Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Adquirir coñecementos xerais sobre o ámbito do Inglés para Fins Específicos e un coñecemento máis profundo dunha ou varias das súas subdisciplinas. |
AI1 AI5 AI8
|
BI5 BI7 BI8 BI9 BI10 BI14 BI15
|
|
Aplicar adecuadamente os coñecementos das variedades específicas do inglés na vida real, e na tradución de textos. |
AI5 AI8
|
BI7 BI8 BI14
|
|
Investigar cunha metodoloxía axeitada seguindo os coñecementos adquiridos neste campo a través desta materia. |
AI1 AI5 AI15
|
BI7 BI9 BI10 BI14 BI15
|
|
Familiarizarse cos conceptos e os temas fundamentais e desenvolver competencias básicas para o ensino do ESP |
AI5 AI15
|
BI1 BI5 BI7 BI8 BI12
|
|
Familiarizarse coas principais ferramentas de investigación (datos, instrumentos analíticos, software relevantes, etc.) e desenvolver a capacidade de utilizalas no ESP, tanto para fins prácticos como de investigación. |
AI5 AI14 AI15
|
BI10 BI14 BI15
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Introdución ao inglés para fins específicos. |
Cuestións históricas, pedagóxicas, sociolóxicas e lingüísticas. |
Modalidades do Inglés para Fines Específicos. |
Textos. Análisis de textos e documentos de ESP. Traducións e interpretacións. Estudos léxicos. |
Aplicacións prácticas do inglés para fins específicos. |
Documentos de uso común e termos en contexto. |
Perspectivas de investigación e vertientes aplicadas. |
A investigación no ámbito do Inglés para Fins Específicos. Métodos de investigación cuantitativos e cualitativos. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Foro virtual |
B7 B8 B12 |
0 |
10 |
10 |
Seminario |
A8 A14 A15 B1 B5 B10 B14 |
12 |
20 |
32 |
Presentación oral |
B9 B15 |
2 |
10 |
12 |
Proba obxectiva |
A1 A5 A8 B12 |
0 |
20 |
20 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Foro virtual |
Traballo virtual (Moodle) en xeral encomendado ao alumno. Avaliación continuada. |
Seminario |
Proceso do sistema de ensino-aprendizaxe baseado no traballo cooperativo, no traballo en pares, xunto co apoio directo da teoría explicada polo profesor. Avaliación continuada. |
Presentación oral |
Parte do proceso de avaliación da materia. Os alumnos terán que usar o seu coñecemento adquirido e as destrezas da materia para realizar investigacións sobre ESP e presentalas oralmente, de maneira individual, a toda a clase. Poderá substituírse por outro tipo de proba. Avaliación continuada. |
Proba obxectiva |
Exame final. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Foro virtual |
Proba obxectiva |
|
Descrición |
Resolución de problemas, consulta de dificultades, práctica. Os alumnos disporán de supervisión telemática durante o curso, mediante Teams, e-mail, Campus Virtual da UDC, etc. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Foro virtual |
B7 B8 B12 |
Debate e aportacións no eido virtual entre os alumnos e o profesor ao longo do curso, en lingua inglesa. Moodle Udc Foros. Esta actividade é parte da chamada avaliación continuada da materia. |
10 |
Proba obxectiva |
A1 A5 A8 B12 |
Exame final. Requírese acadar 4/10 como nota mínima sumativa. |
50 |
Seminario |
A8 A14 A15 B1 B5 B10 B14 |
Traballos na aula, traballos avaliados e participación asistencia, ensaios potenciais, etc. Esta actividade forma parte da avaliación continuada da materia. |
20 |
Presentación oral |
B9 B15 |
Traballo de investigación sobre algunha das tipoloxías do ESP para presentar oralmente na clase. Individual. Esta proba poderá subsituirse por outra, ou outras, oral ou escrita, segundo a decisión do profesor. Esta proba pertence á avaliación continuada da asignatura. |
20 |
|
Observacións avaliación |
A participación dos estudantes no curso será obxecto dunha avaliación continua. A asistencia regular será un requisito indispensable. Os alumnos con dispensa especial polos motivos que se sinalen deben comunicalo previamente ao profesorado. Ao longo do curso organizaranse diversas tarefas relacionadas cos contidos tratados, tales como a análise de mostras de textos, as presentacións diante do resto da clase, no seu caso, ou a redacción de ensaios. Contémplase así mesmo a realización dun pequeno proxecto de investigación, tentativo, como potencial tarefa adicional avaliable. Na avaliación destas actividades teranse en conta, entre outros, os seguintes factores: a capacidade de síntese da información obtida de distintas fontes; a claridade na exposición das ideas; a precisión no uso da terminoloxía e os conceptos específicos; a implicación nos seminarios e as actividades de grupo e cooperativas; o rigor e a orixinalidade na formulación das propostas de investigación; a exhaustividad e profundidade nas análises; e a utilización dun estilo académico axeitado. Os mesmos procedementos de avaliación aplicaranse no caso dos estudantes cunha oportunidade adicional ou aqueles que retomen o curso. No caso dos estudantes cunha oportunidade adicional, para o compoñente de avaliación continua, o estudante pode ser requirido para repetir unha selección das actividades realizadas ao longo do curso ou para completar algunhas tarefas adicionais. En canto aos estudantes cunha exención oficial da asistencia a clases, a avaliación continua basearase na súa eventual finalización dos traballos establecidos a través do compoñente virtual do curso. Estes estudantes tamén deben someterse á proba final escrita (se é aplicable), na que deben acadar unha nota mínima de 4 puntos, ou, alternativamente, completar unha tarefa equivalente (ou conxunto de tarefas) especificada polos profesores, no seu caso.
Na proba de xullo, os alumnos entregarán en prazo as actividades e exercicios adicionais solicitadas polo profesor, por exemplo traducións, antes de se presentaren ou exame escrito ou proba obxectiva.
Os alumnos que non se presenten á proba escrita en xuño ou en xullo acadarán a cualificación de NON PRESENTADO.
Aléntase aos estudantes a usar papel reciclado e pór en práctica métodos sustentables.
Sobre os plaxios.
Nesta asignatura podería empregarse a ferramenta Turnitin na avaliación dos traballos e as actividades. Atendendo ás recomendacións da Xunta de Facultade, engádese o seguinte texto que deberá ser tido en conta polos estudantes: Turnitin é unha aplicación de uso para o profesorado coa finalidade de revisar porcións de texto procedentes doutros textos e sinalar a súa procedencia. Esta ferramenta pode recoñecer traballos previamente presentados nesta ou noutras universidades, incluso do mesmo estudante. Se esta circunstancia acontecese entenderase como contraria á honestidade académica e aplicarase a Normativa académica de evaluaciones, de calificaciones y de reclamaciones na avaliación.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Flowerdew, John and Matthew Peacock (eds.) (2001). (2001) Research perspectives on English for academic purpes. Cambridge: Cambridge University Press.
Ventola, Eija & Anna Mauranen (eds.) (1996). Academic writing: intercultural and textual issues.. Amsterdam: John Benjamins.
Dudley Evans, Tony & Maggie Jo St John (1998). Developments in English for Specific Purposes, A multi-disciplinary Approach.. Cambridge: Cambridge U. P.
Hyland, Ken (2006). English for academic purposes: an advanced resource book. . London: Routledge
Belcher, D. (2009). English for specific purposes in theory and practice. Ann Arbor: University of Michigan Press
Hutchinson, Tom & Alan Waters. (2006). English for Specific Purposes.. Cambridge: Cambridge U.P.,
Swales, John M. & Christine B. Feak. (2000). English in today's research world: a writing guide.. Ann Arbor: University of Michigan Press.
Fortanet, I., Palmer, J. C., Posteguillo, S. (eds.) (2004). Linguistic studies in academic and professional English.. Castelló de la Plana: Publicacions de la Universitat Jaume I.
Ammon, U. (Ed.). (2001). The dominance of English as a language of science. Effects on other languages and language communities. . Berlin: Mouton de Gruyter.
Ventola, Eija; Celia Shalom & Susan Thompson (eds.) (2002). The Language of Conferencing.. Frankfurt am Main; New York: Peter Lang. |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|