Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Aprendizaje y manejo de tipología literaria derivada de los conceptos de “género” y “modo” -Participación en debates teóricos sobre los conceptos de “género” y “modo” -Conocimiento y análisis de textos teóricos y literarios en lengua inglesas de distintos periodos desde la perspectiva del “género” y el “modo” |
A1 A1 A1 A1 A1 A1 A1
|
B1 B1 B1
|
C1
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Os conceptos de xénero e modo: definición, similitudes e diferencias
2. Formulacións xenéricas e modais na preceptiva literaria en lingua inglesa
3. Da comedia e o cómico á traxedia e o trágico: xéneros e modos en obras da tradición literaria e fílmica en inglés |
Estudo de fontes (Dryden, Fielding, etc)
Problemas.
Naturalización.
Parodia |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Seminario |
A1 A2 A3 A7 A9 A10 A11 B6 B7 B9 C6 |
7 |
20 |
27 |
Traballos tutelados |
A1 A3 A7 A9 A10 B6 B7 |
2 |
18 |
20 |
Foro virtual |
A1 A2 A3 A7 A9 B6 |
0 |
10 |
10 |
Sesión maxistral |
A7 A9 A11 B6 B7 B9 |
5 |
11 |
16 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Seminario |
Seminarios: nos que se estudiarán casos prácticos que exemplifiquen o uso de géneros e modos literarios na literatura en lingua inglesa así como a subversión dos mesmos na historia da literatura en lingua inglesa. |
Traballos tutelados |
Ensaio de 10 folios a dobre espazo |
Foro virtual |
Titorías virtuais: control de lecturas, revisión de ensaios. Foros de debate a través da plataforma virtual. |
Sesión maxistral |
Sesións presenciais de carácter expositivo sobre os conceptos teóricos de xénero e modo literario. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Orientación do mesmo. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Seminario |
A1 A2 A3 A7 A9 A10 A11 B6 B7 B9 C6 |
Comentarios/debate en clase. |
10 |
Traballos tutelados |
A1 A3 A7 A9 A10 B6 B7 |
ensaio escrito (e presentacion oral previa do mesmo si é factible; a presentación valdría o 40% e o traballo escrito 50% da nota final). Os alumnos que non asistan terían que facer dous traballos (5 + 5 puntos) |
90 |
|
Observacións avaliación |
Dado o carácter semi-presencial do título, a asistencia é obrigatoria, salvo dispensa solicitada en tempo e forma e concedida pola Comisión Académica Universitaria do título, e sempre respetando as normativas de asistencia a clase das tres universidades participantes no título, así como os sistemas de avaliación que figuran expresamente nas guías docentes das diferentes materias, e sen prexuízo das consecuencias que poida ter para a súa avaliación final a ausencia a determinadas sesións presenciais. Quen teña concedida a dispensa académica, e como establece a Normativa de permanencia da universidade, será avaliado seguindo os criterios aplicables á oportunidade de xullo. Quen non leve a cabo o traballo tutelado, ou non teña realizado traballo igual ou superior ao 50% do resto das categorías de avaliación, acadará a cualificación de Non Presentado. Traballos orixinales, non plaxiados. Usaremos turnitin. Quen non aprobe na primeira oportunidade terá á posibilidade da oportunidade de xullo, na que cada estudante terá que demostrar ter acadadas as competencias da materia mediante dous tipos de avaliación: un traballo tutelado do mesmo valor porcentual e natureza que na primeira oportunidade, máis os exercicios convidos que poidan suplir o resto das actividades.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Bibliografía básica e complementaria Aristotle. Poetics. Trans. Gerald F. Else. Michigan: The University Press, 1977. Bushnell, Rebeca, ed. A Companion to Tragedy. Malden, MA: Blackwell, 2005. Derrida, Jacques. “The Law of Genre”. Trans. A. Ronell. Critical Inquiry 7/1 (1980): 55-81. Available at: http://eng1020.pbworks.com/f/DerridaLawofGenre.pdf Fowler, Alastair. Kinds of Literature: An Introduction to the Theory of Genres and Modes. Oxford: Oxford University Press, 1982. Genette, Gérard. The Architext: An Introduction. Trans. Jane A. Lewin. Berkeley, CA: University of California Press, 1992. Lodge, David. The Modes of Modern Writing: Metaphor, Metonymy, and the Typology of Modern Literature. Cornell University Press, 1977. Stott, Andrew. Comedy. New York: Routledge, 2005. Todorov, Tzvetan. Genres in Discourse. Trans. Catherine Porter. Cambridge: Cambridge University Press, 1990. Wallace, Jennifer. The Cambridge Introduction to Tragedy. Cambridge: Cambridge University Press, 2007. Weitz, Eric. The Cambridge Introduction to Comedy. Cambridge: Cambridge University Press, 2009. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|