Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Aplicar o coñecemento das diferentes áreas involucradas no Plano Formativo. |
A4 |
Traballar de forma efectiva como individuo e como membro de equipos diversos e multidisciplinares. |
A10 |
Comprensión das responsabilidades éticas e sociais derivadas da súa actividade profesional. |
B1 |
Capacidade de comunicación oral e escrita de maneira efectiva con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B2 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo para cuestionar a realidade, buscar e propoñer solucións innovadoras a nivel formal, funcional e técnico. |
B11 |
Capacidade de análise e síntese. |
B12 |
Comprensión das responsabilidades éticas e sociales derivadas da súa actividade profesional |
C4 |
Acting as a respectful citizen according to democratic cultures and human rights and with a gender perspective |
C6 |
Acquiring skills for healthy lifestyles, and healthy habits and routines. |
C7 |
Developing the ability to work in interdisciplinary or transdisciplinary teams in order to offer proposals that can contribute to a sustainable environmental, economic, political and social development. |
C8 |
Valuing the importance of research, innovation and technological development for the socioeconomic and cultural progress of society. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Os resultados da aprendizaxe desta materia permiten a adquisición das seguintes competencias. |
A1 A4 A10
|
B1 B2 B11 B12
|
C4 C6 C7 C8
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Oral presentation |
A1 A10 B12 C4 C6 C7 |
21 |
42 |
63 |
Workshop |
A4 B1 B2 B11 C6 C8 |
21 |
30 |
51 |
Supervised projects |
B1 C6 C8 |
0 |
34 |
34 |
Multiple-choice questions |
A1 B1 B11 |
1 |
0 |
1 |
|
Personalized attention |
|
0 |
0 |
0 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Oral presentation |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. A clase maxistral é coñecida tamén como "conferencia", "método expositivo" ou "lección maxistral". Esta última modalidade adóitase reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Workshop |
Metodoloxía onde o suxeito se enfronta ante a descrición dunha situación específica que suscita un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
Supervised projects |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
Multiple-choice questions |
Proba obxectiva que consiste en formular unha cuestión en forma de pregunta directa ou de afirmación incompleta, e varias opcións ou alternativas de resposta que proporcionan posibles solucións, das que só unha delas é válida. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Workshop |
Supervised projects |
|
Description |
A atención personalizada consistirá básicamete na realización de tutorías, tanto individuais como en grupo, para resolver e aclarar calquera tipo de dúbida relacionada coa materia e a realización dos traballo tutelados. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Multiple-choice questions |
A1 B1 B11 |
|
75 |
Workshop |
A4 B1 B2 B11 C6 C8 |
|
0 |
Supervised projects |
B1 C6 C8 |
|
25 |
Oral presentation |
A1 A10 B12 C4 C6 C7 |
|
0 |
|
Assessment comments |
<p> Esta materia é responsabilidade de dous departamentos (Departamento de Empresa e Departamento de Dereito Privado). O profesorado implicado de cada un destes dous departamentos imparte unha parte do contido desta materia e a avaliación será independente para cada unha das partes, sendo a cualificación final da materia a media das dúas partes, sempre e cando se teña superado cada parte por separado. </p><div><div><p>Na avaliación do 25% correspondente ao traballo tutelado tamén se terá en conta a participación activa nas clases presenciais, salvo no caso do alumnado con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia. Por outra banda, este 25% do traballo tutelado só se terá en conta se se superou a proba de resposta múltiple correspondente. </p><p>Con todo, e a pesar do mencionado anteriormente, na presentación da materia ao comezo do cuadrimestre correspondente, pódese establecer unha repartición porcentual distinta ao planificado entre todas as metodoloxías.</p></div></div>
|
Sources of information |
Basic
|
|
Bibliografía básica:
Lei 34/1988, do 11 de novembro, Xeneral de Publicidade (https://www.boe.es/eli/es/l/1988/11/11/34/con) Lei 3/1991, do 10 de xaneiro, de Competencia Desleal (https://www.boe.es/eli/es/l/1991/01/10/3/con)
Real Decreto Lexislativo 1/2007, do 16 de novembro, polo que se aproba o texto refundido da Lei Xeral para a Defensa dos Consumidores e Usuarios e outras leis complementarias (https://www.boe.es/eli/es/rdlg/2007/11/16/1/con)
Real Decreto Lexislativo 1/1996, do 12 de abril, polo que se aproba o texto refundido da Lei de Propiedade Intelectual, regularizando, aclarando e harmonizando as disposicións legais vixentes sobre a materia (https://www.boe.es/eli/es/rdlg/1996/04/12/1/con)
O profesorado da materia poderá proporcionar bibliografía complementaria para cada un dos temas da materia. |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Economic and Business Aspects of Design/771G01033 | Industrial Management and Organisation/771G01034 | Innovation and Design Management/771G01043 | Quality Management/771G01044 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Industrial Logistics/771G01045 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|