Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A4 |
C4. Coñecer, comparar e combinar de forma creativa e nova as principais paradigmas e deseños de investigación (cuantitativa, cualitativa, mixta, prospectiva, participativa), recollendo os principais avances recentes en cada deseño. |
A10 |
C10. Adquirir coñecementos avanzados sobre os aspectos teóricos e prácticos dos retos das sociedades actuais a través dos procesos de investigación e análise social. |
A11 |
H1. Avaliar e seleccionar a paradigma metodolóxico adecuado (cuantitativa, cualitativa, mixta, prospectiva, participativa) para formular xuízos a partir de información incompleta ou limitada sobre fenómenos asociados aos retos sociais, económicos e políticos. |
A12 |
H2 Adoptar as medidas adecuadas para a preservación dos principios éticos fundamentais e avanzados da investigación social, así como para a protección adecuada dos datos recompilados. |
A13 |
H3 Desenvolver unha investigación aplicada con fins de intervención relacionada con algún reto complexo da sociedade. |
A14 |
H4 Transmitir os resultados dunha investigación básica e aplicada, así como os fundamentos máis relevantes sobre os que se sustentan, de modo claro e sen ambigüidades atendendo á diversidade de contextos, públicos e necesidades, usando distintas opcións de presentación e visualización. |
A16 |
H6 Desenvolver capacidade para planificar a investigación, elixindo correctamente as fases e os procedementos que garantan a máxima rigorosidade e que sexan adecuados a distintos contextos dentro do ámbito público ou privado. |
A19 |
H9 Desenvolver unha capacidade avanzada para avaliar a calidade e os resultados dos procesos de investigación. |
A20 |
CP1. Contrastar a importancia da diversidade metodolóxica existente para a análise da realidade social, política e económica, abordando distintos problemas complexos das sociedades actuais a través de solucións creativas e novas. |
A21 |
CP2. Aplicar os procesos e protocolos de captación de información de forma ética necesarios para observar e analizar de forma correcta e respectuosa a realidade social, política e económica, especialmente en contextos de alta vulnerabilidade ou complexidade. |
A22 |
CP3. Elaborar e implementar proxectos de investigación en contornas novas ou pouco coñecidos. |
A24 |
CP5. Ser capaz de traballar con fontes de datos, metodoloxías e técnicas de investigación científica e ferramentas informáticas avanzadas propias das ciencias sociais. |
A29 |
CP10. Elaborar, presentar e defender de maneira individual un exercicio orixinal de carácter profesional no ámbito da investigación que faga unha contribución significativa ao estado da cuestión no estudo dun problema complexo e/ou á súa resolución práctica. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
O alumnado adquirirá a capacidade de elaborar, presentar e defender de maneira individual un exercicio orixinal de carácter profesional no ámbito da investigación e análise social como demostración e síntese das competencias adquiridas nos ensinos do máster. |
AM4 AM10 AM11 AM12 AM13 AM14 AM16 AM19 AM20 AM21 AM22 AM24 AM29
|
|
|
O alumnado aplicará as competencias adquiridas á realización dunha tarefa de forma autónoma, identificando a necesidade da aprendizaxe continua e desenvolvendo unha estratexia propia para levalo a cabo. |
AM4 AM10 AM11 AM12 AM13 AM14 AM16 AM19 AM20 AM21 AM22 AM24 AM29
|
|
|
O alumnado planificará e utilizará a información necesaria para un proxecto ou traballo académico a partir dunha reflexión crítica sobre os recursos de información utilizados. |
AM4 AM10 AM11 AM12 AM13 AM14 AM16 AM19 AM20 AM21 AM22 AM24 AM29
|
|
|
O alumnado será capaz de empregar as técnicas, habilidades e ferramentas avanzadas da investigación e innovacións na análise social necesarias para a práctica da mesma. |
AM4 AM10 AM11 AM12 AM13 AM14 AM16 AM19 AM20 AM21 AM22 AM24 AM29
|
|
|
O alumnado comunicarase de maneira clara e eficiente en presentacións orais e escritas sobre temas complexos da realidade social, adaptándose á situación, ao tipo de público e aos obxectivos da comunicación. |
AM4 AM10 AM11 AM12 AM13 AM14 AM16 AM19 AM20 AM21 AM22 AM24 AM29
|
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Traballo Fin de Master |
O traballo consistirá no estudo de calquera ámbito da investigación e análise social e estará dirixido, preferentemente, á resolución dun problema real. Para o seu desenvolvemento existirán dúas opcións: (i) A realización vinculada a unha práctica desenvolvida no período de prácticas en empresas ou institucións; (ii) a realización dun proxecto de investigación orixinal partindo dunha idea propia ou a proposta do profesorado que dirixa o TFM. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Presentación oral |
A29 |
2 |
0 |
2 |
Investigación (Proxecto de investigación) |
A4 A10 A11 A12 A13 A14 A16 A19 A20 A21 A22 A24 |
0 |
140 |
140 |
|
Atención personalizada |
|
8 |
0 |
8 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Presentación oral |
Defensa pública do TFM frente aun tribunal |
Investigación (Proxecto de investigación) |
Desenvolvemento dunha investigación orixinal coa supervisión dun/ha titor/a docente no máster |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Investigación (Proxecto de investigación) |
|
Descrición |
O TFM desenvolverase coa axuda de titorías individuais ou colectivas coa persoa titora para definir o marco teórico, os obxectivos, a metodoloxía, a análise e a presentación de resultados. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Investigación (Proxecto de investigación) |
A4 A10 A11 A12 A13 A14 A16 A19 A20 A21 A22 A24 |
Avaliación do traballo presentado para a defensa do TFM, que contén unha investigación orixinal desenvolvida polo/o alumno/a |
80 |
Presentación oral |
A29 |
Defensa pública de traballo fin de máster, seguindo as instrucións que se publicarán para a ocasión |
20 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|