Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
CE01 - Realizar unha garda de máquinas segura |
A2 |
CE02 - Facer funcionar a maquinaria principal e auxiliar e os sistemas de control correspondentes. |
A5 |
CE05 - Utilizar debidamente as ferramentas de man, máquinas ferramenta e instrumentos de medición para as operacións de fabricación, detección de avarías e reparación a bordo do buque. |
A6 |
CE06 - Mantemento e reparación das máquinas e o equipo de a bordo. |
A8 |
CE08 - Vixiar o cumprimento das prescricións lexislativas. |
A17 |
CE17 - Contribuír á seguridade do persoal e do buque |
A75 |
CE75 - Interpretar e representar correctamente o espazo tridimensional, coñecendo os obxectivos e o emprego dos sistemas de representación gráfica. |
A76 |
CE76 - Ensamblar e realizar tarefas básicas de mantemento e reparación de equipos informáticos. Instalar, manexar e restaurar un sistema operativo, xestionando unha xerarquía de usuarios e realizando auditorías do mesmo. Instalar e configurar unha rede de equipos informáticos, establecendo distintos mecanismos de seguridade. |
A80 |
CE80 - Coñecer as características e limitacións dos materiais utilizados para a reparación de buques e equipos. |
A88 |
CE88 - Manter e reformar instalacións e equipos de cuberta, instalacións contra incendios, dispositivos e medios de salvamento e todos aqueles elementos relacionados coa seguridade da navegación, dentro do ámbito da súa especialidade, é dicir, operación e explotación. |
A90 |
CE90 - Operar, reparar, manter e optimizar a nivel operacional as instalacións industriais relacionadas coa enxeñería mariña, como motores alternativos de combustión interna e subsistemas; turbinas de vapor e de gas, caldeiras e subsistemas asociados; ciclos combinados; equipos eléctricos, electrónicos, e de regulación e control; as instalacións auxiliares, tales como instalacións frigoríficas, instalacións de aire acondicionado, plantas potabilizadoras, grupos electrógenos, etc. |
A91 |
CE91 - Redactar e interpretar documentación técnica. |
A93 |
CE93 - Interpretar especificacións, regulamentos e normas de obrigado cumprimento. |
A94 |
CE94 - Realizar inspeccións, medicións, valoracións, taxacións, peritacións, estudos, informes, planos de labores e certificacións nas instalacións do ámbito da súa especialidade. |
A99 |
CE99 - Ter a capacidade para exercer como Oficial de Máquinas da Mariña Mercante, unha vez superados os requisitos esixidos pola Administración Marítima. |
B2 |
CB2 - Aplicar os coñecementos no seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posuír competencias demostrables por medio da elaboración e defensa de argumentos e resolución de problemas dentro da área dos seus estudos |
B3 |
CB3 - Ter a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes para emitir xuicios que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
B4 |
CB4 - Poder transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
B5 |
CB5 - Ter desenvolvido aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores con un alto grao de autonomía. |
B6 |
CG01 - Capacidade para xestionar os propios coñecementos e utilizar de forma eficiente técnicas de traballo intelectual. |
B7 |
CG02 - Resolver problemas de forma efectiva. |
B8 |
CG03 - Comunicarse de maneira efectiva nunha contorna de traballo. |
B9 |
CG04 - Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B10 |
CG05 - Traballar de forma colaborativa. |
B11 |
CG06 - Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B12 |
CG07 - Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito mariño, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
B13 |
CG08 - Capacidade para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, que lle doten dunha gran versatilidade para adaptarse a novas situacións. |
B14 |
CG09 - Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
B15 |
CG10 - Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos habilidades e destrezas. |
B16 |
CG11 - Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
B17 |
CG12 - Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
B18 |
CG13 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C1 |
CT01 - Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
CT03 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
CT04 - Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
C5 |
CT05 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
CT06 - Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables. |
C7 |
CT07 - Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
C8 |
CT08 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C9 |
CT09 - Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumprilos. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecemento e uso das diferentes ferramentas manuais, máquinas ferramenta e diferentes tecnoloxías de unión para a conformación e fabricación de pezas cuxas dimensións, xeometría e acabado cumpran os criterios de tolerancia establecidos.
|
A1 A2 A5 A6 A17 A75 A80 A88 A90 A91 A99
|
B2 B4 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B15 B16 B17
|
C4 C5 C7 C8 C9
|
Coñecemento e uso de equipamentos de metroloxía para a verificación e control dimensional, xeométrico e de acabados de pezas e conxuntos mecanizados e soldados. |
A1 A5 A6 A17 A75 A90 A91 A93 A94
|
B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B15 B16 B17
|
C1 C3 C4 C5 C7 C8 C9
|
Coñecemento e realización de ensaios destrutivos e non destrutivos e comprensión dos resultados obtidos. |
A5 A6 A8 A17 A76 A80 A90 A91 A93 A94 A99
|
B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18
|
C3 C4 C5 C7 C8 C9
|
Coñecemento e cálculo das diferentes técnicas de unión. |
A1 A2 A5 A6 A8 A17 A75 A80 A88 A90 A91 A93 A94 A99
|
B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18
|
C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9
|
Coñecemento e cálculo de elementos de máquinas e mecanismos |
A1 A2 A5 A6 A8 A17 A75 A80 A88 A90 A91 A93 A94 A99
|
B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18
|
C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9
|
Coñecemento e uso de diferentes ferramentas manuais, ferramentas e diferentes equipamentos e máquinas para a desmontaxe e montaxe de compoñentes mecánicos. |
A1 A2 A5 A6 A17 A75 A80 A88 A90 A91 A99
|
B2 B4 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B15 B16 B17
|
C4 C5 C7 C8 C9
|
Inspección e identificación de detección de defectos en compoñentes mecánicos. |
A5 A6 A8 A17 A76 A80 A90 A91 A93 A94 A99
|
B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18
|
C3 C4 C5 C7 C8 C9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. INTRODUCIÓN Á TECNOLOXÍA MECÁNICA |
• Concepto de Tecnoloxía Mecánica.
• Clasificación dos procesos de conformación.
• Relación da Tecnoloxía Mecánica con outras disciplinas.
• Estado actual e tendencias futuras. |
2. ORGANIZACIÓN DO TALLER MECÁNICO |
• Xeneralidades
• Iluminación e distribución eléctrica, de auga e de aire comprimido.
• Sección técnica, sección de produción e almacéns.
• Seguridade e prevención de riscos nos traballos mecánicos.
• Medidas de seguridade que procede adoptar para garantir un ambiente de traballo seguro e para o uso de ferramentas de man, máquinas ferramenta e instrumentos de medición |
3. INTRODUCIÓN ÁS FERRAMENTAS E UTILLAXE DO TALLER MECÁNICO |
• O banco e os parafusos de banco.
• Ferramentas de verificación. Nomenclatura e emprego.
• Ferramentas de trazado. Nomenclatura e emprego.
• Ferramentas de uso manual. Nomenclatura e aplicación.
• Máquinas ferramenta. Nomenclatura e aplicación.
• Características e limitacións do proceso utilizado para a fabricación e a reparación
• Propiedades e parámetros relativos á fabricación e reparación dos sistemas e compoñentes |
4. INTRODUCIÓN AOS MATERIAIS |
Produtos metalúrxicos e clasificación das aliaxes férreas.
• Aceiros: composición química, clasificación e formas comerciais.
• Fundicions: clasificación
Produtos metalúrxicos e clasificación das aliaxes férreas.
• Aceiros: composición química, clasificación e formas comerciais.
• Fundiciones: clasificación
• Materiais sinterizados: clasificación
• Materiais non férreos: clasificación, propiedades e aplicacións.
• Materiais non metálicos: clasificación, propiedades e aplicacións. |
5. NORMALIZACIÓN E CONTROL DE CALIDADE |
• Concepto de Normalización e necesidade do seu emprego.
• Elaboración de normas e organismos mundiais que as crean.
• Intercambiabilidade. Sistema ISO de tolerancia dimensional
• Importancia da calidade no proxecto e a produtividade: métodos de control de calidade |
6. INTRODUCIÓN Á METROLOXÍA |
• Sistemas de unidades: recensión histórica, patróns, múltiplos, submúltiplos e equivalencias entre sistemas.
• Erros de medida. Tipos. Tratamento matemático dos erros de medida.
• Métodos de medida: medición directa e indirecta |
7. MEDICIÓN E CALIBRACIÓN DE DIMENSIÓNS, SUPERFICIES E FORMAS |
• Instrumentos e métodos para medida directa de lonxitudes
• Instrumentos e métodos para medida de lonxitudes por comparación
• Instrumentos e métodos para medida directa de ángulos. Patróns de ángulos.
• Instrumentos e métodos xeométricos para medida de ángulos, radios e conos
• Concepto e importancia do acabado superficial.
• Parámetros de medida da calidade superficial. Simboloxía.
• Instrumentos e métodos para medida da rugosidade
• Verificación de formas en xeral
• Verificación de formas particulares.
• Verificación de aliñamento de eixos de máquinas |
8. TÉCNICAS DE UNIÓN POR AXUSTE |
• Intercambiabilidade
• Tolerancia dimensional
• Sistema ISO de Tolerancias
• Axuste mecánico
• Sistema ISO de axustes
• Aplicacións |
9. ELEMENTOS MECANICOS: COXINETES DE RODADURA |
• Definición e usos dos rodamentos.
• Compoñentes, materiais e características. Fabricación.
• Tipos de rodamentos e de esforzos que transmiten. Designación e aplicacións.
• Elección de rodamentos, montaxe, desmonte, lubricación e diagnóstico.
• Técnicas de montaxe e desmonte, verificación e inspección |
10. ELEMENTOS MECÁNICOS: ENGRENAXES |
• Mecánica do cilindro de fricción e da engrenaxe.
• Propiedades da evolvente. Esforzos no dente.
• Metodoloxía para a obtención dunha relación de transmisión dada.
• Rodas de dentado recto. Sistema modular métrico e sistema anglosaxón.
• Rodas de dentado helicoidal.
• Cálculo de trens de engrenaxes para unha relación de transmisión dada.
• Técnicas de montaxe e desmonte, verificación e inspección |
11. SISTEMAS DE TRANSMISIÓN |
• Transmisión por engrenaxes rectas e helicoidais
• Transmisión por correas, trapeciales, poly-V e dentadas
• Transmisión por eixos. Xuntas cardán e homocinéticas.
• Transmisión por cadea. |
12. TÉCNICAS DE UNIÓN POR ELEMENTOS ROSCADOS |
• Definición e xeración dun fío da raia.
• Clasificación de roscas e aplicacións. Sentido da rosca. Rosca de varias entradas.
• Elementos e dimensións fundamentais dunha rosca.
• Tipos de elementos roscados para unión. Clasificación de parafusos e porcas.
• Sistemas de roscas: roscas de suxeición, de accionamento e roscas especiais.
• Anotación de roscas. Cálculo, medición e verificación de roscas.
• Arandelas e métodos de retención de porcas.
• Estudo do par de aperte para provocar unha determinada carga de tracción nun parafuso. |
13. TÉCNICAS DE UNIÓN POR SOLDADURA |
• Metalurxia da soldadura. Soldabilidad. Efectos da calor achegada.
• Deseño e tipos de unións soldadas. Verificación. Simboloxía.
• Soldadura branda.
• Soldadura oxiacetilénica
• Soldadura por arco eléctrico mergullado.
• Soldadura por arco eléctrico con eléctrodo revestido.
• Soldadura por arco eléctrico en atmosfera inerte.
• Soldadura por resistencia eléctrica: puntos, protuberancias, costura e a lume de biqueira
• Soldadura por acción mecánica: forxa, presión, percusión, fricción e ultrasóns
• Soldadura por acción química: explosión e aluminotérmica
• Soldadura por indución electromagnética: impulsos e alta frecuencia.
• Soldadura de alta densidade térmica: láser, plasma, e @haz de electróns.
• Procesos especiais de soldeo.
|
14. TÉCNICAS DE ENSAIO DESTRUTIVOS |
• Definición e finalidade dos Ensaios Destrutivos.
• Propiedades mecánicas do materiais
• Ensaio de tracción
• Ensaio de dureza: métodos de Brinell e Rockwell
• Ensaio ao choque |
15. TÉCNICAS DE ENSAIO NON DESTRUTIVOS |
• Definición e finalidade dos Ensaios Non Destrutivos.
• INSPECCIÓN VISUAL. Técnicas de asistencia á visión humana.
• LIQUIDOS PENETRANTES. Tipos de líquidos e metodoloxía.
• RADIACIÓN ELECTROMAGNÉTICA. Radioscopia e Tomografía.
• CORRENTES INDUCIDAS. Metodoloxía e aplicacións.
• PARTÍCULAS MAGNÉTICAS. Metodoloxía e efectos magnéticos nas pezas.
• ULTRASÓNS. Metodoloxía en función do material e o medio.
• TERMOGRAFÍA INFRAVERMELLA. Instrumentación e aplicacións. |
16. TÉCNICAS DE CORTE |
• FERRAMENTAS DE CORTE: Serras, serras de cinta, amoladoras, ...
• OXICORTE: Conformación por chama oxiacetilénica
• CORTE POR AUGA
• ARCO-AIRE: Corte e resanado por arco-aire.
• CORTE POR PLASMA: Conformación por haz de electron |
17. INTRODUCIÓN Á CONFORMACIÓN POR ARRANQUE DE MATERIAL. |
• Procesos de conformación por arranque de labra
• Ferramenta elemental monofilo: xeometría e ángulos característicos
• Mecánica do corte. Formación de labra e esforzos sobre a ferramenta.
• Termodinámica do corte. Materiais e fluídos utilizados.
• Duración da ferramenta: velocidade, desgaste e economía de corte.
• Ferramentas multifilo: concepto, tipos e utilización. |
18. TÉCNICAS DE CONFORMACIÓN POR ARRANQUE DE MATERIAL |
• TORNEADO: compoñentes e tipos de tornos, ferramentas e operacións
• CEPILLADO: compoñentes e tipos de cepilladuras, utillaxe e ferramentas
• MOLETEADO: compoñentes e operacións.
• CINCELADO: ferramentas e operacións de corte e acanalado.
• RASQUETEADO: ferramentas e operacións de acabado a man.
• LIMADO: tipos de limas e operacións de limado.
• ASERRADO: tipos de serras e operacións de aserrado.
• FRESADO: compoñentes e tipos de fresadoras, ferramentas e operacións
• TRADEADO: xeometría de ferramentas, operacións, tempos e potencia de arrastre
• PUNTEADO: compoñentes e tipos de punteadotes, ferramentas e utillaje.
• MANDRINADO: tipos de mandriles, operacións de mandrinado manual e a máquina
• ESCARIADO: tipos de escariadores, operacións de escariado manual e a máquina.
• BROCHADO: tipos de brochas, operacións de brochado interior, exterior e helicoidal.
• ROSCADO: Machos e terrajas, práctica do roscado a man. |
19. AUTOMATIZACIÓN DOS PROCESOS DE MECANIZADO |
• Introdución ao control numérico e á automatización da produción.
• Aplicacións, vantaxes e inconvenientes do control numérico.
• Características das máquinas-ferramenta gobernadas por control numérico.
• Puntos de referencia, nomenclatura de eixos e movemento.
• Nocións de mando dunha máquina industrial de control numérico. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A1 A2 A5 A6 A8 A17 A75 A80 A88 A90 A91 A93 A94 A99 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
0 |
20 |
20 |
Solución de problemas |
A1 A2 A5 A6 A8 A17 A75 A76 A80 A88 A90 A91 A93 A94 A99 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
0 |
20 |
20 |
Obradoiro |
A1 A2 A5 A6 A8 A17 A75 A80 A88 A90 A91 A93 A94 A99 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
30 |
30 |
60 |
Estudo de casos |
A1 A2 A6 A8 A17 A75 A76 A80 A88 A90 A91 A93 A94 A99 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
15 |
15 |
30 |
Proba obxectiva |
A1 A2 A5 A6 A8 A17 A75 A76 A80 A88 A90 A91 A93 A94 A99 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
3 |
0 |
3 |
Sesión maxistral |
A1 A2 A6 A8 A17 A75 A76 A80 A88 A90 A91 A93 A94 A99 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
45 |
45 |
90 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Planteanse como continuación das prácticas de laboratorio pero con maior automía do estudiante na realización dos traballos. |
Solución de problemas |
Resolveranse o exercicios propostos para cada tema, permitindo a aplicación dos modelos matemáticos mais adecuados a cada caso en relación cos contenidos teóricos desaronlados nas sesions maxistrales e asimesmo en relación col exercicio profesional |
Obradoiro |
Co fin de que o estudante consolide a teoría, realizaranse traballos de aplicación no taller e laboratorios nas especialidades de conformación de superficies con sistemas de mecanizado, unions soldadas e aplicación de ensaios non destructivos na verificación de elementos e sistemas |
Estudo de casos |
Co fin de que o estudiante consolide a teoría, realizaranse estudios de caso no taller e na aula nas especialidades de conformación de superficies con sistemas de mecanizado, unions soldadas e aplicación de ensaios non destructivos na verificación de elementos e sistemas. |
Proba obxectiva |
Realizaranse probas parciales co fin de que o estudante familiaricese co tipo de cuestions que planteanse nas probas escritas. Constará dunha parte teórica e otra práctica, de tal forma que ambas computan. O exámenes ordinarios e extraordinarios rexiranse polo mesmo formato |
Sesión maxistral |
Realizarase a explicación detallada dos contidos da materia e que se distribuiense en temas. O estudiante contará en todo momento co material bibliográfico, do tema a tratar en cada sesión maxistral. Fomentase a participación na clase, a través de comentarios que relacionan os contidos teóricos con experiencias da vida real |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Tratase de orientar o estudante naquelas cuestions relativas a materia impartida e que resulten de especial dificultade para a sua comprensión.
Tamén se incluen as correspondentes revisions das memorias e traballos da avaliación continua.
Os canais de información e contacto serán o campus Virtual e as titorías individualizadas.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Obradoiro |
A1 A2 A5 A6 A8 A17 A75 A80 A88 A90 A91 A93 A94 A99 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
Evaluación continua, atendendo a actitud e participación do estudiante e o grao de cumplimento reflexado no traballos solicitados nas prácticas no taller |
30 |
Proba obxectiva |
A1 A2 A5 A6 A8 A17 A75 A76 A80 A88 A90 A91 A93 A94 A99 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
Evaluación de coñecementos e comprensión dos contidos básicos da materia, considerando as habilidades e destrezas do estudiante, as suas estratexias e planteamentos na resolución de problemas. Valoraráse expresamente o grao de evolución do estudante e sus capacidad para analizar, enxuiciar e resolver problemas puntuales, requirindose unha formación teórico-práctica equilibrada. |
70 |
|
Observacións avaliación |
Os criterios de avaliación contemplados nos cadros A-III/1 e A-III/3 do Código STCW, e recolleitos no Sistema de Garantía de Calidade, teranse en conta á hora de deseñar e realizar a avaliación.
O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉGIME DE DEDICACIÓN Ao ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b; 4.3 e 7.5) O procedemento de avaliación é o mesmo en todas as convocatorias, segunda oportunidade, convocatoria adiantada e a extraordinaria A realización fraudulenta das probas ou actividades da avaliación implicará directamente a calificación de suspenso "0" na materia, na convocatoria correspondente, invalidando así cualquer calificación obtida en todas as actividades de avaliación cara a convocatoria extraordinaria.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
NESS & SHERLOCK (1996). Non Destructive Testing Handbook. ASNDT MILLAN GÓMEZ (2003). Procedimientos de Mecanizado. Ed Thomson-Paraninfo PIOTROWSKI (1986). Shaft Alignment Handbook . Marcel Dekker, Inc CARBAJALES PEREIRA (1999). Tecnología Mecánica Naval. Tomos I y II. Cometa RODRÍGUEZ SALGADO (2006). Soldadura.. Bellisco COCA REBOLLERO (1996). Tecnología Mecánica y Metrotecnia. Pirámide LASHERAS (1987). Tecnología Mecánica y Metrotecnia. Donostiarra RAYMOND A. GUYER (1993). Rolling Bearing Handbook and Troubleshooting Guide. . Chilton Book Company PÉREZ (1988). Complementos de Tecnología Mecánica y Metrología Dimensional. ETSII SOLAR (1990). Tecnología de Matricería y Moldes. EVEREST LARBURU (2007). Máquinas. Prontuario. Thomson-Paraninfo CASILLAS (1992). Máquinas. Cálculos de Taller. MELSA AENOR (1996). Soldadura. Ingeniería Mecánica Tomo 13. . AENOR GALVERY & MARLOW (2006). Guía de Soldadura para el Técnico Profesional. Ed. Limusa-Noriega GERLING (2002). Medición de longitudes. REVERTÉ CARRO (1978). Curso de Metrología Dimensional. ETSII |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Mecánica e Resistencia de Materiais/631G03013 | Ciencia e Enxeñaría de Materiais/631G03009 | Expresión Gráfica/631G03007 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Xestión do Mantemento do Buque/631G03026 |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sustentable e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus": a) A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia solicitarase preferentemente en formato virtual ou soporte informático, e poderá realizarse a través de Moodle, en formato dixital, sen necesidade de imprimilos. No caso de se realizar en papel, non se empregarán plásticos, as impresións serán a dobre cara en papel reciclado, e evitarase a impresión de borradores. b) Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria. c) Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sostenibilidade nos comportamentos persoais e profesionais. d) Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas…). e) Traballaráse para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. f) Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas. |
|