Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A2 |
Os estudiantes poderán levar a cabo a avaliación de trastornos específicos da linguaxe oral, tales como as disartrias, alteracións da linguaxe no envellecemento e trastornos dexenerativos, as alteracións da linguaxe en enfermedades mentais, trastornos do espectro autista, etc. |
A7 |
Os estudiantes adquirirán un coñecemento práctico da avaluación na área da linguaxe e da comunicación. |
A8 |
Os estudiantes adquirirán un coñecemento práctico en intervención na área da linguaxe e comunicación. |
A9 |
Os estudiantes serán capaces de analizar críticamente as publicacións científicas. |
A10 |
Os alumnos serán capaces de elaborar un informe científico que implique definir un problema de investigación, as hipótesis e variables asociadas, así como definir o deseño, a mostra e o seu modo de selección, as ferramentas de recollida de datos e a súa consecuente análise e discusión. |
B3 |
Os estudiantes poderán comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
C1 |
Poseer y comprender conocimientos que aporten una base u oportunidad de ser originales en el desarrollo y/o aplicación de ideas, a menudo en un contexto de investigación |
C3 |
Que los estudiantes sean capaces de integrar conocimientos y enfrentarse a la complejidad de formular juicios a partir deuna información que, siendo incompleta o limitada, incluya reflexiones sobre las responsabilidades sociales y éticas vinculadas a la aplicación de sus conocimientos y juicios |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
É capaz de realizar ao longo do practicum un informe sobre o proceso completo de intervención no caso dun trastorno específico, independentemente de que fosen varios coas que traballasen. Este informe recollerá a anamnese do caso, as técnicas de avaliación empregadas, o diagnóstico do caso, a intervención realizada ou en curso e os resultados observados. Todo iso de forma razoada e atendendo non só ás caracterísitcas intrapersonales do paciente, senón tamén ao contexto no que se desenvolve. O informe poderá versar tamén sobre programas de carácter preventivo, en cuxo caso se definirá a poboación obxectivo do programa, a prevalencia das dificultades que se pretenden evitar, as características do programa e o modo de avaliación previsto para valorar os seus efectos. Tanto nun caso como no outro se debe tratar de casos ou programas en curso dentro do servizo ou institución onde se realiza o practicum, non pode tratarse polo tanto dun mero exercicio teórico. |
AP2 AP7 AP8 AP9 AP10
|
BP3
|
CP1 CP3
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Os estudantes deberán realizar ao longo do practicum un informe sobre o proceso completo de intervención no caso dun trastorno específico, independentemente de que fosen varios coas que traballasen. Este informe recollerá a anamnese do caso, as técnicas de avaliación empregadas, o diagnóstico do caso, a intervención realizada ou en curso e os resultados observados. Todo iso de forma razoada e atendendo non só ás caracterísitcas intrapersonales do paciente, senón tamén ao contexto no que se desenvolve. O informe poderá versar tamén sobre programas de carácter preventivo, en cuxo caso se definirá a poboación obxectivo do programa, a prevalencia das dificultades que se pretenden evitar, as características do programa e o modo de avaliación previsto para valorar os seus efectos. Tanto nun caso como no outro se debe tratar de casos ou programas en curso dentro do servizo ou institución onde se realiza o practicum, non pode tratarse polo tanto dun mero exercicio teórico. |
Contextualización
Diagnóstico
Intervención |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A2 A7 A8 A9 A10 B3 C1 C3 |
7 |
210 |
217 |
|
Atención personalizada |
|
8 |
0 |
8 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Os estudantes non realizarán por cuadrimestre máis dun traballo tutelado. Este computará en todas as materias nas que estea matriculado posto que deberá contemplar as diferentes dimensións tratadas nelas. Todos os profesores/ás implicados actuarán como titores, se ben será o coordinador da titulación quen lle asigne un titor responsable. A relación de estudantes e titores responsables comunicarase a todo o profesorado. Finalizado o traballo todos os titores farán unha valoración (previamente protocolizada para simplificala) que remitirán ao titor responsable quen cualificará o traballo. Dado que en segundo cuadrimestre se acumulan materias, practicum e traballo fin de máster, os estudantes, coa orientación do seu titor e o acordo dos seus profesores poderán abordar un mesmo tema con tres perspectivas. Unha académica para responder á adquisición das competencias fixadas nas materias do plan de estudos. Outra profesional, para responder aos obxectivos do practicum. Unha última investigadora, onde a través da presentación dun proxecto de investigación poderán cumprir os obxectivos do traballo fin de máster. Pódese considerar, polo tanto, como un traballo único con tres partes e tres titores diferentes. Cada un recibirá o traballo completo, se ben cualificará a súa parte dando lugar a tres cualificacións independentes. O traballo deberá estar formalmente divido en tres partes independentes, posto que a parte académica debe ser valorada tamén polo profesorado do segundo cuadrimestre |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
O profesor/a tutor/a ira guiando aos estudantes na realización dunha memoria de prácticas desde unha perspectiva profesional |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A2 A7 A8 A9 A10 B3 C1 C3 |
A cada profesor/a tutor/a se lle fará chegar a calificación otorgada polo profesional do centro de prácticas encargado de tutorizar aos estudantes, que xunto coa valoración da memoria de prácticas permitirá otorgar unha calificación final |
100 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|