Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer as funcións e reponsabilidades no entorno marítimo. |
AM9 AM10 AM16 AM17
|
BM1 BM2 BM3 BM5 BM6 BM7 BM10 BM11 BM12 BM13 BM14 BM15 BM16
|
CM1 CM2 CM4 CM6 CM9
|
Coñecer os xeitos de explotación do buque e as aseguradoras. |
AM9 AM10 AM16 AM17
|
BM1 BM2 BM3 BM5 BM6 BM7 BM10 BM11
|
CM1 CM2 CM4 CM6
|
Coñecer as implicacóns que esixe o cumplimento dos diversos sistemas de xestión. |
AM9 AM10 AM16 AM17
|
BM1 BM2 BM3 BM5 BM6 BM7 BM10 BM11
|
CM1 CM2 CM4 CM6
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Tema 1: Sistemas de xestión |
- Calidade
- Medio ambiente
- Seguridade
- Saúde laboral
|
Tema 2: Negocios de transporte marítimo |
- Funcións e responsabilidade do armador, empresa de transporte, transportista, xestor e operador.
- Organización e administración da naviera. |
Tema 3: Explotación do buque |
- Contratos de explotación de buques
- Transporte marítimo. |
Tema 4: Seguros marítimos |
- Préstamos ao bulto
- Seguro marítimo
- Loyd's de Londres
- Tipos de seguro marítimo
- Media xeral
- Carta de embarque
- Festa da carta |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
B1 B2 B5 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C4 C6 |
8 |
32 |
40 |
Estudo de casos |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 |
4 |
12 |
16 |
Presentación oral |
A9 A10 A16 A17 B1 B3 B6 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 |
9 |
0 |
9 |
Proba obxectiva |
B2 B3 B5 B6 B7 B10 B11 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 |
2 |
0 |
2 |
|
Atención personalizada |
|
8 |
0 |
8 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Serán propostos uns traballos co fin de promover a apredizaxe autónoma dos estudantes baixo a tutela do profesor en diversos escenarios, tanto académicos como profesionáis. |
Estudo de casos |
Se valorará a comprensión dos alumnos aos distintos problemas que o profesor propondrá cara a ser resoltos na clase por grupos de estudantes a través de métodos de discusión, sempre tendo en conta que teñen que chegar a decisións razoadas a través de procesos de discusión. |
Presentación oral |
Exposición oral na que se procura ter un proceso de ensino-aprendizaxe a través da que o alumnado ten que interactuar dun xeito ordeado co profesor, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos e conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. |
Proba obxectiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba obxectiva |
Traballos tutelados |
Estudo de casos |
Presentación oral |
|
Descrición |
Sesións adicionais se é necesario ou baixo demanda do alumnado, para a resolución de dúbidas e apoio nos traballos tutelados. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
B2 B3 B5 B6 B7 B10 B11 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 |
Proba escrita para a avaliación do aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non as corectas. Con esta proba se pode avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. |
50 |
Traballos tutelados |
B1 B2 B5 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C4 C6 |
Presentación, en tempo e forma, dos traballos propostos. Esta avaliación e o número de traballos propostos se fará dependendo de cómo vaia o grupo a elección do profesor. |
15 |
Estudo de casos |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 |
Poranse exemplos prácticos pra o seu estudo comparativo. Esta avaliación e o número de casos propostos se fará dependendo de cómo vaia o grupo a elección do profesor. |
15 |
Presentación oral |
A9 A10 A16 A17 B1 B3 B6 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 |
Os alumnos presentarán, oralmente, os seus traballos ante os seus compañeiros, de xeito que se abra un debate sobre posibles melloras de cada ún deles. |
20 |
|
Observacións avaliación |
Á hora de deseñar e realizar a avaliación teranse en conta os criterios de avaliación contemplados nas táboas A-III/1 e La-III/2 do Código STCW e as súas modificacións relacionadas con esta materia. Se está chegando Para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e exención académica de asistencia, segundo o establecido na “NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DE ESTUDIANTES DE GRAO UNIVERSITARIO E MÁSTER NA UDC (Arts. 2.3; 3 .b). ; 4.3 e 7.5) (05/04/2017): Os criterios de avaliación deste alumnado son os mesmos que para os estudantes a tempo completo. Na segunda oportunidades, a avaliación realizarase seguindo o mesmo procedemento que na primeira oportunidade. Os mesmos criterios aplicaranse na convocatoria anticipada. No caso de non poder acudir ao laboratorio, e sempre que se dispoña dos medios para facelo posible, as prácticas obrigatorias poderán realizarse sen acudir ao centro mediante un programa informático que dispoña de licenza da UDC ou estea de libre distribución. . A comisión de fraude académica suporá a aplicación das sancións disciplinarias establecidas no artigo 11 do Regulamento disciplinario do alumnado da UDC. https://sede.udc.gal/services/electronic_board/EXP2023/007335
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Juan Antonio Cañas Madueño (2009). Economía de la empresa: Teoría y Práctica. Universidad de Córdoba
Angélica Díaz de la Rosa (2010). Derecho Marítimo . Navarra: Aranzadi
María Luz martín Peña (2003). Dirección de la Producción. Madrid: Pearson. Prentice hall.
Enrico Musso, F. González Laxe, Pierre Cariou y Esther A. Barros (2004). Gestión portuaria y tráficos marítimos. A Coruña: Netbiblo |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|