Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Competencia lectora: comprender una variedade de textos auténticos procedentes da prensa, obras de ficción, documentos, materiales de promoción ou de publicidade. |
A2 A6 A10 A11
|
B8 B9
|
C2 C3 C8
|
Gramática: demostrar comprensión e dominio da gramática inglesa acordes con un nivel C1. |
A6 A8 A15 A18
|
B3 B5 B6 B7 B10
|
C2 C3 C4 C7
|
Comprensión auditiva: comprender distintos tipos de discurso auténtico, programas de radio e televisión, ponencias, anécdotas, interacciones entre varios falantes á vez, entrevistas, debates... |
A1 A6 A8 A9 A11 A15
|
B1 B3 B4 B5 B6 B8 B10
|
C2 C3 C4 C5 C6 C7
|
Escritura: saber redactar varios tipos de textos, como informes, reseñas, textos informativos, propostas... |
A1 A2 A6 A8 A11 A12 A15
|
B1 B3 B5 B7 B9 B10
|
C2 C3 C4 C5 C6 C7
|
Lingua e uso: poseer un vocabulario xeral amplo; coñecer frases e colocacións comúns, matices, verbos con partícula, xeitos de enlazar oraciones; realizar transformacións gramaticais con soltura. |
A6 A8 A9
|
B4 B5 B6 B7 B8
|
C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Gramática |
1.1. Conxuncións: conxuncións coordinantes; conxuncións subordinanates; "though/although", "in spite of", "despite"; "for" e "because"; "when", "while", "as" para expresar tempo; "as" con significado de "when/while" ou "because/since"; "as", "when", "while" usado con significado de "although", "but", "seeing that".
1.2. Finalidade: expresada co infinitivo, infinitivos con "go" e "come", cláusulas de finalidad, "in case" e "lest".
1.3. Cláusulas concesivas, comparativas...
1.4. Cláusulas nominais.
1.5. O comparativo. Construccións de comparativo.
1.6. O subxuntivo. |
Vocabulario |
2.1. Puntuación, números, gráficos...
2.2. Turismo e hospitalidade
2.3. Persoas e relacións
2.4. Temas mundiais
2.5. Pensar e sentir |
Expresión escrita |
3.1. Habilidades de presentación
3.2. Gráficas
3.3. Dípticos e trípticos
3.4. Propostas |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba mixta |
A6 A12 A15 A18 B3 B6 B9 C2 C3 |
2 |
15 |
17 |
Proba oral |
A6 A9 B4 B7 B8 B10 C2 C4 C5 C6 |
1 |
6 |
7 |
Portafolios do alumno |
A1 A6 A9 A10 A15 A18 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 C2 C4 |
11 |
12 |
23 |
Seminario |
A1 A6 A10 A18 B6 C2 |
10 |
25 |
35 |
Sesión maxistral |
A2 A6 A8 A11 A15 B1 C7 C8 |
30 |
30 |
60 |
Análise de fontes documentais |
A2 A8 A11 B5 B6 C2 |
6 |
0 |
6 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba mixta |
Proba a realizar a finais do cadrimestre para evaluar a expresión escrita e a comprensión lectora do alumno ademais do seu dominio da gramática, sintaxis e campos semánticos especializados. Os tipos de preguntas variarán seguindo un formato similar ós exercicios realizados durante o curso. |
Proba oral |
Clases prácticas nas que o alumnado traballará en clase co material necesario e recibirá a información precisa para o desenvolvemento das súas habilidades de comunicación, tanto a nivel escrito como oral.
|
Portafolios do alumno |
O alumno irá recompilando as distintas tarefas realizadas durante o curso seguindo os modelos dos contidos do curso. |
Seminario |
Sesións prácticas onde se realizarán lecturas de contidos relacioadas cos temas vistos no apartado de vocabulario, así como o uso de material audiovisual para discusión e debate en clase.
|
Sesión maxistral |
Transmisión de coñecementos teóricos específicos dos contidos deseñados para o curso. |
Análise de fontes documentais |
Prácticas de análisis de textos.
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Seminario |
Portafolios do alumno |
Proba oral |
|
Descrición |
-Tanto os obradoiros como as diversas exposicións orais e exercicios escritos implican atención personalizada.
-Ademais, o alumno pode plantexar as súas dúbidas durante as horas de titoría presencial, ou ben a través do correo electrónico e a plataforma Moodle, seguindo as instrucións proporcionadas polos docentes.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba mixta |
A6 A12 A15 A18 B3 B6 B9 C2 C3 |
Exame final escrito que consistirá nunha combinación dos seguintes exercicios: práctica de vocabulario; comprensión de textos; traducción de textos breves ao inglés; descrición de gráficas que ilustran tendencias de diferentes temas... |
40 |
Sesión maxistral |
A2 A6 A8 A11 A15 B1 C7 C8 |
Terase en conta a participación activa do alumnado durante as sesións maxistrais. |
5 |
Seminario |
A1 A6 A10 A18 B6 C2 |
Probas de lectura e vocabulario (10%)
Exercicios de escoita para evaluar o nivel de comprensión en lingua inglesa (10%) |
20 |
Portafolios do alumno |
A1 A6 A9 A10 A15 A18 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 C2 C4 |
Redacciones dos temas estudados no curso que deberán presentar a estructura vista en clase. |
15 |
Proba oral |
A6 A9 B4 B7 B8 B10 C2 C4 C5 C6 |
Exposición dun proxecto en grupo (15%) no que se valorará ademais as habilidades de presentación (5%) |
20 |
|
Observacións avaliación |
Todos os
estudantes deberán participar obrigatoria e activamente nas clases presenciais,
xa que se conciben como un recurso co que fomentar a súa implicación na
adquisición e asimilación dos contidos. - Para SUPERAR A MATERIA os alumnos deberán reunir as siguientes condicións:
1º. A nota mínima en cada un dos siguientes apartados "proba oral ", "portafolio do alumno" e "seminario" terá que ser un 40%. A media distos apartados ten que acadar os 5 puntos sobre 10 para facer media coa proba obxetiva (= exame escrito). 2º. É obrigatorio acadar un 50% na proba obxetiva para facer media cos apartados mencioados no apartado anterior.
- Entrega de traballos
Non se aceptarán traballos entregados fora de prazo se non está debidamente xustificado. Os traballos con evidencia de plaxio recibirán un 0. Usaranse programas específicos para detectalo.
- Calificación de NON PRESENTADO
Para obter a calificación de NON PRESENTADO (NP) os alumnos NON poden haber realizado a PROBA MIXTA (= examen final), nin a proba oral, nin haber entregado máis do 50% dos exercicios de evaluación continua.
- 2ª Oportunidade
Aqueles estudantes que aprobaron algunha das partes da materia, ben sexa o exame escrito, o exame oral ou as actividades de avaliación continua na primeira oportunidade, terán a oportunidade de mantelas na segunda oportunidade. Os estudantes terán que repetir aquelas seccións nas que no obtiveron una nota mínima para facer media coas outras partes da materia ou non as realizaron. -Isto é válido ÚNICAMENTE para as dúas convocatorias do ano en curso.
- Dispensa Académica
O alumno que teña dispensa académica recoñecida será evaluado seguindo as mesmas indicaciones que figuran no apartado da oportunidade de xullo. O alumno terá que poñerse en contacto co profesor tan pronto como teña concedida a dispensa.
- Os alumnos da oportunidade adiantada terán que realizar un exame escrito (70%) e unha proba oral (30%)
Honradez académica
Lembrase ao alumnado que o uso de calquera axuda ou dispositivo no examen final está totalmente prohibida, e no caso de utilizar calquera soporte no permitido quedará automáticamente suspenso, independentemente da nota do examen e outras probas. Calquera falta de honradez académica (plaxio,copiar en exames, etc.) penalizarase de acordo co establecido no artigo 14 das "Normas de avaliación, revisión e reclamación dás cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario”. Atención á diversidade
A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis na UDC/no Centro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, coa Unidade de Atención á Diversidade ( https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/). Regulamento disciplinar do estudantado da UDC Artigo 11, apartado 4 b)
Cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta e respecto da materia en que se cometese: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.
Perspectiva de xénero -Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...) -Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. -Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Barnet, Sylvan, Bellanca Pat & Stubbs, Marcia (2014). A short guide to college writing. Harvard University Press
Quirk, Randolph & Siney Greenbaum (1985). A University Grammar of English. London: Longman
Hewings, Martin (2013). Advanced Grammar in Use: a Self-study Reference and Practice Book for Advanced Learners of English; with Answers and CD-ROM. Cambridge University Press
Vince, Michael (2009). Advanced Language Practice. English Grammar and voabulary. London: MacMillan
Tims, Nicholas et al. (2014). Face2face Advanced Workbook. Cambridge: CUP
Burgess, Sally & Amanda Thomas (2014). Gold Advanced Coursebook. Harlow: Pearson
Edwards, Lynda & Jacky Newbrook (2014). Gold Advanced. Maximiser with key. Harlow: Pearson
Lewis, Susanne (2018). Presentation skills for non-native speakers. Independentle published
Fussell, Paul (ed.) (1987). The Norton book of travel. New York. Norton
Sharpley, Richard & David J.(eds.) (2002). Tourism and development: concepts and issues. . Telfer. Clevendon: Channel View Publications.
Maczak, Antoni (1995). Travel in early modern Europe. Cambdridge. Polity Press |
|
Bibliografía complementaria
|
Thirn, Sheila (2013). Advanced - Student's Book (Real Lives, Real Listening). Harper Collins
Wallwork, Adrian (2013). English for Academic Research: Grammar, Usage and Style (English Edition). Springer
Wallwork, Adrian (2010). English for Presentations at international conferences. Springer
McCarthy, Michael & O'Dell, Felicity (2017). English phrasal verbs in use advanced. (2nd edition). Cambridge
McCarthy, Michael & O'Dell, Felicity (2017). English Vocabulary in use. Advanced (3rd edition). Cambridge
Jones, Christopher (1996). Listening 4 Advanced Student's Book (Cambridge Skills for Fluency). Cambridge
Allsop, Jake (2006). Test your phrasal verbs (Penguin English guides. Penguin |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Lingua Inglesa 3/613G03015 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Lingua Inglesa e os seus Usos 1/613G03020 |
|
Observacións |
-Os obxectivos de aprendizaxe deste módulo enmárcanse nun nivel C1 dentro da escala descrita no Marco común europeo de referencia para as linguas. -Por outra banda, os estudantes tamén deben lembrar que estudar unha lingua require perseveranza e continuidade ao longo do tempo. |
|