materia. Segunda oportunidade (xullo) e convocatoria adiantada (decembro): Só se repetirá as probas prácticas (exames). A nota obtida por solución de problemas será a obtida na avaliación continua durante o curso, sen posibilidade de entregar de novo estos exercicios. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, terá as implicacións previstas na normativa vixente. Non se acepta dispénsaa académica, xa que a asistencia a clase é voluntaria. Os estudantes a tempo parcial serán avaliados igual que os estudantes a tempo completo, xa que a asistencia a clase non é obrigatoria.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Manuel González (). Material docente de la asignatura.
SolidWorks (). Video-tutoriales software CAD 3D. |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Deseño Asistido por Ordenador/771G01017 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Os estudantes necesitarán un computador persoal con sistema operativo
Windows para realizar as prácticas da asignatura. Proporcionarase aos
estudantes licencias do software usado na materia para instalar nos seus
computadores persoais. A dispoñibilidade destas licenzas está
condicionada a que a Universidade da Coruña pague o mantemento anual das
mesmas ao comezo do curso académico. A entrega de traballos e probas de avaluación realizarase en formato dixital sen necesidade de imprimir papel. |
|