Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Realizar un diagnóstico estratéxico do sector no que se atopa a empresa. |
AP5 AP6 AP7
|
BP6 BP9 BP10 BP12 BP14
|
CP5 CP7 CP8 CP10
|
Xestionar o marketing-mix da empresa |
AP11
|
BP1 BP2 BP3 BP8 BP12
|
CP5 CP7 CP10
|
Tomar decisións no contorno comercial no que opera a empresa e avaliar as suas implicacións en relación ao resto de áreas funcionais.
|
AP5 AP6 AP7 AP8 AP9 AP11
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP6 BP7 BP8 BP9 BP10 BP11 BP12 BP13 BP14
|
CP1 CP2 CP3 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8 CP9 CP10 CP11
|
Realizar informes comerciais de asesoramento sobre situacións concretas de empresa e mercados. |
AP5 AP6 AP8 AP9
|
BP2 BP3 BP4 BP7 BP8 BP12
|
CP4 CP11
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Marketing Estratéxico:
|
- Análise do mercado e da demanda
- Análise da competencia
- Análisis do consumidor
- Segmentación de mercado |
Estratexias de marketing: |
-Estratexias competitivas
-Expansión internacional
|
Marketing Operativo: |
-Política de produtos e marcas
-Estratexia de precios
-Xestión da distribución
-O mix de comunicación: identidade, imaxe e posicionamento. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Estudo de casos |
A5 A6 A7 A8 A9 A11 B3 B6 B7 B11 B13 B14 C1 C2 C3 C5 C6 C9 C11 |
20 |
40 |
60 |
Solución de problemas |
A5 A6 A11 B2 B7 B8 B9 B10 B12 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C10 |
8 |
24 |
32 |
Presentación oral |
B3 B4 B10 C5 C6 C8 C9 C10 C11 |
4 |
8 |
12 |
Discusión dirixida |
B2 B3 B4 B8 C5 C6 C8 |
8 |
24 |
32 |
Análise de fontes documentais |
A9 B1 B3 C1 C3 C7 |
1 |
3 |
4 |
|
Atención personalizada |
|
10 |
0 |
10 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Estudo de casos |
Os grupos de traballo asignados á realización do proxecto de empresa, resolverán cuestións relativas aos temas que conformen os contidos desta materia.
O obxectivo é que o profesor propoña casos de estudio vinculados coa dirección de marketing, coa finalidade de buscar unha conexión entre os contidos da materia e a realización final do proxecto.
|
Solución de problemas |
Nos casos de estudio, que se propoñan na materia, os alumnos/as deberán desenrolar habilidades para identificar os problemas que xurdan no ámbito da xestión comercial e resolvelos de maneira eficiente e rigorosa.
|
Presentación oral |
Os alumnos/as de maneira individual ou en grupo, deberán defender diante do profesor e doutros estudantes, os avances efectuados no seus traballos, así coma a validez das decisións adoptadas dentro dos problemas que se identifiquen. |
Discusión dirixida |
Consiste nun intercambio de ideas e opinións entre os integrantes de cada un dos grupos e os responsables dos casos de empresa, acerca dun tema específico, relacionado co caso.
Debateranse problemas e situacións relativas á toma de decisións da área comercial.
|
Análise de fontes documentais |
O estudante deberá de identificar e consultar as fontes documentais necesarias para o problema que pretenda resolver en cada momento. Así mesmo o profesor/a deberá ser un colaborador e orientador fundamental. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Estudo de casos |
Discusión dirixida |
Presentación oral |
Solución de problemas |
Análise de fontes documentais |
|
Descrición |
O profesor/a ademais de atender ás cuestións expostas polos estudantes en cada unha das clases, atenderaos de forma máis ampla e personalizada nas sesións de titorías.
Nos horarios de titorías o alumno/a será atendido para aclarar aquelas dúbidas que lle xurdan, tanto no desenrolo dos casos de estudo, como para a preparación do proxecto.
Alumnos/as con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: No caso de alumnos/as con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, empregarase a plataforma Moodle e o correo electrónico como vehículo de comunicación principal para a xestión de contidos, titorías e a entrega de traballos. Acordarase ao comezo do curso un calendario específico de datas compatible coa súa dedicación, mais terán a mesma obriga de realizaren actividades e de acudiren a calquera tipo de proba de avaliación que o alumnado a tempo completo. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Estudo de casos |
A5 A6 A7 A8 A9 A11 B3 B6 B7 B11 B13 B14 C1 C2 C3 C5 C6 C9 C11 |
Valorarase a capacidade do alumno/a para aplicar a metodoloxía do caso utilizando os coñecementos específicos desta materia. |
70 |
Solución de problemas |
A5 A6 A11 B2 B7 B8 B9 B10 B12 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C10 |
Valorarase a capacidade do alumno/a para aplicar a solución de problemas utilizando os coñecementos específicos desta materia. |
30 |
|
Observacións avaliación |
Avaliación Segunda Oportunidade e Convocatoria Adiantada: O sistema de avaliación aplicado na primeira oportunidad a través de traballo en grupos non se pode manter polo que se requerirá o desenvolvemento dun plan de marketing sobre unha organización, empresa, institución ou entidade similar que deberá ser proposta polo alumno e comunicada ós profesores/as, que deberán dar o visto bo á proposta antes de levarse a cabo e que debe entregarse antes da finalización do periodo de exames da segunda oportunidade. Alumnos/as con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: No caso de alumnos/as con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, emplearase a plataforma Moodle e o correo electrónico como vehículo de comunicación principal para a xestión de contidos, tutorías e a entrega de traballos. Acordarase ó inicio do curso un calendario específico de datas compatible coa sua dedicación, no obstante terán a mesma obrigación de realizar actividades e de acudir a cualquer tipo de proba de avaliación que o alumnado a tempo completo. Cualificación de non presentado Corresponde ao alumno/a, cando só participe de actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a cualificación final, con independencia da cualificación alcanzada. A
realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez
comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria
en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica
0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da
falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto,
procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade,
se fose necesario. -->
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Dado que a análise e procura de fontes documentais é unha das metodoloxías desenvolvidas durante o curso, será o propio alumno/a (orientado polo profesor/a) quen en función dos problemas que teña que abordar buscará as referencias documentais máis apropiadas.Tamén os docentes proporán materiais concretos ao longo do desenvolvemento da materia |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
1. A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: a. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático b. Realizarase a través do Campus Virtual, en formato dixital sen necesidade de imprimilos. 2. Debe terse en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores de sustentabilidade no comportamento persoal e profesional. 3. Traballarase na identificación e modificación de prexuízos e actitudes sexistas, e influirá no medio para modificalos e promover valores de respecto e igualdade. 4. Facilitarase a plena integración do alumnado que, por razóns físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimente dificultades para un acceso adecuado, igualitario e rendible á vida universitaria. 5. Potenciarase a compatibilidade da actividade académica e deportiva do alumno que teña o recoñecemento da condición de deportista de alto nivel (DANUDC) ou de deportista de nivel cualificado ou similar, facilitando procesos como cambios de grupos docentes. , horarios ou exames, para os efectos de permitir compatibilizar a súa aprendizaxe coas súas responsabilidades e actividades deportivas. 6. Todo o material elaborado polo profesorado da materia está suxeito á lei de propiedade intelectual. Non se poderá utilizar, en ningún caso, sen a autorización expresa dos seus autores. |
|