Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Planificar novos destinos e produtos turísticos |
AP1 AP2 AP6
|
BM1 BM2 BM6
|
CM1 CM2 CM3 CM4
|
Coñecer o concepto do consumidor turístico |
AP3 AP4 AP6 AI1 AI2 AM1 AM2 AM3
|
BM2 BM3 BM4 BM6 BM9 BM12
|
CM1 CM3 CM6 CM7 CM8
|
Coñecemento do proceso de decisión do consumidor turístico, procesos de influencia social e comunicación |
AP1 AP2 AP4 AP6 AI1 AM2 AM3
|
BM1 BM2 BM10
|
CM1 CM2 CM3 CM4 CM8
|
Saber desenvolver e presentar unha análise de estudo do consumidor turístico en diferentes áreas |
AP2 AM2
|
BM7 BM12
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Proceso de decisión de compra
|
1. Proceso de decisión de compra |
2. Factores que afectan o comportamento do consumidor |
2. Factores que afectan o comportamento do consumidor |
3. Actuacións posteriores á compra |
3. Actuacións posteriores á compra |
4. Características do novo consumidor turístico |
4. Características do novo consumidor turístico |
5. Introducción a la Psicología y a la Psicología social |
5. Introducción a la Psicología y a la Psicología social |
6. Procesos de Influencia Social |
6. Procesos de Influencia Social |
7.Procesos de Comunicación Social |
7.Procesos de Comunicación Social |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A11 A2 A3 A4 A12 A6 A8 A9 B1 B2 B3 B7 B10 B12 C1 C2 C7 |
20 |
31 |
51 |
Traballos tutelados |
A6 A10 A8 B1 B2 B3 B10 B12 C1 C3 C4 C6 C8 |
4 |
6 |
10 |
Aprendizaxe colaborativa |
A1 A2 A3 A12 B1 B2 B3 B4 C1 C2 C3 C4 C6 |
5 |
6 |
11 |
Presentación oral |
A1 A2 B4 B6 B10 B9 B12 C1 C2 C3 C4 C7 C6 C8 |
1 |
0 |
1 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición por parte do docente dos aspectos fundamentais da materia. As exposicións complementaranse co uso de medios audiovisuais, preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos, facilitar a aprendizaxe e favorecer a interacción entre o profesor e os estudantes. |
Traballos tutelados |
Metodoloxía basada na responsabilidade do alumno, pola súa propia aprendizaxe e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor nos exercicios propostos. |
Aprendizaxe colaborativa |
Organización de la clase en pequeños grupos en los que el alumno trabaja conjuntamente en la resolución de tareas asignadas por el profesor para optimizar su propia aprendizaje y la de su equipo. |
Presentación oral |
ntervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Aprendizaxe colaborativa |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Os docentes estarán á disposición do alumnado nas tutorías presenciales u online a través de Teams no horario fijado para o mismo.
Tamén atenderán consultas a trávés do correo electrónico ou moodle
Durante o curso académico, prestarase atención personalizada e continua a todo o estudiantado matriculado nesta materia, tanto para responder preguntas sobre as clases presenciais /on-line como para abordar temas relacionados co traballo.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Presentación oral |
A1 A2 B4 B6 B10 B9 B12 C1 C2 C3 C4 C7 C6 C8 |
Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. |
20 |
Aprendizaxe colaborativa |
A1 A2 A3 A12 B1 B2 B3 B4 C1 C2 C3 C4 C6 |
Propondranse distintos temas na aula, para afianzar o temario. |
20 |
Traballos tutelados |
A6 A10 A8 B1 B2 B3 B10 B12 C1 C3 C4 C6 C8 |
Realización por parte dos alumnos dun traballo dirixido e tutelado polo docente, tanto de forma individual como por grupos. Todolos traballos tendrán que ser expostos na aula. |
60 |
|
Observacións avaliación |
Convocatoria ordinaria A nota final será a suma de todas as metodoloxías. Convocatoria Extraordinaria A nota final será a suma de todas as metodoloxías. O alumnado poderá gardar a nota das metodoloxías que teña superadas e repetir aquelas que non superase, e que se deberán entregar con fecha tope o día e hora da fecha oficial de examen Alumnado con asistencia parcial ou dispensa académica deberá poñerse en contacto cos profesores ao inicio do curso, debiendo facer un trabajo tutelado que contará o 100% da nota As condiciones do trabajo de curso colgaranse na plataforma moodle o inicio do cuatrimestre. HONRADEZ ACADÉMICA Considerarase que se comenten prácticas ilícitas cando un alumno/para actúa para defraudar ou tratar de defraudar aos sistemas de comprobación e avaliación do rendemento académico así como o incumprimento das normas establecidas polo profesor para realización de traballos. Os traballos nos que se detecten prácticas ilícitas serán cualificados cun 0. Lémbrase ao alumnado que o uso de calquera axuda ou dispositivo na proba final está totalmente prohibido, e en caso de utilizar calquera soporte non permitido quedará automaticamente suspenso independentemente da nota obtida na proba mixta e dos traballos realizados. Calquera falta de honradez académica (plaxio, copiar en exames etc.)/ etc.) penalizarase #de acordo con o establecido en artigo 14 das "Normas de avaliación, revisión e reclamación dás cualificacións dúas estudos de grao e mestrado universitario". ATENCIÓN Á DIVERSIDADE A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos dispoñibles na UDC/no Centro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa cada cuadrimestre académico, coa Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/adi/apoioalumnado/); en defecto, co titor ou titora ADI da Facultade de Turismo. REGULAMENTO DISCIPLINAR DO ESTUDANTADO DA UDC (Artigo 11, apartado 4 b) Cualificación de suspenso na convocatoria na que se cometa a falta de respecto da materia en que se cometese: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta prodúcese na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta da primeira oportunidade, fósese necesario. PERSPECTIVA DE XÉNERO Segundo recóllese nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...) Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e propoñeranse accións e medidas para corrixilas.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
(). . |
- Borja Soler, Luis; Casanovas Pla, Josep Andreu. “El consumidor turístico”. ESIC EDIC. - Alonso, J. “El comportamiento del consumidor”. Instituto Nacional de Consumo. Madrid -Fiske, S., Gilbert,T., Gardner Lindzey. (2010) Handbook of social psychology. New Jersey - León, J.L.; Olavarría, E. “Conducta del consumidor y marketing” Editorial Deusto - Compendio de estadísticas de Turismo. OMT - Mazón Martínez, Tomás; Aledo Tur, Antonio. “Turismo residencial y cambio social: nuevas perspectivas teóricas y empíricas”. Universidad de Alicante Psicología Social -Baron, A R. y Byrne. (2005). Psicología Social. Madrid. Pearson -Fiske, S., Gilbert,T., Gardner Lindzey. (2010) Handbook of social psychology. New Jersey -Gaviria, E., López, M. y Cuadrado, I. (coord) (2019). introducción a la Psicología Social. Madrid. Sanz y Torres |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Técnicas de Comunicación e de Promoción Turísticas/662G01005 | Comercialización de Produtos Turísticos/662G01031 | Métodos e técnicas de investigación en turismo: técnicas cualitativas/615488007 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Promoción e comercialización de destinos e novos produtos turísticos/615488003 |
|
Materias que continúan o temario |
|
|