Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A34 |
Capacidade para a concepción, a práctica e desenvolvemento de proxectos básicos e de execución, esbozos e anteproxectos. (T) |
A39 |
Aptitude para suprimir barreiras arquitectónicas. (T) |
A50 |
Coñecemento axeitado dos métodos de estudo dos procesos de simbolización, as funcións prácticas e a ergonomía. |
A53 |
Coñecemento axeitado das tradicións arquitectónicas, urbanísticas e paisaxísticas da cultura occidental, así como dos seus fundamentos técnicos, climáticos, económicos, sociais e ideolóxicos. |
A55 |
Coñecemento axeitado da relación entre os patróns culturais e as responsabilidades sociais do arquitecto. |
A63 |
Elaboración, presentación e defensa ante un Tribunal Universitario dun traballo académico orixinal realizado individualmente relacionado con calquera das disciplinas cursadas. |
B1 |
Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoita atoparse a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo |
B3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
B6 |
Coñecer a historia e as teorías da arquitectura, así coma as artes, tecnoloxías e ciencias humanas relacionadas con esta |
B10 |
Coñecer os problemas físicos, as distintas tecnoloxías e a función dos edificios de xeito que se dote a estes de condicións internas de comodidade e protección dos factores climáticos, no marco do desenvolvemento sostible |
B12 |
Comprender as relacións entre as persoas e os edificios e entre estes e o seu entorno, así como a necesidade de relacionar os edificios e os espazos situados entre eles en función das necesidades e da escala humana |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para o aprendizaxe ao longo da súa vida |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia do aprendizaxe ao longo da vida |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Capacidade de resolver problemas proyectuais compositivos atendendo a factores diversos, conforme a un programa e a un lugar preciso.
|
A50 A53 A55 A63
|
B6 B10 B12
|
C1 C8
|
Capacidade para comprender, asimilar e desenvolver relacións de carácter sensible a partir dos principios de composición plantexados nos eidos humanísticos, artísticos e científicos contemporáneos.
|
A34 A50 A55
|
B12
|
C7
|
Aptitude para representar correctamente os obxectos ideados e proxectados, aplicando un relato coherente e completo. |
A50 A55
|
B1 B2 B3
|
C3 C4 C6 C8
|
Capacidade de expor oralmente e de argumentar as formulacións encamiñadas a desenvolver as propostas elaboradas.
|
A63
|
B6
|
C1 C3
|
Competencia para proxectar obxectos qruitectónicos que respondan a programas de necesidades sinxelos. |
A34 A39
|
B10
|
C5
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
O corpo e a dimensión na Arquitectura |
. |
A orde na Arquitectura |
. |
Elementos de Composición Arquitectónica |
. |
Percepción e espazo |
. |
A Arquitectura na súa contorna |
. |
A idea de proxecto |
. |
A materialización da Arquitectura |
. |
A escala do doméstico |
. |
Luz, espazo e emoción |
. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A50 A53 B10 B12 C1 C3 C4 |
10 |
10 |
20 |
Portafolios do alumno |
B1 B2 B3 |
0 |
7.5 |
7.5 |
Obradoiro |
A34 A39 A50 A55 A63 B1 B2 B3 B6 B10 B12 C1 C5 C6 C7 C8 |
45 |
67.5 |
112.5 |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
A50 A53 B2 B3 B12 |
5 |
0 |
5 |
Proba obxectiva |
A63 B1 B2 |
4 |
0 |
4 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais, na que se introducen as achegas teóricas que permitirán ao alumnado enfrontarse coa materia e desenvolver os traballos e prácticas do taller. Ademais considéranse sesións maxistrais aquelas en as que se realizan explicacións de exercicios e revisións de resultados. |
Portafolios do alumno |
Cada alumna ou alumno irá completando ao longo do curso un caderno de notas persoal, portafolio ou caderno de bitácora. Será de follas brancas e estará encadernado. Haberá de reflectir todo o proceso de aprendizaxe vinculada coa materia, aínda que non ten que ser exclusivo da mesma, e debe incluír:
_Anotacións provenientes das sesións expositivas e as lecturas obrigatorias.
_Bosquexos e datos de obras de arquitectura que espertasen interese no estudante e/ou que se usen como referencia nos exercicios de taller.
_Rastros do proceso creativo de todos os exercicios de taller: reflexións, notas, datos, bosquexos, análises, diagramas, ideogramas, argumentos formais, obras de referencia, esquemas de planta e sección, etc. |
Obradoiro |
O taller de proxectos é unha modalidade formativa básica da materia Proxectos 1. Componse de traballo presencial e non presencial que o alumnado ha de realizar persoalmente.
Cada unidade didáctica contén exercicios prácticos que se irán desenvolvendo nas horas presenciais de docencia interactiva e nas horas de dedicación non presencial por parte de cada unha das alumnas e alumnos.
O traballo do proxecto (prácticas individuais e/ou grupais) complétase con sesións de discusión e comentarios colectivos. Nas sesións críticas o alumnado explicará ao conxunto da clase as súas propostas.
Acreditación de asistencia ao taller: Correccións persoais co profesorado de taller.
Horas non presenciais: revisarase e completarase o traballo elaborado na aula, se fose o caso, realizaranse aqueles traballos específicos que complementen os exercicios do obradoiro.
Acreditación de asistencia ao taller: entrega do traballo realizado en cada sesión semanal.
|
Eventos científicos e/ou divulgativos |
Actividades realizadas polo alumnado que implican a asistencia e/ou participación en eventos científicos e/ou divulgativos (congresos, xornadas, simposios, cursos, seminarios, conferencias, exposicións, etc.) co obxectivo de profundar no coñecemento de temas de estudo relacionados coa materia. Estas actividades proporcionan ao alumnado coñecementos e experiencias actuais que incorporan as últimas novidades referentes a un determinado ámbito de estudo.
Preparación de material síntesis do traballo realizdo na materia para a súa publicación ou exposición pública. |
Proba obxectiva |
Instrumento de medida articulado para avaliar as capacidades e competencias adquiridas polo alumno en relación á materia.
Consistirá nun exercicio de taller de carácter gráfico a realizar presencialmente nun marco temporal de catro horas, ao cabo das cales se producirá a entrega. Permítese manexar apuntamentos e exercicios propios. O alumnado haberá de demostrar as habilidades e competencias adquiridas en relación á conciencia da forma do espazo e a súa orde, sentido da proporción e a medida, mecanismos de composición, manipulación de curvas de nivel, trazado de escaleiras e manexo de recursos gráficos. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Obradoiro |
Portafolios do alumno |
|
Descrición |
Aquelas persoas que, polas súas características físicas, sensoriais, motoras ou outras, non poden efectuar o seguimento das actividades do curso nas condicións propostas, serán obxecto de medidas de atención á diversidade, segundo móstrase a continuación.
No caso de existencia de persoas con diversidade funcional, estas haberán de ser atendidas tomando as medidas necesarias en cada caso: desde adaptacións de acceso, medidas concretas para facilitar o uso do material e os recursos didácticos, flexibilidade cos tempos de elaboración dos traballos, etc., sen chegar en ningún caso para tomar medidas significativas de adaptación curricular. Trátase de ensinos de nivel universitario (de carácter non obrigatorio) conducentes unha titulación que dá acceso a unha profesión regulada con responsabilidades civís e penais, e cuxo traballo ten un profundo impacto sobre a vida das persoas. Por tanto, Os CONTIDOS NON SE MODIFICARÁN SUBSTANCIALMENTE, senón que se adaptará a súa forma de presentación para facelos accesibles ao alumnado con algún tipo de dificultade ou limitación.
A aqueles/ as alumnos/ as que superen amplamente os obxectivos marcados para a materia deixaráselles máis autonomía para resolver os exercicios propostos, co fin de estimular a motivación, a imaxinación e a creatividade, e esixiráselles un maior grao de desenvolvemento no proxecto. Animaráselles a acometer propostas máis ambiciosas tanto en dificultade
conceptual como técnica.
En canto aos alumnos con dificultades nalgún aspecto da materia, a través das correccións individuais de taller e as sesións de titoría, tentarase diagnosticar se se trata dunha carencia conceptual (non entende a lóxica que sustenta a práctica), procedemental (entende os conceptos pero non é capaz de aplicalos adecuadamente, co cal a repetición pode ser beneficiosa) ou actitudinal (entende o concepto, é capaz de aplicalo, pero non entende a transcendencia de facelo). Se a dificultade é conceptual buscarase outro modo de presentar o contido con exemplos concretos ou metáforas diferentes; se é procedemental recomendaráselle máis práctica; e se a dificultade é actitudinal advertiráselle das consecuencias de ignorar a importancia de aplicar o concepto, tanto a transcendencia hipotética no mundo profesional como as repercusións reais na súa cualificación final.
En todo caso poñerase especial atención na valoración de actitudes como o esforzo e o afán de superación, e na evolución positiva ao longo do curso, independentemente do nivel do que se parta. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Eventos científicos e/ou divulgativos |
A50 A53 B2 B3 B12 |
O profesorado pode requirir do alumnado a asistencia á eventos culturais e divulgativos coma conferencias, exposicións, mesas redondas, proxeccións, etc. que sexan considerados de interese para os obxectivos da materia.
Os contidos destas actividades deberán reflectirse no Portafolios do alumno, onde se acreditará a asistencia e serán convintemente avaliados.
Asimesmo, o alumnado pode ser requirido para preparar material síntesis do traballo realizado na materia para a súa publicación ou exposición pública. |
1 |
Obradoiro |
A34 A39 A50 A55 A63 B1 B2 B3 B6 B10 B12 C1 C5 C6 C7 C8 |
Cada unidade didáctica contén exercicios prácticos que se irán desenvolvendo nas horas presenciais de docencia interactiva e nas horas de dedicación non presencial por parte de cada unha das alumnas e alumnos. Para obter unha cualificación positiva é imprescindible corrixir persoalmente todos e cada un dos exercicios co profesorado correspondente.
Criterios de avaliación
A avaliación deste instrumento será progresiva, continua e global. Ao terminar o cuadrimestre, o ÚLTIMO EXERCICIO deberá demostrar que a/o
estudante alcanzou os seguintes resultados de aprendizaxe:
1. Debuxar o lugar con sensibilidade e precisión.
2. Analizar e diagnosticar posibles obxectivos de proxecto vinculados co lugar, o uso e os usuarios.
3. Elaborar bosquexos, diagramas, esquemas que permitan avanzar
no proceso creativo.
4. Atopar obras de arquitectura que sirvan como referencia e saber
traspoñer as lóxicas aplicables ao seu proxecto.
5. Comprender o concepto de idea guía e saber aplicalo ás súas propostas.
6. Establecer unha idea de proxecto desde a coherencia entre idea guía e estratexia formal.
7. Materializar adecuadamente a estratexia formal, tanto en relación ao
programa (orde, proporción, medidas, coherencia coa estratexia formal) como en relación ao lugar (implantación, orde, integración).
8. Debuxar adecuadamente a proposta, atendendo aos criterios das
listas de autoavaliación, e debuxando sempre a intervención implantada na súa contorna. |
80 |
Sesión maxistral |
A50 A53 B10 B12 C1 C3 C4 |
Asistencia obrigatoria. A avaliación global non será posible sen a asistencia ao 85% das clases.
As clases inclúen contidos teóricos, realización de exercicios e sesións de avaliación.
Considéranse clases maxistrais aquelas en as que se imparten contidos teóricos, explicacións de exercicios e revisións de resultados.
As sesións maxistrais rexistraranse nun caderno persoal (portafolios do alumno) que se revisará periodicamente, e que acreditrará a asistencia ás mesmas. |
1 |
Proba obxectiva |
A63 B1 B2 |
Consistirá nun exercicio de taller de carácter gráfico a realizar presencialmente nun marco temporal de catro horas, ao cabo das cales se producirá a entrega. Permítese manexar apuntamentos e exercicios propios. O alumnado haberá de demostrar as habilidades e competencias adquiridas en relación á conciencia da forma do espazo e a súa orde, sentido da proporción e a medida, mecanismos de composición, manipulación de curvas de nivel, trazado de escaleiras e manexo de recursos gráficos.
Criterios de avaliación
Esta proba mide os REQUISITOS MÍNIMOS para a SUPERACIÓN da materia, polo que se ha de obter nela unha CUALIFICACIÓN de APTO. Os criterios de avaliación do exame especifícanse nos recursos didácticos denominados LISTAS DE AUTOAVALIACIÓN que poden atoparse no apartado de observacións da avaliación. Para obter un APTO no exame, haberase de evitar os erros especificados nas LISTAS DE AUTOAVALIACIÓN. A obtención dun NON APTO na proba obxectiva supón a non superación da materia. |
10 |
Portafolios do alumno |
B1 B2 B3 |
Cada alumna ou alumno irá completando ao longo do curso un caderno de notas persoal, portafolio ou caderno de bitácora. Será de follas brancas e estará encadernado. Haberá de reflectir todo o proceso de aprendizaxe vinculada coa materia, aínda que non ten que ser exclusivo da mesma, e debe incluír:
_Anotacións provenientes das sesións expositivas e as lecturas obrigatorias.
_Bosquexos e datos de obras de arquitectura que espertasen interese no estudante e/ou que se usen como referencia nos exercicios de taller.
_Rastros do proceso creativo de todos os exercicios de taller: reflexións, notas, datos, bosquexos, análises, diagramas, ideogramas, argumentos formais, obras de referencia, esquemas de planta e sección, etc.
Criterios de avaliación
1. Precisión e rigor na recolección de datos
2. Calidade do debuxo, que deberá mellorar ao longo do curso.
3. Composición, calidade gráfica e sensibilidade estética. |
8 |
|
Observacións avaliación |
Condicións de seguimento do curso _Entrega dos exercicios propostos: 100%. Admítese un máximo do
20% dos exercicios (1 exercicio) entregado con atraso, agás o
exercicio final. As entregas acredítanse mediante a subida do arquivo á
plataforma Moodle en tempo e forma. _Asistencia ás sesións expositivas e/ou grupos de discusión: 85% (12 de
14). _ Portafolio: Pode ser revisado polo profesorado de taller
en calquera momento. Levarase á proba obxectiva para a súa revisión final
presencial. Poderá ser requirido o seu escaneado. _Asistencia ao taller e correccións personalizadas: 85%. A asistencia ao
taller acredítase coa corrección persoal dos exercicios co profesorado
de taller, a mera presencialidade non é suficiente. Medidas de dedicación para o alumnado a tiempo parcial: non se contempla a flexibilización da asistencia nin da esixencia respecto das
entregas ou a necesidade de realizar correccións personalizadas en todos
os exercicio, por seren unha materia na que o obradoiro é a metodoloxía fundamental. Non se contempla a dispensa académica, por ser una materia na que o obradoiro é a metodoloxía fundamental. A detección de suposto plaxio, entendido como a copia exacta de traballos alleos non realizados en grupo, será valorado por un tribunal de avaliación formado polos profesores da asignatura. A confirmación da súa existencia supoñerá a cualificación de cero para os implicados, á parte doutras consecuencias académicas e penais previstas polo ordenamento xurídico que poidan derivarse deste feito.
Especificación dos mínimos esixibles para a superación da
materia de Proxectos 1
A. OPORTUNIDADE DE XUÑO.
1_Cumprir as condicións xerais de seguimento do curso. 2_Obter na proba obxectiva unha cualificación mínima de APTO. 3_Mostrar unha evolución positiva ao longo do cuadrimestre e alcanzar o
nivel de aprobado no último dos exercicios (ver os criterios de
avaliación do Taller). B. OPORTUNIDADE DE JULIO. 1_Cumprir as condicións xerais de seguimento do curso. 2_Obter na proba obxectiva unha cualificación mínima de APTO. 3_Mostrar unha evolución positiva ao longo do cuadrimestre e alcanzar o nivel de aprobado no último dos exercicios. NOTA RECORDATORIA: Non é posible superar a materia na
oportunidade de xullo sen cumprir TODAS as condicións xerais de
seguimento do curso, incluídas as correccións personalizadas. A reentrega do último exercicio na oportunidade de xullo déixase a criterio do correspondente profesorado de taller, depedendo do grado de seguimento do curso.
LISTA DE AUTOAVALIACIÓN XERAL 1. Falta de limpeza da lámina.
2. Falta de calidade da liña.
3. Fallos na valoración da liña (seccionado, non-seccionado, proxeccións). 4. Rotulación descoidada. 5. Mala composición da lámina. 6. Fallos de representación da liña de terra en seccións ou alzados. 7. Incoherencia xeométrica no debuxo en diédrico (plantas, seccións e alzados non coinciden).
8. Imprecisión de medidas.
9. Falta de escala ou proporción no debuxo. 10. Non representación do espesor e o perímetro de todos os elementos debuxados en planta, sección e alzado. LISTA DE AUTOAVALIACIÓN DE ESCALEIRAS FALLOS DE CONCEPCIÓN: 1. Escaleiras tortuosas ou estrañas que deixen espazos residuais. 2. Cabezada. 3. Medida incorrecta de chanzos. 4. Pendente incorrecta. 5. Inexistencia dalgunha varanda que protexa de caídas. 6. Falta de relanzos ou desembarcos, ou ancho destes inferior ao ancho da escaleira. 7. Ancho da escaleira desproporcionado co espazo (demasiado grande ou demasiado pequeno). FALLOS DE REPRESENTACIÓN: 8. Mal seccionadas. 9. Sen liñas de proxección ou incorrectas. 10. Imprecisión de medidas: chanzos desiguais, ancho de zanca variable en sección, bordos da escaleira non paralelos, etc
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Ching, Francis D.K. (2010). Arquitectura: forma, espacio y orden. Barcelona: Gustavo Gili
Tanizaki, J. (1994). El elogio de la sombra. Madrid: Siruela
García del Monte, J. M. (2017). Guía para estudiantes de arquitectura. Madrid: Los libros de la Catarata
Pallasmaa, J. (2012). La mano que piensa. Barcelona: Gustavo Gili
Steegmann, E. y Acebillo, J. (2008). Las medidas en Arquitectura. Barcelona: Gustavo Gili
Pallasmaa, J. (2006). Los ojos de la piel. Barcelona: Gustavo Gili
Ching, Francis D. K. (2013). Manual de dibujo arquitectónico. Barcelona: Gustavo Gili
Piñón, H. (2005). Materiales de proyecto. Barcelona: UPC
Fernandez Galiano, L. (2004). No te saltes el prólogo. Barcelona: Reverté
Valero, E. (2006). Ocio peligroso: Introducción al proyecto de arquitectura. Valencia: General de Ediciones de Arquitectura
Campo Baeza, A. (2009). Pensar con las manos. Madrid: Nobuko
Zumthor, P. (2004). Pensar la arquitectura. Barcelona: Gustavo Gili
Müller-Brockmann, J. (2012). Sistemas de retículas. Barcelona: Gustavo Gili |
Textos de lectura obrigatoria
Os textos de lectura obrigatoria correspóndense con cada unha das
unidades didácticas. Son textos moi curtos que complementan e reforzan
os conceptos explicados na sesión expositiva correspondente. O seu
carácter obrigatorio pretende poñer en contacto ao estudantado coa
crítica arquitectónica e a reflexión teórica.Constitúen unha invitación
para penetrarse nos libros completos, dada a brevidade do fragmento
escollido.
Estarán dispoñibles na plataforma Moodle para a súa descarga gratuíta.
Ti_Fernández-Galiano, L. (2004). No te saltes el prólogo. En A. Muñoz. Iniciación a la Arquitectura. Barcelona: Reverté.
Tø_Müller-Brockmann,
J. (2012). Mancha de texto e imágenes con 20 retículas. Sistemas de
retículas. Un manual para diseñadores gráficos (pp. 10-13; 76-86).
Barcelona: Editorial Gustavo Gili.
T1_Campo Baeza, A.
(2009). De la cueva a la cabaña. De lo estereotómico y lo tectónico en
la arquitectura. Pensar con las manos (pp. 26-35). Madrid: Nobuko.
T2_Tanizaki, J. (1994). El elogio de la sombra (pp-7-16). Madrid: Siruela.
T3_García
del Monte, J. M. (2017). El método existe pero no es un recetario. Guía
para estudiantes de arquitectura (pp 38-48). Madrid: Los Libros de la
Catarata.
T4_Pallasmaa, J. (2006). Mímesis del cuerpo. Los ojos de la piel (67-68). Barcelona: Gustavo Gili.
T5_Zumthor,
P. (2004). Verdades inesperadas. Deseos. Una intuición de las cosas.
Pensar la arquitectura (pp. 19-20). Barcelona: Gustavo Gili. T6_Pallasmaa,
J. (2012). Existencia corporal y pensamiento sensorial. La mano que
piensa. La sabiduría existencial en la arquitectura (pp. 12-21).
Barcelona: Gustavo Gili. T7_ Valero, E. (2006). Ocio peligroso.
Introducción al proyecto de arquitectura (pp. 13-31). Valencia: General
de Ediciones de Arquitectura. T8_Moreno Seguí, J. M. (2007). Jordi
Badía: “Cualquier proceso creativo está relacionado con la memoria”
[Entrevista]. TC Cuadernos, 80. Recuperado de https://www.tccuadernos.com/blog/jordi-badiaentrevista/ |
Bibliografía complementaria
|
(). .
Cortázar, J. (1993). Casa tomada. Barcelona: Minotauro
Kogonada (Dir.) (2017). Columbus [película]. Estados Unidos: Depth of Field, Nonetheless Productions, Superlative films.
Cohn, M. y Duprat, G. (Dir.) (2009). El hombre de al lado [película]. Argentina: Aleph Media
Guerín, J. L. (Dir.) (2000). En construcción [película documental]. España: Sociedad Anónima del Vídeo, S. L.
Cortázar, J. (1970). Instrucciones para subir una escalera. En Historias de Cronopios y de Famas. Barcelona: Edhasa
Calvino, I. (2019). Las ciudades invisibles. Madrid: Siruela
Tati, J. (Dir.) (1958). Mi tío [película]. Francia: Gaumont, Specta Films, Gray-Film, Alter Films.
Joon-ho, B. (Dir.) (2019). Parásitos [película]. Corea del Sur: Barunson, CJ Entertainment, TMS Comics, Tokio Movie Shinsha, et al. |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Xeometría Descritiva/630G02003 | Introdución á Arquitectura /630G02005 | Debuxo de Arquitectura/630G02002 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Análise de Formas Arquitectónicas/630G02007 | Xeometría da Forma Arquitectónica/630G02014 |
|
Materias que continúan o temario |
Proxectos 9/630G02041 | Proxectos 8/630G02036 | Proxectos 5/630G02021 | Proxectos 4/630G02016 | Proxectos 2/630G02006 | Proxectos 3/630G02011 | Proxectos 7/630G02031 | Proxectos 6/630G02026 |
|
Observacións |
_As habilidades de debuxo, a capacidade de expresión gráfica e o manexo de recursos gráficos son fundamentais para esta materia. É
imprescindible ter unha capacidade de visión espacial ben desenvolvida e coñecementos avanzados de sistema diédrico.
_Precísanse coñecementos sobre as teorías artísticas, especialmente sobre arte contemporánea, sobre filosofía e ciencia, e de forma esencial da arquitectura moderna e contemporánea, polo que se recomenda repasar todo o aprendido na materia de Introdución á Arquitectura. _Serán de gran axuda as reflexións sobre intereses persoais, desde os artísticos, incluíndo desde artes visuais, cinema, literatura, poesía ou música ata o deporte.
_Requírese unha actitude activa, perseveranza, curiosidade intelectual, talento para a observación e a reflexión, capacidade para desenvolver o pensamento creativo e analóxico, sensibilidade (apertura á experiencia e capacidade de emoción) e paixón pola arquitectura. _A destreza manual e a capacidade de abstracción deben ser cultivadas polo alumnado co obxecto de traballar con maquetas como mecanismo de ideación.
DESACONSÉLLASE MATRICULARSE NAS SEGUINTES MATERIAS DE PROXECTOS SEN TER SUPERADO A MATERIA DE PROXECTOS 1 |
|