Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A2 |
Crear productos audiovisuais. |
A4 |
Investigar e analizar a comunicación audiovisual. |
A7 |
Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. |
A8 |
Coñecela tecnoloxía audiovisual. |
A11 |
Coñecelas metodoloxías de investigación e análise. |
B3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar os datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que acheguen unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
B4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
B5 |
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe precisas para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B6 |
Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma |
B7 |
|
B8 |
Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
B9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C1 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C2 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C3 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C4 |
Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecemento teórico e práctico das técnicas e métodos para a creación de efectos visuais en planos de animación ou imaxe real. |
A2 A4 A7 A8 A11
|
B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9
|
C1 C2 C3 C4
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Introducción
|
Efectos especiais, efectos visuais, efectos dixitais
Simulación dinámica
|
Dinámica de corpos ríxidos |
Colisions. Propiedades dos corpos ríxidos
Corpos activos y pasivos
Campos de forza
|
Sistemas de partículas |
Sistemas de partículas
Creación de partículas. Emisores
Propiedades das partículas
Colisions de partículas
Instancias de xeometría
Persecución de obxectivos
Render de partículas |
Corpos deformables |
Control de xeometría mediante partículas
Sistemas de muelles
Aplicacions dos corpos deformables |
Dinámica de fluidos |
Simulación de fluidos
Aplicacions da dinámica de fluidos
Contedores e emisores
Propiedades dos fluidos
Reaccions, combustión, explosión
Simulación de efectos atmosféricos
Simulación de superficies de auga (océanos, estanques). Obxectos flotantes
Interacción entre fluidos e outros elementos dinámicos |
Simulación de tela |
Simulación de tela
Aplicacions da simulación de tela
Propiedades dos obxectos
Colisions
Interacción con outros elementos dinámicos
|
Simulación de pelo |
Técnicas de simulación de pelo
Hair y fur
Propiedades do pelo
Interacción con outros obxectos dinámicos
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Workshop |
A2 A4 A7 A8 A11 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 C1 C2 C3 C4 |
39 |
0 |
39 |
Oral presentation |
A2 B4 |
3 |
0 |
3 |
Supervised projects |
A2 A4 A7 A8 A11 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 C1 C2 C3 C4 |
0 |
104 |
104 |
|
Personalized attention |
|
4 |
0 |
4 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Workshop |
Exemplos e prácticas cortas dos distintos tipos de efectos mostrados na asignatura. |
Oral presentation |
Presentación do traballo realizado na materia. |
Supervised projects |
Traballo grupal no que se aplicarán distintos efectos aprendidos polos alumnos nunha pequena producción 3D. O traballo será deseñado, planificado e desarrollado por ditos alumnos. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
Workshop |
|
Description |
A atención personalizada que se describe para as actividades que se desenvolverán ao redor destas metodoloxías concíbese como momentos de traballo co equipo docente para a atención e seguimento do traballo individual e o realizado en grupo. Implican unha participación obrigatoria para o alumnado. A forma e o momento en que se desenvolverá indicarase en relación a cada actividade ao longo do curso según o plan de traballo da materia.
Ademais, as titorías telemáticas complementarán os talleres e o contido expositivo, para resolver de forma individual ou en pequenos grupos as dúbidas ou dificultades que xurdan durante o estudo e o traballo non presencial dos alumnos.
-----------------------------------------------------------------------------
Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN DO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3. b e 4.5)
(29/5/2012).
Este alumnado desenvolverá a súa actividade coa asistencia e participación nas dinámicas que se recollen no Paso 4 e na “Atención personalizada”, a través dos grupos de traballo que se conformen na materia. A actividade farase atendendo ás observacións da avaliación sobre a flexibilidade da asistencia, participación e os requisitos para superar a materia. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A2 A4 A7 A8 A11 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 C1 C2 C3 C4 |
Traballo no que se aplican os efectos aprendidos polos alumnos nunha pequena producción 3D. |
90 |
Oral presentation |
A2 B4 |
Presentación do traballo realizado na materia. |
10 |
|
Assessment comments |
As datas de entrega e os criterios de avaliación que se desenvolverán en cada proba notificaranse previamente en clase e publicaranse no Campus Virtual ao longo do cuadrimestre. O alumnado que se atope en modalidades específicas de aprendizaxe e apoio á diversidade terá a obrigación de realizar todas as probas e entregalas nas datas sinaladas. As sesións expositivas, os talleres, as probas avaliables e o traballo final foron deseñados para abarcar o maior grao de inclusión posible. Se fose necesario e sempre baixo petición previa do alumnado; realizaranse as adaptacións necesarias para non prexudicar a cualificación do alumnado. As sesións expositivas, os talleres, as probas avaliables e o traballo final foron deseñados para garantir o aprendizaxe autonómo non presencial; por tanto o alumnado que se atope en situación de dispensa académica terá a obrigación de realizar todas as probas e entregalas durante os períodos de tempo sinalados. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario. Os criterios de avaliación para a segunda oportunidade serán os mesmos que os requeridos na primeira oportunidade.
|
Sources of information |
Basic
|
(). .
Dariush Derakhshani (2011). Introducing Autodesk Maya 2012 (Autodesk Official Training Guides) . John Wiley & Sons Ltd
Dariush Derakhshani (2010). Mastering Autodesk Maya 2011. John Wiley & Sons Ltd; Edición: Pap/Cdr
Eric Keller, Todd Palamar, Anthony Honn (2010). Mastering Autodesk Maya 2011. John Wiley & Sons Ltd; Edición: Pap/Dvdr
Todd Palamar, Eric Keller (2011). Mastering Autodesk Maya 2012. John Wiley & Sons Ltd; Edición: Pap/Dvdr
Autodesk (). Maya Learning Channel. https://www.youtube.com/channel/UCHmAXsicpLK2EHMZo5_BtDA
Isaac V. Kerlow (2009). The Art of 3D Computer Animation and Effects. Wiley |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
3D Infography1/616G01024 | 3D Infography 2/616G01026 | Digital Post-Production/616G01031 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
3D Animation 1/616G01032 | 3D Animation 2/616G01033 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|