Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Expor e resolver dun modo teórico os problemas físico-matemáticos relacionados coa Enxeñería Civil. En particular, coñecer, entender e utilizar a notación matemática, así como os conceptos, os principios físicos básicos e os métodos analíticos que permiten a resolución de devanditos problemas. |
A1 A4 A5
|
B8 B16 B19
|
|
Aplicar os coñecementos teóricos adquiridos na resolución de problemas que se expón en traballos propios do exercicio profesional, tomando como modelo exemplos analizados nos exercicios da materia, pero sabendo á vez introducir as variacións das condicións de contorno que impoña a propia realidade. |
A1 A7
|
B17 B18
|
|
Coñecer as características básicas a nivel de comportamento físico-estrutural dos materiais máis empregados na Enxeñería Civil. |
A4
|
|
|
Comprobar os coñecementos teóricos adquiridos achega do comportamento físico-estrutural dos materiais en exemplos concretos da súa aplicación en traballos de Enxeñería Civil. Influencia de condicionantes externos de todo tipo (climáticos, económicos, ambientais, esforzos a soportar, etc). |
A4
|
B14
|
C6
|
Reciclaxe continúo de coñecementos no ámbito global de actuación da Enxeñería Civil. Comprender a importancia da innovación na profesión. |
A1 A2
|
B8 B14
|
|
Facilidade para a integración en equipos multidisciplinares. Capacidade para organizar e dirixir equipos de traballo. Traballar de forma colaborativa. Comunicarse de xeito efectivo nunha contorna de traballo |
|
B5 B7 B15
|
C1 C2 C8
|
Capacidade de traballo persoal, iniciativa para o aprendizaxe utilizando as novas tecnoloxiasda información. |
|
B1 B2 B3 B4 B8
|
C7
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
|
C1 C2
|
Utilizar as ferramentas básicas da Tecnoloxía da Información no eido dos traballos experimentais e conceptuais |
A2
|
B10
|
C3
|
Plantexamento dos problemas cara ó ben común entendendo o emprendemento como algo fundamental no futuro da profesión. |
|
B1 B3 B6 B11 B12 B13
|
C4 C5
|
Capacidade de consulta nas bases de datos en distintos idiomas para a elaboración de informes e traballos, tanto de xeito individual como colectivo.
|
|
B9
|
|
Capacidade de realizar probas, ensaios e experimentos, analizando, sintetizando e interpretando os resultados. |
A1 A35 A36
|
|
|
Comprender que o emprendemento e una laboura importante nun enxeñeiro. Decatarse da preparación o longo da vida para fomentar un uso responsable dos recursos do meio ambente, á vez que se fai un análisis crítico da sociedade na que se desenvolve como profesional |
|
B1 B3
|
C5
|
Principios básicos para analizar e comprender como as características das estruturas inflúen no seu comportamento, así como coñecer as tipoloxías máis usuais na Enxeñería Civil. |
A1 A5
|
B8
|
|
Aproveitamento e incorporación das novas tecnoloxías en problemas prácticos relacionados coa materia. |
A2 A3 A6
|
B10
|
C3 C6
|
Comprensión da necesidade de actuar de forma enriquecedora sobre o medio ambiente contribuíndo ao desenvolvemento sostible. |
A25
|
B6 B12 B14
|
C4 C6
|
Capacidade de análise, síntese e estructuración da información e as Ideas. Claridade na formulación de hipótese. Capacidade de abstracción. |
A1 A5 A35
|
B1
|
|
Capacidade de enfrontarse a situacións novas. Resolver problemas de forma efectiva. Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
A1
|
B3 B8 B9 B11 B13
|
|
Capacidade de autoaprendizaje usando as novas tecnoloxías da información, facendo experimentos e labouras no laboratorio |
A1
|
B16 B18 B19
|
C8
|
Habilidad para facer bocetos e acadar resultados mediante esquematizacións |
|
B17
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Tema I. Termodinámica |
Xeralidades. A calor e a súa medida. Primeiro principio da termodinámica. Segundo principio da termodinámica. Cambios de estado. Transmisión da calor |
Tema II. Campo eléctrico |
Conceptos previos. Forza de COULOMB. Campo eléctrico nun medio (intrensidade, enerxía, GAUSS). Campo eléctrico nun condutor (tipos de materiais, capacidade, condensadores, enerxía) |
Tema III. Corrente continua |
Teoría de circuítos (Q, V, I, potencia, enerxía). Lei de OHM. Leis de KIRCHOFF |
Tema IV. Campo magnético |
Magnetismo (forza de LORENTZ, lei de BIOT e SAVART, lei de AMPERE). EM (inducción, leis de LENZ e FARADAY, f.e.m) |
Tema V. Mecánica de fluidos |
Propiedades dos fluídos. Tensión superficial. Capilaridade. Ecuación de EULER. Hidroestática. Translación e rotación de fluídos. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Actividades iniciais |
A4 B8 B11 B12 B13 B15 B1 B6 B7 C2 C4 C5 C6 C7 |
25 |
25 |
50 |
Proba mixta |
A5 A35 B9 B2 B4 C1 |
4 |
7 |
11 |
Solución de problemas |
A1 A2 A3 A6 A7 A25 A36 B10 B14 B3 B5 B16 B17 B18 B19 C3 C8 |
25 |
50 |
75 |
|
Atención personalizada |
|
14 |
0 |
14 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Actividades iniciais |
Consistirán basicamente en explicacións teóricas dos distintos apartados do temario. Ademais se contextualizará cada tema dentro das súas posibles aplicacións prácticas durante a vida profesional.
|
Proba mixta |
Proba que comprende tanto preguntas teóricas breves como exercicios prácticos.
|
Solución de problemas |
Resolución de exercicios propostos relacionados con toda a teoría explicada. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Actividades iniciais |
Solución de problemas |
|
Descrición |
Proporcionaranse horas de tutoría, individual ou colectiva, para resolver as dificultades que poidan aparecer durante o curso. Do mesmo xeito, os profesores responderán por correo electrónico as dúbidas específicas que os alumnos os consultan.
No caso de resolución de problemas, o alumno deberá contactar co profesor no caso de que, unha vez exposto na clase, o alumno o explique e revise no seu domicilio, este considera que non o comprende ou necesita Máis exemplos para fortalecer a túa comprensión.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba mixta |
A5 A35 B9 B2 B4 C1 |
Realización dos exames organizados na planificación xeral do curso. |
100 |
|
Observacións avaliación |
A asistencia e participación nas clases, así como os resultados obtidos nas probas de "sorpresa", só servirán para redondear ou definir a nota final, unha vez alcanzada unha nota "aceptable" na proba mixta. Abaixo amósanse as regras básicas a seguir durante o desempeño da proba mixta: - Só os instrumentos de escritura, a calculadora e a tarxeta de identificación poden estar na táboa de proba
- Os teléfonos móbiles deben estar desconectados e almacenados fora do alcance do alumno en todo momento e non se poden usar para comprobar a hora
- A folla de exame quedará reflectida ao instruír o profesor
- As follas deben estar numeradas correctamente e asinarse na primeira e última páxina do exame ao final do mesmo. O exame non se pode facer con lapis nin usar ningún tipo de corrector
- Cada alumno estará atento só ao seu exame, calquera intento de examinar o exame dun compañeiro poderá significar un cero na calificación do exame.
- En caso de transmisión de información entre estudantes, o exame será retirado para ambos.
- A duración do exame será fixada polo profesor ao comezo do mesmo, non terá tempo extra, a menos que se indique o contrario.
- Cando finalice o exame, o alumno sairá sen facer ningún ruído ou comentario, se non, será sancionado coa perda de 1,5 puntos.
- A data e hora da revisión será única, só se abordarán excepcións altamente xustificadas e previas.
- Realizarase unha lista antes da revisión e os alumnos que cheguen máis tarde non poderán unirse a ela.
b) Cualificación de suspenso en la convocatoria en que se cometa la falta y respeto de la materia en que se cometiera: lo/a estudiante será calificado con “suspenso” (nota numérica 0) en la convocatoria correspondiente del curso académico, tanto se la comisión de la falta se produce en la primera oportunidad como en la segunda. Para esto, se procederá a modificar su cualificación en el acta de primera oportunidad, si fuera necesario.
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Cálculo infinitesimal I/632G02001 | Física aplicada I/632G02004 | Álxebra lineal I/632G02007 | Materiais de construción I/632G02009 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Cálculo infinitesimal II/632G02002 | Álxebra lineal II/632G02008 | Materiais de construción II/632G02010 |
|
Materias que continúan o temario |
Mecánica/632G02014 | Resistencia de materiais/632G02018 | Ciencia de Materiais (plan 2016)/632G02138 |
|
Observacións |
-Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos na medida do posible , propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...) -Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. -Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas." |
|