Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
CE1 - Aprender a aprender, por exemplo, cómo, cándo, ónde novos desenvolvementos persoais son necesarios. |
A2 |
CE2 - Auditar unha organización e deseñar planes de consulta (por exemplo lexislación impositiva, inversións, estudo de casos, proxecto de traballo). |
A3 |
CE3 - Comprender detalles do funcionamento empresarial, tamaño de empresas, rexións xeográficas, sectores empresariais, vinculación con coñecemento e teorías básicas. |
B1 |
CB1 - Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeneral, e se adoita encontrar a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
B2 |
CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B3 |
CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
B4 |
CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
B5 |
CB5 - Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B6 |
CG1 - Que os estudantes formados sexan profesionais versátiles, capacitados tanto de iniciar o seu propio negocio como de desempeñar labores de deseño, planificación, organización, xestión, asesoramento e avaliación nas áreas e departamentos contables, financeiros e fiscais de organizacións empresariais, con especial referencia ás pequenas e medianas empresas. |
B7 |
CG2 - Que os estudantes posúan unha elevada capacitación metodolóxica de xestión e tratamento da información que lles proporcione vantaxes competitivas, non só no seu labor profesional, senón nunha sociedade global en permanente transformación. Para iso, o Grao debe estar dotado dun axeitado nivel de interdisciplinariedade, transversalidad e integración nas súas materias. |
B8 |
CG3 - Que os estudantes presten especial atención aos cambios que, tanto en conceptos, coma en metodoloxía ou en aplicacións, implican no mundo empresarial as novas tecnoloxías da información e as comunicacións. Así mesmo deben poder obter e actualizar os coñecementos específicos que teñan como base a aparición de novas leis e regulamentos que afecten ao mundo fiscal, financeiro ou contable. |
B9 |
CG4 - Que os estudantes integren a aprendizaxe na súa vida e no seu labor profesional, a través da metodoloxía de ensino que lles achega o Grao, o cal lles proporciona unha formación básica xeral que servirá como puntal para a formación continua ao longo da vida. |
B10 |
CG5 - Que os estudantes teñan unha perspectiva integral e destreza no manexo dos conceptos, técnicas e ferramentas empregados en cada unha das diferentes áreas funcionáis, con especial referencia ás contables, financeiras e fiscais da empresa; así como entender as relacións que existen entre elas e cos obxectivos xerais da organización. Todo iso tendo en conta os principios de sustentabilidade e responsabilidade social das mesmas. |
B11 |
CG6 - Que os estudantes saiban identificar e anticipar oportunidades, asignar recursos, organizar a información, realizar asesoramento fiscal e contable, control orzamentario, xestión de tesouraría, auditorías de contas e temas concursais (suspensións de pagamentos e quebras), tomar decisións en condicións de incerteza e avaliar resultados. |
B12 |
CG7 - Que os estudantes sexan capaces de liderar proxectos nas áreas de valoración da empresa, de dirección estratéxica e financeira; deben poder entender a información contable das empresas co fin de obter conclusións e realizar predicións tanto sobre rendementos coma sobre riscos futuros. |
B13 |
CG8 - Que os estudantes identifiquen os requisitos legais da información financeira aos que a empresa debe enfrontarse. |
B14 |
CG9 - Que os estudantes manifesten respecto aos dereitos fundamentais e de igualdade entre homes e mulleres, o respecto e a promoción dos Dereitos Humanos e os principios de igualdade de oportunidades, non discriminación e accesibilidade universal das persoas con discapacidade. |
C1 |
CT1 - Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
CT2 - Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
CT3 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
CT4 - Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
CT5 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
CT6 - Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
CT7 - Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
CT8 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
- Contribuir á formación integral complementando a aprendizaxe teórica e práctica
- Facilitar o coñecemento da metodoloxía de traballo adecuada á realidade profesional.
- Favorecer o desenvolvemento das competencias técnicas, metodolóxicas, persoais e participativas.
- Obter unha experiencia práctica que facilite a inserción no mercado de traballo.
- Favorecer os valores da innovación, a creatividade e o emprendimento. |
A1 A2 A3
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Os contidos a desenvolver polo alumnado fixaranse de común acordo co titor da empresa. |
Os contidos a desenvolver polo alumnado fixaranse de común acordo co titor da empresa. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Resumo |
B1 B2 B3 B4 B6 B14 C1 C2 C5 C7 |
0 |
60 |
60 |
Traballos tutelados |
A1 A2 A3 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
150 |
75 |
225 |
|
Atención personalizada |
|
15 |
0 |
15 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Resumo |
O alumnado deberá facer un resumo ou memoria das actividades realizadas durante a o periodo de prácticas |
Traballos tutelados |
A metodoloxia desenvolvida nas prácticas externas corre a cargo da empresa, en función do Plan Formativo e das características e organización da mesma. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
As prácticas son titorizadas por un membro da organización onde se realizan e faise un seguimento por parte do profesorado designado polo centro.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A1 A2 A3 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
1) Informe do titor profesional: 60%
2) Nota media do expediente a recepción do informe do titor profesional: 20%
3) Asistencia a os eventos que ao largo do curso sexan convocados polo vicedecanato de prácticas externas: 20%
|
100 |
|
Observacións avaliación |
Para o recoñecemento da calificación por asistencia a eventos, o Decanato facilitará unha relación de matriculados que deberá asinarse no acto celebrado. Aqueles alumnos que non puideran asistir por unha causa debidamente xustificada deberán achegar os documentos que acrediten dita xustificación. Adata límite para facelo será dunha semana a partires da celebración do evento. O número de eventos non será superior a 12 nin inferior a 4, ao ongo de todo o curso académico. Para o cómputo da cualificación elixiranse aleatoriamente 4 das probas celebradas, tendo prioridade as presenciais. Cada unha das 4 probas seleccionadas puntuará 0,5 puntos, polo que a asistencia a todas elas garante unha calificación de 2 puntos, o que supón o 20% da nota máxima alcanzable. Facilitarase a plena
integración do estudantado que, por razóns físicas, sensoriais, psíquicas ou
socioculturais, experimentan dificultades para un acceso adecuado á vida
universitaria.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Poden consultarse as referencias bibliográficas máis
relacionadas cos estudos de
Grao. |
Bibliografía complementaria
|
|
Catmull, Ed, Amy Wallace, and Amy Wallace. Creatividad S.A.: cómo llevar la inspiración hasta el infinito y más allá. Madrid: Conecta, 2014. Covey, Stephen R. The 7 Habits of Highly Effective People Restoring the Character Ethic. 1st ed. London: Simon & Shuster, 1992. Epstein, David J. Range: Why Generalists Triumph in a Specialized World. New York: Riverhead Books, 2019. Goleman, Daniel, David González Raga, and Fernando Mora. Inteligencia emocional. 44a ed. Barcelona: Kairós, 2001. Kawasaky, Guy. El arte de empezar: una guía infalible para empezar cualquier cosa. S.l: Ilustrae, 2010. Ries, Eric. The Lean Startup?: How Constant Innovation Creates Radically Successful Businesses. London: Portfolio Penguin, 2011. Vallejo-Nájera, Juan Antonio. Aprender a hablar en público hoy. Barcelona: Planeta, 2005. Vandermeulen, David, Yuval Noah. Harari, and Daniel Casanave. Sapiens: [una historia gráfica]. Barcelona: Debate, 2020. Zweig, Stefan. Magallanes el hombre y su gesta. 6a ed. Barcelona: Juventud, 1983. |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
-
Débese facer un uso sostible dos recursos co fin de evitar impactos negativos
sobre o medio natural. -
O comportamento persoal e profesional debe guiarse por principios éticos. -
Terase en conta na medida do posible a perspectiva de xénero. - Traballarase para identificar e modificar
prexuízos e actitudes sexistas e promover valores de respecto e igualdade. -
Se se detectan situacións de discriminación por razón de xénero, proporanse
actuacións e medidas para corrixilas. -
Facilitarase a plena integración do alumnado que por razóns físicas,
sensoriais, psíquicas ou socioculturais experimente dificultades para acceder a
unha vida universitaria adecuada, igualitaria e beneficiosa. |
|