Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A4 |
Coñecer o uso e a indicación de produtos sanitarios vinculados aos coidados de enfermaría. |
A5 |
Coñecer os diferentes grupos de fármacos, os principios da súa autorización, uso e indicación, e os mecanismos de acción dos mesmos. |
A6 |
Utilización dos medicamentos, avaliando os beneficios esperados e os riscos asociados e/ou efectos derivados da súa administración e consumo. |
A38 |
Seleccionar as intervencións encamiñadas a tratar ou previr os problemas derivados das desviacións de saúde. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa nun equipo interdisciplinar. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C10 |
CB2.- Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos a seu traballo ou vocación de unha forma profesional y posúan as competencias que solen demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
C12 |
CB4.- Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
To identify and to value the use and indication of drugs and sanitary products with independent prescription. |
A4 A5 A6 A38
|
B2 B4 B5
|
C1 C4 C7 C10 C12
|
To describe the use and indication of drugs and sanitary products with individualized collaborative prescription. |
A4 A5 A6 A38
|
B2 B4 B5
|
C1 C4 C7 C10 C12
|
To describe the use and indication of drugs and sanitary products with standardized collaborative prescription. |
A4 A5 A6 A38
|
B2 B4 B5
|
C1 C4 C7 C10 C12
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
INDEPENDENT PRESCRIPTION |
Analgesics: NSAID
Local analgesics for cures and wound sutures
Skin and oral disinfectants and antiseptics
Saponifiers to remove ear cerumen
Drugs for pediculosis
Topical products for cures |
INDIVIDUALIZED COLLABORATIVE PRESCRIPTION |
Oral Antidiabetic Drugs
Fluidotherapy
Insulin
Enteral nutrition and nutritional supplements
Inhalers, nebulizers |
STANDARDIZED COLLABORATIVE PRESCRIPTION |
Folic acid
Alkalinizers
Analgesics
Local analgesics
Antiarrhythmics
Emergency oral contraception
Antithermics |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Introductory activities |
C1 C4 C7 |
1 |
0 |
1 |
Guest lecture / keynote speech |
A4 A5 A6 A38 B2 B4 B5 C4 C10 C12 |
23 |
46 |
69 |
Document analysis |
A4 A5 A6 A38 B2 C1 C4 C7 C10 C12 |
3 |
6 |
9 |
Collaborative learning |
A4 A5 A6 A38 B2 B4 B5 C1 C4 C7 C10 C12 |
13 |
13 |
26 |
Multiple-choice questions |
A4 A5 A6 A38 B4 B2 C4 C7 C10 C12 |
2 |
42 |
44 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Introductory activities |
Actividades que se levan a cabo antes de iniciar calquera proceso de ensino-aprendizaxe co fin de coñecer as competencias, intereses e/ou motivacións que posúe o alumnado para o logro dos obxectivos que se queren alcanzar, vinculados a un programa formativo. Con ela preténdese obter información relevante que permita articular a docencia para favorecer aprendizaxes eficaces e significativas, que partan dos saberes previos do alumnado. |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral on line a través de Teams, actividad síncrona, complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. |
Document analysis |
Técnica metodolóxica que supón a utilización de documentos audiovisuais e/ou bibliográficos (fragmentos de reportaxes documentais ou películas, noticias de actualidade, paneis gráficos, fotografías, biografías, artigos, textos lexislativos, etc.) relevantes para a temática da materia con actividades especificamente deseñadas para a análise dos mesmos. Pódese empregar como introdución xeral a un tema, como instrumento de aplicación do estudo de casos, para a explicación de procesos que non se poden observar directamente, para a presentación de situacións complexas ou como síntese de contidos de carácter teórico ou práctico. |
Collaborative learning |
Conxunto de procedementos de ensino-aprendizaxe guiados de forma presencial e/ou apoiados con tecnoloxías da información e as comunicacións, que se basean na organización da clase en pequenos grupos nos que o alumnado traballa conxuntamente na resolución de tarefas asignadas polo profesorado para optimizar a súa propia aprendizaxe e a dos outros membros do grupo. |
Multiple-choice questions |
Proba obxectiva que consiste en formular unha cuestión en forma de pregunta directa ou de afirmación incompleta, e varias opcións ou alternativas de resposta que proporcionan posibles solucións, das que só unha delas é válida.
|
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
Document analysis |
Multiple-choice questions |
|
Description |
During the course, the professor of the matter it will dedicate time to personalized attention of the student for follow-up, consultations and orientation of the study and elaboration of the works. The space of communication can be with eyewitness tutorship and/or in a non eyewitness way through the e-mail. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Multiple-choice questions |
A4 A5 A6 A38 B4 B2 C4 C7 C10 C12 |
A written test will be carried out in the official date of the subject exam. These tests will consist of short test questions, related to theoretical contents, readings, study of cases and tutored works. This test will be marked between 0 and 10. It will represent the 65% of the final qualification. |
70 |
Collaborative learning |
A4 A5 A6 A38 B2 B4 B5 C1 C4 C7 C10 C12 |
Realizarase en grupos de 5 persoas ou menos. Cada grupo deberá solucionar as tarefas propostas pola docente. Para a avaliación empregarase unha rúbrica específica onde se valorará:
- Presentación (escrita e oral): 2 puntos
- Estrutura: 2 puntos
- Contidos: 4 puntos
- Fontes consultadas: 2 puntos
A asistencia e participación nesta actividade, a través dos grupos de traballo é obrigatoria. O alumnado deberá seguir as indicacións para levar a cabo as tarefas, subindo semanalmente o traballo desenvolto ao Moodle para o seu seguimento e avaliación final. |
30 |
|
Assessment comments |
Second opportunity: They will carry themselves out a written test. The test will consist of short questions and test type, related to theoretician contents. It will count on a minimum of 0 and a maximum of point 10.The cutpoint to reach the pass will be situated by 65% of correct answers.
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Biology/661G01002 | Fisioloxía I/661G01005 | Coidados Básicos en Enfermaría/661G01006 | Physiology II/661G01010 | Pharmacology/661G01011 | Professional Ethics, Legal Framework and Philosophy of Care/661G01016 | Clinical Placement I/661G01025 | Clinical Placement II/661G01026 | Clinical Nursing I/661G01034 | Clinical Nursing II/661G01035 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Clinical Nursing III/661G01017 | Nursery Nursing/661G01018 | Community Nursing II/661G01019 | Gerontological Nursing/661G01020 | Management of Nursing Services/661G01021 | Clinical Placement III/661G01027 |
|
Subjects that continue the syllabus |
Clinical Placement IV/661G01028 | Clinical Placement V/661G01029 | Clinical Placement VI/661G01030 | Clinical Placement VII/661G01031 | Practicum/661G01032 |
|
|