As LECTURAS BÁSICAS e obrigatorias procederán das fontes a seguir: 1. Jares,
Xesús R. (2004). Educar para la paz en tiempos difíciles. Bilbao: Bakeaz [LIBRO BÁSICO DA MATERIA]. 2. Galtung, Johan (1998). Tras la violencia,
3R: reconstrucción, reconciliación, resolución. Afrontando los efectos
visibles e invisibles de la guerra y la violencia. Bilbao: Bakeaz Gernika Gogoratuz [pp. 13-25]. 3. Saillard, Dominique (2010). ¡Siempre desobedientes! Educar para la Paz desde el feminismo. En UPV/EHU, Hegoa e ACSUR Las Segovias (Eds.), Género en la Educación para el Desarrollo...[pp. 93-125]. 4. Domingo, Virginia (2013). Justicia Restaurativa, mucho más que mediación. Barcelona: PressBooks.com [pp. 8-18]. 5. Martínez Rodríguez, Juan Bautista (2005). Educación para la ciudadanía. Madrid: Morata [pp. 66-83]. 6. Normativa, artigos de prensa, páxinas web e outros recursos impresos e audiovisuais que se farán dispoñíbeis ao longo do cuadrimestre na plataforma Moodle (no cadro de Lexislación). 7. Un dos
libros da primeira listaxe de abaixo (de máis ou menos 100 páxinas de ensaio, ou unha novela completa) será presentado polo micro-grupo en clase. O alumnado pode suxerir outros títulos á profesora (outros títulos da Bibliografía, novelas, etc.). Na Bibliografía complementaria (no Campus Virtual) figurarán máis títulos. BIBLIOGRAFÍA DA MATERIA: As seguintes listaxes conteñen fontes diversas organizadas tematicamente. Recomendaranse
outras obras durante a realización da materia e mediante outra bibliografía complementaria. A listaxe de lecturas
programadas para cada sesión atópase tamén no espazo da materia no Campus
Virtual.
1. Perspectivas críticas sobre a situación do mundo actual (ensaio e narrativa): AA.VV. (2012). Africana: aportaciones para la descolonización del feminismo. Barcelona: Oozebap ebooks. Recuperábel de: http://oozebap-zoco.org/46-africana-entrevistas.html
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