Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A18 |
Vixiar e controlar o cumprimento das prescricións lexislativas e as medidas para garantir a seguridade da vida humana na mar e a protección do medio mariño, a nivel de xestión. |
A19 |
Examinar os bens obxecto do seguro (buque, mercancías, etc.) e tendo en conta a vontade do asegurado, determinar si os bens son obxecto de seguro, o alcance da cobertura e o importe da prima. |
A20 |
Examinar todas as circunstancias que contribuíron ao sinistro e valorar o importe da indemnización que se pagara ao asegurado. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B15 |
Organizar, planificar e resolver problemas. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Vixiar e controlar o cumprimento das prescricións lexislativas e as medidas para garantir a seguridade da vida humana na mar e a protección do medio mariño, a nivel de xestión. |
A18
|
|
|
Examinar os bens obxecto do seguro (buque, mercancías, etc.) e tendo en conta a vontade do asegurado, determinar si os bens son obxecto de seguro, o alcance da cobertura e o importe da prima. |
A19
|
|
|
Examinar todas as circunstancias que contribuíron ao sinistro e valorar o importe da indemnización que se pagara ao asegurado. |
A20
|
|
|
Resolver problemas de forma efectiva. |
|
B2
|
|
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo |
|
B3
|
|
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
B6
|
|
Organizar, planificar e resolver problemas. |
|
B15
|
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
C4
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
C6
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
La compraventa internacional |
Los medios de pago internacionales
Los INCOTERMS
Las American Foreign Trade Definitions |
La protección jurídica de los trabajadores del mar |
Contratos y convenios
Seguridad Social
Prevención de Riesgos Laborales |
El buque |
Inscripción registral
Modos de adquisición de la propiedad: compraventa y construcción
La Hipoteca Naval
|
Contratos de explotación del buque |
Análisis de las pólizas y documentos tipo: arrendamiento, fletamento por tiempo, fletamento por viaje, transporte de mercancías, remolque |
Las Averías |
Avería Particular y Avería Gruesa. Justificación y liquidación de las Averías. Reglamento de Liquidación |
El Abordaje |
Clases. Responsabilidad. Obligaciones del Capitán |
Las Asistencia Marítimas |
Clases. Obligaciones del Capitán. El expediente de asistencia. El Arbitraje
Hallazgos
Extracciones |
El Seguro Marítimo |
Las distintas clases de seguros. La justificación y liquidación del siniestro en loss eguros ordinarios.
Los Clubs de P&I
El Reaseguro |
Derecho Marítimo Procesal y Arbitraje |
Actos de Jurisdicción voluntaria. Reglamentos de Arbitraje |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Estudo de casos |
|
5 |
50 |
55 |
Discusión dirixida |
|
4 |
40 |
44 |
Proba obxectiva |
|
2 |
14 |
16 |
|
Atención personalizada |
|
10 |
0 |
10 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Estudo de casos |
Elaboración de documentos utilizados en el ámbito marítimo y realización de casos prácticos |
Discusión dirixida |
Análisis y discusión por grupos de alumnos en relación con los disferentes suouesto prácticos realizados |
Proba obxectiva |
Realización y entrega de un caso práctico con detalle de la legislación y jurisprudencia utilizados y redacción de los documentos pertinentes |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Discusión dirixida |
|
Descrición |
Tutorias personalizadas para solucion de problemas |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Estudo de casos |
|
Elaboración y entrega de los casos prácticos realizados durante el curso |
40 |
Discusión dirixida |
|
Analisis del comportamiento y adquisición de conocimientos con referencia a los supuestos debatidos |
20 |
Proba obxectiva |
|
Elaboración y entrega de un caso práctico con redacción de la documentación necesaria, explicación de las instituciones jurídicas que aparecen en el mismo y análisis de la legislación y jurisprudencia utilizados |
40 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
González Lebrero. Rodolfo A. (1998). Curso de Derecho de la Navegación. Vitoria. Servicio Central de Publicaciones. Gobierno Vasco
Arroyo Martínez. Ignacio (2001). Curso de Derecho Marítimo. Barcelona. J.M.Bosch
Gabaldón García. José Luis (2006). Manual de Derecho de la Navegación. Madrid. Marcial Pons |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Lexislacion Pesqueira/631411607 |
|
Materias que continúan o temario |
|
|