Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer os conceptos e relacións básicas da microeconomía. |
A1 A3 A9 A11 A12 A17 A21 A23
|
B4 B10 B12 B13
|
|
Aprender a pensar en términos económicos. |
A1 A3 A9 A11 A12 A17 A21 A23
|
|
C5 C6 C7 C8
|
Comunicar con fluidez no seu contorno e traballar en equipo |
|
B1 B2 B3 B5 B14
|
C1 C2 C3 C4
|
Xestionar unha empresa entendendo a súa ubicación competitiva e identificando as súas fortalezas e debilidades no mercado |
|
B6 B7 B8 B9 B11
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Bloque 1: Introducción |
Tema 1: Natureza, obxecto e método da Microeconomía
Tema 2: Teoría elemental da Oferta e a Demanda |
Bloque 2: Consumo |
Tema 3: Teorías da Conduta do Consumidor |
Bloque 3: Teoría da Empresa |
Tema 4: Teoría da Produción
Tema 5: Teoría dos Custos |
Bloque 4: Mercados |
Tema 6: A Competencia Perfecta
Tema 7: O poder de mercado |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Solución de problemas |
C6 |
5 |
15 |
20 |
Proba obxectiva |
C1 |
2 |
18 |
20 |
Estudo de casos |
A9 A17 A21 A23 B1 B9 B10 B12 B13 C4 C5 C6 C7 |
10 |
10 |
20 |
Sesión maxistral |
A1 A3 A11 A12 C2 C3 |
17 |
34 |
51 |
Seminario |
B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 |
4 |
0 |
4 |
Discusión dirixida |
B11 B14 C1 C8 |
10 |
14 |
24 |
|
Atención personalizada |
|
11 |
0 |
11 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Solución de problemas |
Cuestións prácticas para resolver en sesións interactivas |
Proba obxectiva |
Proba escrita que pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve e/ou de discriminación |
Estudo de casos |
O alumno sitúase ante un problema concreto (caso) que lle describe unha situación real ou suposta da vida profesional e debe ser capaz de analizalo e resolvelo |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe |
Seminario |
Formulación e solución de problemas concretos con utilización de ferramentas TIC en grupos reducidos. Estes seminarios realizaranse en grupo reducido de 15 alumnos e levaranse a cabo fóra do horario lectivo habitual. |
Discusión dirixida |
Cuestións teóricas e prácticas para resolver en sesións interactivas |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Discusión dirixida |
Estudo de casos |
Solución de problemas |
|
Descrición |
Nas sesións interactivas aténdese individualmente aos alumnos facendo un seguimento das diferentes cuestións formuladas. Para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, acordarase ao inicio do curso un calendario específico de titorías compatible coa súa dedicación.
As titorías de grupo reducido (TGR) poderán ser presenciais ou vía Teams. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Discusión dirixida |
B11 B14 C1 C8 |
Valoraranse as respostas ofrecidas polos alumnos ás cuestións prácticas e teóricas formuladas nas sesións interactivas. |
10 |
Estudo de casos |
A9 A17 A21 A23 B1 B9 B10 B12 B13 C4 C5 C6 C7 |
Valoraranse as solucións propostas polos alumnos á resolución dos casos formulados. |
10 |
Proba obxectiva |
C1 |
Durante o período lectivo realizaranse probas escritas que computarán para o cálculo da cualificación. Sobre unha cualificación máxima de 7 puntos o alumno debe alcanzar, na proba obxectiva, unha nota media mínima de 3,5 puntos para superar a materia. |
70 |
Solución de problemas |
C6 |
Valoraranse as respostas ofrecidas polos alumnos ás cuestións prácticas formuladas nas sesións interactivas. |
10 |
|
Observacións avaliación |
Cualificación de non presentado. Corresponde ao alumnado, cando só participe de actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a cualificación final, con independencia da cualificación acadada. As probas que se realicen ao longo do curso, incluso impartindo clases presenciais, poderán realizarse en modo virtual. Segunda oportunidade e convocatoria adiantada: Os criterios de avaliación son os mesmos para todas as oportunidades. Programaranse actividades alternativas para a recuperación das contempladas na avaliación continua, en forma de examen u otra clase de metodoloxía de avaliación entre as recogidas na memoria do grao. Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: Agás para as datas aprobadas na xunta de facultade para as probas obxectivas, para as restantes probas acordarase, a requerimento do alumno, ao inicio do curso un calendario específico de datas compatibles coa súa dedicación. Conforme á normativa aprobada pola Xunta de Facultade, está prohibido o acceso á aula na que se realizan as diferentes probas de avaliación con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e / ou o almacenamento de información. Identificación do estudante: O estudante ten que acreditar a súa personalidades de acordo á normativa vixente.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Couñago Garrido, Celia (2015). Apuntes sobre Principios de Microeconomía. A Coruña. Universidade da Coruña
Blanco Sánchez, Juan Manuel (2010). Economía: Teoría y práctica. Madrid. McGRAW-HILL
Sloman, John (1997). introducción a la Microeconomía. Madrid. Prentince Hall
Barreiro, J., Couñago, C. y García, A. (2004). Prácticas de Microeconomía para un curso de Introducción. A Coruña. Universidade da Coruña
Garcia Lorenzo, A. y Barreiro Viñán, J. M. (2010). Principios de Microeconomía: Manual para las clases prácticas. A Coruña. Universidade da Coruña |
Bilbiografía Complementaria:
Pindyck, R. y Rubinfed D. (2009) Microeconomía. 7ª Edición. Prentice Hall
Case, K.E. y Fair, R.C. (2008) Principios de Microeconomía. 8ª Edición. Pearson.
Frank, R.H. (2005) Microeconomía y Conducta. 5ª Edición. McGraw-Hill.
Krugman, P. y Wells, R. (2006) Introducción a la Economía. Microeconomía. Edición Original. Editorial Reverté.
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Segundo a memoria de verificación dos grados da FEE, a asistencia
ás clases é obrigatoria, de xeito que se poderá ter en conta á hora de realizar
as actividades de avaliación, de acordo co establecido ao respecto no apartado
de avaliación da GADU. Utilización da bibliografía recomendada no programa. Resolver
sempre todas as dúbidas que xurdan durante o desenvolvemento das sesións,
recorrendo á atención personalizada cando sexa necesario. 1. A entrega dos traballos realizados nesta materia: 1.1.
Solicitaranse en formato virtual ou soporte informático. 1.2. Realizaranse a
través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimirlos 1.3. Se se
realizan en papel: - Non se utilizarán plásticos. - Realizarase impresión a
dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a impresión de
borradores. 2. Facilitarase a plena integración do alumnado que por razóns
físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais experimente dificultades para
acceder á vida universitaria de xeito adecuado, en igualdade e beneficioso. |
|