Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A4 |
CON_04 Ter coñecementos de computación cuántica, algoritmos, circuítos, a súa programación en diferentes linguaxes e plataformas accesibles. |
A15 |
CON_15 Ter coñecementos de aspectos de alto nivel da computación cuántica: aprendizaxe de máquinas cuánticas, simuladores cuánticos, arquitecturas, etc. |
B1 |
HD01 Analiza e desglosa un concepto complexo, examina cada parte e mira como encaixan |
B3 |
HD03 Comparar e contrastar e sinalar semellanzas e diferenzas entre dous ou máis temas ou conceptos |
B6 |
HD11 Elaborar con precisión as preguntas relevantes para un problema concreto |
B8 |
HD13 Improvisar solucións dun xeito innovador para resolver un problema |
B12 |
HD23 Comuníquese utilizando as normas esperadas para o medio elixido. |
B13 |
HD24 Participar activamente na actividade presencial na aula. |
B14 |
HD31 Asignar recursos e responsabilidades para que todos os membros dun equipo poidan traballar de forma óptima |
B16 |
HD33 Establecer obxectivos para que o grupo analice a situación, decida que resultado se desexa e estableza claramente un obxectivo alcanzable. |
C1 |
C1. Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
C2. Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
C3. Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
C4. Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
C7 |
C7. Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
C8 |
C8. Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer os distintos tipos de aprendizaxe automática |
AP15
|
BP1 BP3 BP13
|
CP1
|
Comprender o funcionamento das redes neuronais artificiais |
AP15
|
BP1 BP3 BP6 BP8 BP12 BP13 BP14 BP16
|
CP1 CP2 CP3 CP4 CP7 CP8
|
Ser capaz de deseñar modelos de aprendizaxe automática cuánticos con circuítos parametrizados e clasificación variacional |
AP4 AP15
|
BP1 BP3 BP6 BP8 BP12 BP13 BP14 BP16
|
CP1 CP2 CP3 CP4 CP7 CP8
|
Comprender o funcionamento das máquinas de vectores de soporte |
AP15
|
BP1 BP3 BP6 BP8 BP12 BP13 BP14 BP16
|
CP1 CP2 CP3 CP4 CP7 CP8
|
Ser capaz de deseñar mapas cuánticos de características e kernels |
AP4 AP15
|
BP1 BP3 BP6 BP8 BP12 BP13 BP14 BP16
|
CP1 CP2 CP3 CP4 CP7 CP8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Introdución á aprendizaxe automática |
|
2. Redes neuronais artificiais |
|
3. Circuítos cuánticos parametrizados para a aprendizaxe automática
|
|
4. Máquinas de vectores de soporte e kernels |
|
5. Análise de compoñentes principais |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A4 A15 B13 C1 C2 C8 |
10.5 |
15.75 |
26.25 |
Prácticas de laboratorio |
A4 A15 B1 B3 B6 B8 B12 B14 B16 C3 C4 C7 |
10.5 |
34.65 |
45.15 |
Proba obxectiva |
A4 A15 B1 B3 B8 C1 C2 C3 C8 |
2.6 |
0 |
2.6 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Clases maxistrais coa exposición dos coñecementos teóricos e prácticos empregando diferentes recursos dixitais. |
Prácticas de laboratorio |
Prácticas baseadas nos coñecementos que cada estudante vai adquirindo nas clases maxistrais. |
Proba obxectiva |
Proba mediante a que se valoran os coñecementos adquiridos polo estudantado.
Cada estudante deberá aplicar os seus coñecementos tanto a nivel teórico coma a nivel práctico. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas de laboratorio |
|
Descrición |
A atención personalizada ao estudantado comprende non só as titorías, presenciais ou virtuais, para a discusión de dúbidas, senón tamén as seguintes actuacións:
- Seguemento do labor realizado nas prácticas de laboratorio propostas polo profesorado.
- Avaliación dos resultados obtidos nas prácticas.
- Encontros personalizados para resolver dúbidas sobre os contidos da asignatura.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A4 A15 B1 B3 B8 C1 C2 C3 C8 |
Proba/s sobre contidos teórico-prácticos. |
40 |
Prácticas de laboratorio |
A4 A15 B1 B3 B6 B8 B12 B14 B16 C3 C4 C7 |
Entrega de prácticas baseadas nos coñecementos adquiridos nas clases maxistrais. |
60 |
|
Observacións avaliación |
Porcentaxes concretas de avaliación de cada parte. Como se avalía o non presentado. A entrega dalgunha das actividades ou probas de avaliación continua supoñerá que o alumno optou por presentarse á materia. Por tanto, a partir dese momento, aínda non presentándose a proba obxectiva haberá consumido unha oportunidade.
Cómo se avalía a segunda oportunidade. Na segunda oportunidade (xullo) conservaranse as notas da avaliación continua e/ou a proba obxectiva obtidas durante o cuadrimestre. Se o alumno preséntase á segunda oportunidade na avaliación continua ou a proba obxectiva, a nota obtida na primeira oportunidade para esa parte anúlase, e a cualificación correspondente desa parte será a da segunda oportunidade. A nota final da materia na segunda oportunidade calcularase co mesmo criterio que na primeira oportunidade.
Plaxios A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso "0" na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación de cara a convocatoria extraordinaria
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Aurélien Géron (2019). Hands-On Machine Learning with Scikit-Learn, Keras, and TensorFlow, 2nd Ed.. O'Reilly
François Chollet (2021). Deep Learning with Python, 2nd Ed.. Manning
Maria Schuld, Francesco Petruccione (2021). Machine Learning with Quantum Computers, 2nd Ed.. Springer
Qiskit (2023). Quantum machine learning. https://qiskit.org/learn/course/machine-learning-course/ |
|
Bibliografía complementaria
|
Qiskit (2023). Qiskit documentation. https://qiskit.org/documentation/
Qiskit (2023). Qiskit Terra API Reference. https://qiskit.org/documentation/apidoc/terra.html |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Introdución á Computación Cuántica/614551004 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Ferramentas da Computación Cuántica/614551006 | Programación e Implementación de Algoritmos Cuánticos/614551007 |
|
Materias que continúan o temario |
Aplicacións Prácticas da Computación Cuántica/614551010 |
|
|