Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A1 |
Aplicar o coñecemento das diferentes áreas involucradas no Plano Formativo. |
A2 |
Capacidade de comprensión da dimensión social e histórica do Deseño Industrial, vehículo para a creatividade e a búsqueda de solucións novas e efectivas. |
A3 |
Necesidade dunha aprendizaxe permanente e continua (Life-long learning), e especialmente orientada cara os avances e os novos produtos do mercado. |
A4 |
Traballar de forma efectiva como individuo e como membro de equipos diversos e multidisciplinares. |
A5 |
Identificar, formular e resolver problemas de enxeñaría. |
A6 |
Formación amplia que posibilite a comprensión do impacto das solucións de enxeñaría nos contextos económico, medioambiental, social e global. |
A7 |
Capacidade para deseño, redacción e dirección de proxectos, en todas as súas diversidades e fases. |
A8 |
Capacidade de usar as técnicas, habilidades e ferramentas modernas para a práctica da enxeñaría. |
A9 |
Capacidade para efectuar decisións técnicas tendo en conta as súas repercusións ou costes económicos, de contratación, de organización ou xestión de proxectos. |
A10 |
Comprensión das responsabilidades éticas e sociais derivadas da súa actividade profesional. |
B1 |
Capacidade de comunicación oral e escrita de maneira efectiva con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B2 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo para cuestionar a realidade, buscar e propoñer solucións innovadoras a nivel formal, funcional e técnico. |
B3 |
Aprender a aprender. Capacidade para comprender e detectar as dinámicas e os mecanismos que estruturan a aparición e a dinámica de novas tendencias. |
B4 |
Traballar de forma colaborativa. Coñecer as dinámicas de grupo e o traballo en equipo. |
B5 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B6 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B7 |
Capacidade de liderado e para a toma de decisións. |
B8 |
Traballar nun entorno internacional con respeto das diferencias culturais, lingüísticas, sociais e económicas. |
B9 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B10 |
Capacidade de organización e planificación. |
B11 |
Capacidade de análise e síntese. |
B12 |
Comprensión das responsabilidades éticas e sociales derivadas da súa actividade profesional |
C1 |
Adequate oral and written expression in the official languages |
C2 |
Mastering oral and written expression in a foreign language. |
C3 |
Using ICT in working contexts and lifelong learning. |
C4 |
Acting as a respectful citizen according to democratic cultures and human rights and with a gender perspective |
C5 |
Understanding the importance of entrepreneurial culture and the useful means for enterprising people |
C6 |
Acquiring skills for healthy lifestyles, and healthy habits and routines. |
C7 |
Developing the ability to work in interdisciplinary or transdisciplinary teams in order to offer proposals that can contribute to a sustainable environmental, economic, political and social development. |
C8 |
Valuing the importance of research, innovation and technological development for the socioeconomic and cultural progress of society. |
C9 |
Ability to manage times and resources: developing plans, prioritizing activities, identifying critical points, establishing goals and accomplishing them. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Coñecemento das fases para a elaboración dun producto audiovisual e acercamento á tipoloxía dos mesmos. |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12
|
C1 C3 C5 C6 C8
|
Capacitamento no manexo de ferramentas de edición e gravación audiovisual. |
A1 A4
|
B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11
|
C1 C3 C5 C6 C8
|
Capacidade para desenvolver contidos multimedia |
A1 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B6 B8 B10 B11 B12
|
C1 C2 C3 C4 C7 C8 C9
|
Capacidade para desenvolver presentacións orais. |
A8
|
B1 B2 B3 B6 B9 B10 B11
|
C1 C3
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Presentacións audiovisuais
|
1.1. Os medios tradicionais.
1.2. O medio audiovisual para a promoción dos produtos.
1.3. Técnicas e tipos de mensaxes audiovisuais e publicitarias.
1.4. Fotografía creativa e de produto.
1.5. Aplicacións, software e ferramentas de creación audiovisual.
1.6. Desenvolvemento dun proxecto audiovisual.
|
Presentacións multimedia |
2.1. O medio dixital e multimedia.
2.2. Novos espazos de comunicación.
2.3. Do marketing dixital ao marketing interactivo.
2.4. Aplicacións dixitais e ferramentas interactivas útiles para profesionais.
2.5. Desenvolvemento dun proxecto multimedia.
|
Presentacións orais |
3.1. Presentacións orais e comunicación creativa para crear marca persoal.
3.2. Ferramentas e aplicacións para deseñar presentacións.
3.3. Técnicas de comunicación oral. Storytelling.
3.4. Outras ferramentas de apoio ás exposicións orais: perfís en redes sociais profesionais, portfolio, vídeoCV. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 A3 A4 A5 A10 A6 A7 A8 A9 B3 |
10 |
11 |
21 |
ICT practicals |
A7 A8 A9 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B2 B1 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
25 |
76 |
101 |
Introductory activities |
B3 B5 B6 |
2 |
0 |
2 |
Speaking test |
A4 B1 B9 B11 C1 |
3 |
1 |
4 |
Mixed objective/subjective test |
A1 A4 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 C3 C5 C6 C8 |
1 |
20 |
21 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Explicación dos contidos teóricos da materia contando con materiais audiovisuais de apoio. |
ICT practicals |
Prácticas a través do uso de ferramentas das TICs |
Introductory activities |
Actividade de inicio da materia. |
Speaking test |
Exposición oral para practicar as habilidades asociadas, de xeito que na entrega de actividades o alumnado fará exposicións e defensas das súas propostas que permitan ao profesor corrixilas e axuden a mellorar esta destreza. |
Mixed objective/subjective test |
Proba composta por preguntas tipo test e preguntas curtas |
Personalized attention |
Methodologies
|
ICT practicals |
|
Description |
Os alumnos necesitarán atención personalizada para resolver as dúbidas na realización das prácticas. As horas de titorías deben ser concertadas previamente co profesor a través do seu correo electrónico.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Mixed objective/subjective test |
A1 A4 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 C3 C5 C6 C8 |
Proba composta por preguntas tipo test e preguntas cortas |
40 |
ICT practicals |
A7 A8 A9 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B2 B1 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
As prácticas evaluaranse segundo os criterios expostos na clase.
Realizanse presentacións orais de algunhas prácticas que serán parte da evaluación. |
60 |
|
Assessment comments |
Para superar a materia deberán estar
aprobadas as duas partes: teoría e práctica. Para superar a práctica, o
alumnado deberá superar todas e cada unha das prácticas. Segunda convocatoria/extraordinaria. Para
aprobar a materia, deberán realizar e superar un exame na sesión de xuño-xullo,
na data oficialmente sinalada, presentar as prácticas requiridas durante o
curso (60% da nota), cos mesmos criterios que na avaliación. A modalidade de avaliación na convocatoria
extraordinaria realizarase do mesmo xeito que na convocatoria ordinaria, salvo
que por adaptación académica se acorde realizar outras actividades co profesor. Acción contra o plaxio. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario O alumnado con exención académica deberá
poñerse en contacto co profesor ao comezo do curso, vía Moodle ou correo
electrónico, para acordar un itinerario personalizado para compensar as faltas
de asistencia ás clases maxistrais e as horas de traballo na aula.
|
Sources of information |
Basic
|
Ford, Rob y Wiedermann, Julius. (2008). Cómo triunfar en Internet: guía para el éxito. Taschen
MacDonald, Matthew (2015). Creación y diseño web. Anaya Multimedia
Pisani, F. y D. Piotet (2009). La alquimia de las multitudes: cómo la web está cambiando el mundo.. Paidós
Acosta Vera, José María (2006). Marketing personal: el camino al éxito.. ESIC
Rummel, Manuel (1998). Producción de video digital para multimedia. Paraninfo
Millerson, Gerald (2001). Técnicas de realización y producción en televisión. IORTV
McIntire, Penny (2009). Técnicas innovadoras en diseño web. Anaya Multimedia
Castillo, José María (2016). Televisión, realización y lenguaje audiovisual. IORTV, Madrid
Yus, F (2007). Virtualidades reales: nuevas formas de comunidad en la era de internet. . Universidad de Alicante |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Graphic Expression/771G01015 | Semiotics and Psychology of Perception/771G01031 | Information and Communication Technologies I/771G01036 | Artistic Expression/771G01041 | Applied Artistic Expression Techniques/771G01042 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Green Campus1. A entrega dos traballos que se realicen nesta materia: - Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático.
- A entrega realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos.
- De se realizar en papel:
- Non se empregarán plásticos.
- Realizaranse impresións a dobre cara.
- Empregarase papel reciclado.
- Evitarase a impresión de borradores.
2. Débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. 3. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sostenibilidade nos comportamentos persoais e profesionais. 4. Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas…). 5. Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. 6. Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas. 7. Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria. |
|