Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A6 |
Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente. |
A13 |
Manexar técnicas de comunicación. |
A15 |
Traballar en inglés como lingua estranxeira. |
A16 |
Comunicarse de forma oral e escrita nunha segunda lingua estranxeira. |
A17 |
Comunicarse de forma oral e escrita nunha terceira lingua estranxeira. |
A29 |
Traballar en medios socioculturais diferentes. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Comunicación oral e escrita en lingua nativa. |
B3 |
Resolución de problemas. |
B4 |
Razoamento crítico. |
B5 |
Compromiso ético. |
B6 |
Aprendizaxe autónoma. |
B7 |
Adaptación a novas situacións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Dominar e perfeccionar o uso da lingua alemá. |
A6 A13 A16 A17
|
B1 B3 B4 B5 B6
|
C2 C3 C6 C7
|
Afondar no léxico e estruturas específicas do sector turístico. |
A13 A15 A16
|
B1 B2 B6
|
C1 C2 C5 C7 C8
|
Perfeccionar as habilidades de comunicación persoal, tanto escritas coma faladas, con particulares e empresas do sector turístico de países de fala alemá. |
A16 A29
|
B1 B3 B4 B6 B7
|
C2 C3 C4 C6 C7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Reisen. In der Stadt. |
.- Partizipialkonstruktion (PI + PII).
|
Zukünftigepläne |
.- Infinitiv mit oder ohne "zu" und Konjunktiv II .
|
Erzählungen |
.- Plusquamperfekt.
|
Historische Ereignisse |
Das Passiv und Indirekte Rede |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba oral |
A6 A13 A16 A17 A29 B1 B3 B4 B5 B6 C2 C4 |
6 |
12 |
18 |
Traballos tutelados |
A13 A15 A16 B1 B2 B3 B4 B6 C1 C2 C3 C5 C6 C8 |
3 |
27 |
30 |
Seminario |
A16 A29 B1 B4 B7 C2 C3 C6 C7 |
18 |
22 |
40 |
Obradoiro |
A13 A16 B3 B4 B6 C3 C6 C7 |
15 |
15 |
30 |
Proba mixta |
A16 B1 B3 B4 B6 C2 C3 |
2 |
24 |
26 |
|
Atención personalizada |
|
6 |
0 |
6 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba oral |
Ademáis das actividades que se desenvolerán ao longo do curso, nos últimos días terá lugar unha proba oral pública consistente en unha ruta ou presentación dun destino turístico. |
Traballos tutelados |
O alumnado deberá realizar exercicios de expresión escrita relacionados con cada un dos temas tratados na aula. O número das devanditas redaccións e a súa extensión serán fixados semanalmente polo profesorado. |
Seminario |
O alumnado apliciará nestas sesións prácticas os contidos teórico-gramaticais impartidos polo profesorado. |
Obradoiro |
Cada un dos temas tratados levará asignadas unha serie de tarefas e exercicios destinados a consolidar e fixar os coñecementos explicados. As devanditas tarefas poderán ser ben orais ou escritas.
O alumnado matriculado nesta materia participará nun EAG ou nun proxecto colaborativo online con outra institución universitaria. As pautas e indicacións especificaranse ao comenzo do cadrimestre. |
Proba mixta |
Constará de dúas partes diferenciadas:
a.- Exercicios de gramática.
b.- Expresión escrita + Comprensión lectora |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba oral |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
A atención personalizada dependerá da metodología empregada e das necesidades do alumnado. Realizarase de xeito conxunto na aula e tamén de manera individual.
Previa á proba oral realizarase unha sesión conxunta cos alumnos na que o profesorado responderá e orientará ao alumnado de cara á devandita proba.
Así mesmo os traballos tutelados irán acompañados de sesións breves (individuais ou en grupo) nas que se abordarán as problemáticas que vaian xurdindo ao longo do curso.
Ao final do curso terá lugar unha última sesión na que se responderán e aclararán todas as dúbidas que aínda puidese haber.
Ademáis, o alumnado pode, en calquera momento, solicitar unha tutoría para tratar calquera dúbida ou dificultade que atope ao longo do curso.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba oral |
A6 A13 A16 A17 A29 B1 B3 B4 B5 B6 C2 C4 |
- Realizaranse distintas actividades orais ao longo do curso para avaliar esta competencia, ademais dunha proba oral final pública tipo presentación e/ou entrevista que se realizará na aula nos últimos días do curso.
- Para a avaliación da devandita proba e actividades atenderase á corrección gramatical, aspectos fonéticos, estrutura e contido do discurso, así como á comprensión oral do alumnado. |
15 |
Traballos tutelados |
A13 A15 A16 B1 B2 B3 B4 B6 C1 C2 C3 C5 C6 C8 |
- O alumnado deberá entregar un mínimo dun 80% dos traballos obrigatorios, de non ser así a cualificación desta parte será de 0.
- Na avaliación atenderase a aspectos gramaticais, contido e estruturas traballados na aula, así como á presentación dos mesmos en forma e data, seguindo as indicacións proporcionadas polo profesorado na aula.
- Non se aceptará ningunha entrega fóra de prazo ou que non siga as canles e formato de entrega indicados polo profesorado. |
15 |
Obradoiro |
A13 A16 B3 B4 B6 C3 C6 C7 |
- O aproveitamento e participación activa nas aulas será o principal punto a ter en conta na valoración deste apartado. Para iso realizaranse actividades na aula da parte práctica e teórico-práctica (contidos gramaticais, léxico, expresións oral e escrita, comprensións oral e lectora, e interacción oral).
- O alumnado matriculado nesta materia participará nun EAG ou nun proxecto colaborativo online con outra institución universiatria. Isto poderá supoñer ata un 10% da calificación no obradoiro*. (Ver nota en observacións) |
20 |
Proba mixta |
A16 B1 B3 B4 B6 C2 C3 |
- A proba mixta constará de dúas partes:
a.- Exercicios de contido gramatical.
b.- Expresión escrita e comprensión lectora.
- Será necesario obter unha nota mínima de 4 sobre 10 en cada unha das partes para superar a proba.
- En caso de obterse unha nota inferior a 4 nalgunha das partes, a cualificación final da proba non poderá ser superior a 3.5 sobre 10. |
50 |
|
Observacións avaliación |
*EAG ou proxecto colaborativo online
- No caso de que non fora posibel a realización destas
actividades, realizaranse outros traballos tutelados adicionais, quedando
a porcentaxe do obradoiro nun 10% e a dos traballos tutelados nun 25%. A
devandita circunstancia será comunicada nas primeiras semanas do
cuadrimestre.
Requisitos para superar a materia en 1ª
oportunidade
- Realizar a proba oral. De non realizala, o/a alumno/a
será cualificado como Non Presentado en acta.
- Obter unha cualificación de 5 sobre 10 no cómputo
global das actividades, cunha cualificación mínima de 4 sobre 10 na proba
mixta. De non cumprirse este último requisito, a cualificación final da
materia non poderá ser superior ao 4.5 sobre 10.
2ª Oportunidade e convocatoria adiantada
- O alumnado deberá realizar a proba oral (15%) nunha
data acordada co profesorado (no caso de non haberse realizado ou superado
en 1ª oportunidade).
- O 85% da cualificación corresponderase coa
cualificación obtida nunha proba escrita que seguirá os mesmos criterios
que a de 1ª oportunidade e realizarase nas datas aprobadas e publicadas en
Xunta de Facultade en cada curso académico.
Cualificación de Non Presentado
- Calquera que sexa a oportunidade e/ou convocatoria,
todo/a alumno/a que non se presente á proba oral e/ou mixta será
cualificado como Non Presentado.
Alumnado con recoñecemento de dispensa académica
- O alumnado con recoñecemento de dispensa académica de
exención de asistencia, segundo establece a "norma que regula o
réximen de dedicación ao estudo dos estudantes de grao na UDC (Arts.
2.3; 3.b e 4.5)" deberá entregar e realizar as mesmas actividades e probas
que o resto do alumnado e na mesma data. Poderase establecer unha data
diferente para a proba oral no caso de que estivese debidamente
xustificado.
- A porcentaxe na avaliación das actividades na aula
sumarase ao dos Traballos Tutelados, quedando distribuídos as porcentaxes
do seguinte modo: Proba oral (15%), Traballos Tutelados (25%), Proba Mixta
(60%).
Prácticas ilícitas e fraude académica
- Os traballos ou probas nos que se detecten prácticas
ilícitas (uso de tradutores automáticos para a elaboración de
traballos tutelados, plaxio, etc.) suporán un 0 na parte avaliable da
materia.
- Ao/á alumno/a que incorra en fraude académica
aplicaráselle a sanación correspondente recollida no "Regulamento
disciplinar do estudiantado da UDC" (art. 11, apartado 4. b)).
Calquera
falta de honradez académica (plaxio, copiar en exames, etc.) penalizarase de
acordo co establecido nas "Normas de avaliación, revisión e reclamación
das cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario" artigo
14.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Borrueco, M (2003). Reisen. Deutsch als Fremdsprache für das Tourismusstudium.. Síntesis
Borrueco, M (2003). Reisen. Deutsch als Fremdsprache für das Tourismusstudium. Arbeitsbuch. Síntesis |
|
Bibliografía complementaria
|
Lübke, S. (2020). Deutsche Grammatik in kleinen Schritten. Lehr- und Übungsbuch A1-A2. Liebaug-Dartmann
Lübke, S. (2020). Deutsche Grammatik in kleinen Schritten. Lehr- und Übungsbuch B1-B2. Liebaug-Dartmann
Rusch, P.; Schmitz, H (2007). Einfach Grammatik. Übungsgrammatik Deutsch A1 bis B1. Langenscheidt
Castell, A (1997). Gramática de la lengua alemana. Idiomas
Castell, A (1997). Gramática de la lengua alemana: Ejercicios. Idiomas
Lemcke, C.; Rohrmann, L (2006). Grammatik. Intensivtrainer A1. Langenscheidt
Lemcke, C.; Rohrmann, L (2006). Grammatik. Intensivtrainer A2. Langenscheidt
Fandrych, C.; Tallowitz, U (2008). Klipp und Klar. Gramática práctica del alemán. Klett
Dreyer, H.; Schmitt, R (2000). Lehr- und Übungsbuch der deutschen Grammatik. Hueber
Corcoll, B.; Corcoll, R (2006). Programm. Alemán para hispanohablantes. Ejercicios. Herder
Corcoll, B.; Corcoll, R (2006). Programm. Alemán para hispanohablantes. Gramática. Herder |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Segundo Idioma Moderno I: Alemán/662G01047 | Segundo Idioma Moderno II: Alemán/662G01048 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Queda expresamente prohibido o uso de dispositivos
móbiles na aula sen autorización previa.
Recomendacións para o correcto seguimento da materia
- O alumnado deberá planificar o seu traballo ao longo de
todo o curso seguindo a materia de forma continuada e realizando as
tarefas indicadas en tempo e forma correctas.
- O esforzo continuo permitiralle levar a materia de
forma cómoda, consolidar os novos coñecementos apoiándose nos anteriores e
asumir un ritmo de traballo axeitado seguindo as pautas e indicacións do
profesor.
- O estudo individual da materia deberá ir ao mesmo tempo
co temario e actividades que se desenvolvan na aula.
- Recoméndase un mínimo de 4 horas de traballo autónomo
por cada 3 horas presenciais.
- Dada a complexidade do idioma alemá para alumnos/as
hispanofalantes recoméndase especialmente que se leve unha asimilación e
estudo dos conceptos adecuado para evitar as présas e falta de tempo a
final de curso.
- Recomendase a asistencia á titorías personalizadas ao
longo do curso para resolver problemas ou dúbidas individuais.
Espérase do alumnado: • Activa e regular asistencia e participación na aula. • Traballo constante e preparación previa e posterior das clases. • Lectura da bibliografía recomendada.
Medidas de apoio á diversidade (ADI) A materia poderá ser adaptada ao estudantado que requirada
adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade. Deberán contactar cos servizos dispoñibles nos prazos oficiais
estipulados (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/).
Normativa en materia de igualdade
Dacordo
coa normativa en materia de igualdade, nesta materia aplícase a perspectiva de
xénero mediante linguaxe non sexista e inclusivo, bibliografía de autores/as de
ambos os sexos, etc. Así mesmo fomentaranse valores de respecto e igualdade e
en caso de detectarse situacións de discriminación por razón de xénero,
adoptaranse as accións e medidas necesarias para corrixilas. |
|