Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A1 |
Comunicar mensaxes audiovisuais. |
A4 |
Investigar e analizar a comunicación audiovisual. |
A5 |
Coñecelas teorías e a historia da comunicación audiovisual. |
A6 |
Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias. |
A11 |
Coñecelas metodoloxías de investigación e análise. |
A12 |
Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual. |
B9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C1 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C2 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C3 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C4 |
Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Coñecer la estrutura interna da mensaxe informativa y da mensaxe persuasiva. |
A11 A12
|
|
|
Coñecer as estratexias de manipulación e desinformación. |
A1 A4 A5 A6 A12
|
B9
|
C1 C2 C3 C4
|
Coñecer as metodoloxías de análise das mensaxes audiovisuais e a influencia nos medios audiovisuais. |
A4 A5 A6 A11 A12
|
B9
|
C3
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. Methodologies of analysis of audiovisual messages |
Main theories of communication and information.
Perspectives from which the audiovisual analysis is carried out. |
2. Analysis of audiovisual information. |
Rhetorical, discursive, narrative and semiotic analysis of informative audiovisual products. |
3. Persuasive audiovisual product analysis |
Rhetorical, discursive, narrative and semiotic analysis of persuasive audiovisual products. |
4. Analysis of the audiovisual entertainment product. |
Rhetorical, discursive, narrative and semiotic analysis of audiovisual entertainment and fiction products. |
5. Critical analysis of manipulation and disinformation strategies |
The audiovisual message as a tool of power |
6. Ethical analysis of the audiovisual product |
Ethical responsibility of the creator of informative, persuasive and entertainment audiovisual products. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A4 A5 A6 A11 A12 B9 C1 C2 C3 C4 |
22 |
61 |
83 |
Mixed objective/subjective test |
A1 A4 A5 A11 A12 C2 C3 C4 |
3 |
0 |
3 |
Document analysis |
A1 A4 A5 A6 A11 A12 B9 C1 C2 C3 C4 |
21 |
41 |
62 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. |
Mixed objective/subjective test |
Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto ás primeiras, recolle preguntas abertas de desenvolvemento; as segundas, poden combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. |
Document analysis |
Técnica metodolóxica que supón a utilización de documentos audiovisuais e/ou bibliográficos (fragmentos de reportaxes documentais ou películas, noticias de actualidade, paneis gráficos, fotografías, artigos, etc.) relevantes para a temática da materia con actividades especificamente deseñadas para a súa análise. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Mixed objective/subjective test |
Guest lecture / keynote speech |
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Mixed objective/subjective test |
A1 A4 A5 A11 A12 C2 C3 C4 |
Ao longo do semestre realizaranse distintas probas mixtas para avaliar tanto o coñecemento teórico como de análise práctica, nas que se poderán combinar probas de resposta breve, resposta múltiple, de completar, de asociación ou de tipo ensaio. |
60 |
Document analysis |
A1 A4 A5 A6 A11 A12 B9 C1 C2 C3 C4 |
Proba de análise de algún tipo de documento audiovisual segundo as indicacións do enunciado propuesto pola docente. |
40 |
|
Assessment comments |
In case of not participating in the directed discussions, the subject will be evaluated 100% in a single delivery of an audiovisual analysis, which consists of the two official opportunities.
|
Sources of information |
Basic
|
SÁNCHEZ NORIEGA, José Luis (1997). Crítica de la seducción mediática. Madrid: Tecnos
Bordwell, David (2002). El arte audiovisual: una introducción. Barcelona: Paidós Ibérica
JACQUARD, Roland, (1988). La Desinformación: una manipulación del poder|. Madrid Espasa Calpe
VILCHES, Lorenzo (1989). Manipulación de la información televisiva. Barcelona: Paidós
Herrero, Julio César (Ed.) (2009). Manual de Teoría de la Información y de la Comunicación. Madrid: Universitas
Igartua Perosanz, Juan José (2006). Métodos cuantitativos de investigación en comunicación. Bosch
KAPFERER, Jean-Noël (1989). Rumores. Plaza y Janés
Gutiérrez San Miguel, Begoña (2006). Teoría de la narración adiovisual. Madrid: Cátedra
WATZLAWICK, Paul (1994). ¿Es real la realidad?. Barcelona: Herder |
|
Complementary
|
(1999-2006). EL ALA OESTE DE LA CASA BLANCA.
Torres, Pep (2011). EL ARTE DEL RUIDO. BARCELONA: PLATAFORMA EDITORIAL
Reitman, Jason (2005). Gracias por fumar.
FERGUSON, CHARLES (2010). INSIDE JOB.
(1989-2011). LOS SIMPSON.
KAREL, WILLIAM (2002). OPERACIÓN LUNA.
WILDER, BILLY (1974). PRIMERA PLANA.
LASSETER, JOHN (1995). TOY STORY.
Docter, Peter (2009). UP.
JOSEPH, PETER (2007). ZEITGEIST, LA PELÍCULA. |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Cinematography Direction and Lighting/616G01022 | Theory and Practice of Editing/616G01023 | 3D Infography1/616G01024 | Art Direction and Production Design/616G01025 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
It is advisable to have a sufficient level in the Spanish language to be able to participate in the debates |
|