Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
O alumnado será capaz de expor e levar a cabo un proxecto sinxelo de videoxogo en todas as súas fases, desde a ideación á materialización do mesmo. Este proxecto poderá ser realizado de maneira individual ou en grupo. |
A10 A20 A31
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14
|
C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Proxecto de videoxogo |
- Formulación do proxecto
- Preprodución
- Desenvolvemento
- Probas
- Implementación |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Estudo de casos |
A10 B3 B9 B10 C8 |
22 |
42 |
64 |
Traballos tutelados |
A20 A31 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B12 B13 B14 C3 C4 C6 C7 C9 |
22 |
57 |
79 |
Presentación oral |
B1 B2 B4 B11 C1 |
2 |
0 |
2 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Estudo de casos |
Analizar as especificacións dun proxecto para a comprensión do seu alcance e obxectivos, e executar as estratexias necesarias para a súa resolución eficiente, tanto de maneira asistida polo profesorado como mediante o traballo autónomo.
Identificar aspectos comúns entre a materia impartida e outras disciplinas do grao, e plasmalo documentalmente |
Traballos tutelados |
Realizar un traballo en colaboración dentro dun grupo.
Formular e resolver problemas relacionados co aprendido, de cara a comprender a súa aplicación práctica. |
Presentación oral |
Presentación oral dos traballos realizados |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Estudo de casos |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
O alumnado resolverá nas tutorías (presencialmente e de forma telemática mediante correo electrónico e Teams) as dúbidas ou problemas que se atope durante o traballo non presencial.
No caso de alumnado con dispensa académica recoméndase a asistencia a titorías para supervisar a elaboración dos traballos da materia.
ESTUDANTES CON MATRÍCULA A TEMPO PARCIAL: Deberán poñerse en contacto co profesorado para posibilitar a realización das tarefas fóra da organización habitual da materia. Este alumnado é responsable de estar ao corrente dos materiais colgados no Moodle, así como das tarefas que por ese medio se propoñan para entrega. Estas entregas, de non ser telemáticas, serán acordadas co estudantado a tempo parcial de xeito que se compatibilice na medida do posible coa súa dispoñibilidade e a do profesorado.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A20 A31 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B12 B13 B14 C3 C4 C6 C7 C9 |
O traballo tutelado que deberá realizar o alumnado consistirá no desenvolvemento completo e funcional da proposta de xogo deseñado ao longo do cuadrimestre.
A avaliación constará dunha parte conxunta (traballo realizado polo grupo) e outra parte individual (traballo realizado pola/o alumna/o - área), polo que a cualificación final do alumnado dentro dun mesmo grupo pode variar en función da calidade do traballo desenvolvido.
Nesta nota teranse en conta tanto a entrega final como as intermedias (documentación, versións alfa, beta e gold), a produción, progresión do proxecto e a capacidade de resolución dos problemas encontrados. |
90 |
Presentación oral |
B1 B2 B4 B11 C1 |
Presentación oral e defensa do traballo realizado |
10 |
|
Observacións avaliación |
Se
o alumnado non realiza a presentación ou non entrega algún dos
documentos requiridos, recibirá a cualificación de suspenso (0). As
faltas de ortografía, así como a falta de lexibilidade na documentación
presentada poderán facer que os devanditos documentos se consideren
como non aceptables e por tanto como non presentados. No
caso de alumnado con dispensa académica realizarase a supervisión dos
traballos nas titorías da materia. Devanditos traballos poderanse
realizar cos recursos proporcionados sen necesidade de
asistencia presencial, aínda que se recomenda a asistencia a titorías. En
calquera caso, o alumnado con dispensa académica deberá realizar de
maneira presencial a presentación oral dos traballos. As condicións son iguais para todas as convocatorias e oportunidades para a súa avaliación.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Jeannie Novak (2011). Game Development Essentials: An Introduction. Cengage Learning
Travis Castillo, Jeannie Novak (2006). Game Development Essentials: Game Level Design. Cengage Learning
John Hight, Jeannie Novak (2008). Game Development Essentials: Game Project Management. Cengage Learning |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Deseño Narrativo e de Interfaces/616G02038 | Desenvolvemento de Videoxogos 1/616G02039 | Programación Orientada a Obxectos/616G02032 | Deseño de Niveis e Xogabilidade/616G02037 | Modelaxe 2/616G02016 | Animación 2/616G02019 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Desenvolvemento de Videoxogos 2/616G02040 | Desenvolvemento de Personaxes/616G02041 | Programación de Videoxogos/616G02033 |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sustentable, a entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: - Solicitaranse en formato virtual ou soporte informático - Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos Débese de facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. Débese
ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos
valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais. Incorpórase perspectiva de xénero na docencia desta materia. Traballarase
para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e
influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e
igualdade. Deberanse detectar situacións de discriminación e propoñeranse accións e medidas para corrixilas. Facilitarase
a plena integración do alumnado que por razóns físicas, sensoriais,
psíquicas ou socioculturais, experimente dificultades a un acceso
adecuado, igualitario e proveitoso á vida universitaria. |
|