Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer vocabulario específico das áreas de interese profesional da titulación. |
A12
|
B1 B2 B4 B5
|
C2
|
Coñecer e dominar o uso de estruturas gramaticais específicas, acordes ao nivel de coñecemento da lingua adquirido, especialmente aquelas particularmente relevantes para o exercicio profesional da titulación. |
A12
|
B1 B5
|
C2
|
Ser quen de interpretar textos orais ou escritos en inglés, sobre temáticas relacionadas coa súa actividade profesional, identificando tanto as ideas principais e a liña de argumentación como información específica relevante. |
A12
|
B1 B3 B5 B9
|
C2
|
Ser capaz de comunicarse, tanto de forma oral coma escrita, de maneira efectiva en entornos comerciais |
A3 A12
|
B2 B4
|
C2
|
Tomar parte activa en debates desenvolvidos en situacións profesionais, explicando e defendendo o seu punto de vista usando una linguaxe apropiada |
A3 A12
|
B1 B2 B3 B4 B5 B9
|
C2
|
Ser quen de preparar de forma escrita e expoñer de forma oral un traballo en grupo en lingua inglesa, sobre un tema relacionado coa súa titulación, organizando o traballo de forma axeitada, e utilizando recursos bibliográficos, bases de datos ou ferramentas TIC relacionadas coa súa titulación. |
A3 A12
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9
|
C2
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1) Grammar
2) Vocabulary
3) Reading
4) Listening
5) Speaking
6) Writing
Analizaremos textos técnicos en inglés sobre diferentes temas relacionados coa sua titulación (working in fashion, garments, fashion trends, types of fabric, garment construction, production, packaging, promotion, events, retail, marketing, business…), centrándonos no estudo do vocabulario especializado (significado, pronunciación, usos específicos según contexto, etc), no Inglés empregado nos negocios e nas estructuras gramaticais recurrentes no Inglés para Fins Específicos, para así formar ao alumnado na comprensión e emprego do Inglés do mundo da moda.
No apartado de gramática centrarémonos especialmente en:
- Word order
- Auxiliary verbs
- Verb tenses
- Still, yet and already
- For, during and since
- Imperative
- Passive
- Have sth. done
- Conditionals
- Relative clauses
- Nouns
- Adjectives
- Linking words |
|
|
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A12 B1 B5 C2 |
10 |
20 |
30 |
Resumo |
A12 B1 B2 B3 B4 B5 C2 |
10 |
20 |
30 |
Lecturas |
A12 B1 B2 B3 B4 B5 C2 |
0 |
24 |
24 |
Prácticas de laboratorio |
A3 A12 B1 B2 B3 B4 B5 B6 C2 |
18 |
36 |
54 |
Traballos tutelados |
A3 A12 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C2 |
4 |
0 |
4 |
Proba obxectiva |
A12 B1 B2 B3 B4 B8 B9 C2 |
4 |
0 |
4 |
|
Atención personalizada |
|
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Durante as sesións maxistrais presentaranse diferentes aspectos da lingua inglesa, tales como o vocabulario específico de interese para o exercicio profesional da titulación e certas estruturas gramaticais. Trátase dunha exposición oral complementada coa introducción dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. |
Resumo |
Consiste nunha síntese dos principais contidos traballados. |
Lecturas |
Conxunto de textos e documentación escrita que se recolleron e editaron como fonte de profundización nos contidos traballados. |
Prácticas de laboratorio |
Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan de xeito efectivo a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como exercicios. |
Traballos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
Proba obxectiva |
O estudantado realizará unha proba práctica final para avaliar a aprendizaxe da materia impartida.
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Seguimento personalizado de cada unha das fases dos traballos a realizar por parte do alumnado, tanto no referente ao seu progreso, como á resolución e aclaración das dúbidas que se lle puideran ir plantexando durante a elaboración e desenrolo dos mesmos.
O alumnado poderá individualmente facer uso do tempo adicado ás titorías para facer calquera consulta, plantexar calquera cuestión ou dúbida relacionada cos traballos ou con calquera outro aspecto relacionado coa asignatura.
Isto é aplicable tamén ás persoas que teñan recoñecida a adicación a tempo parcial.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A12 B1 B2 B3 B4 B8 B9 C2 |
Exame final da materia |
60 |
Traballos tutelados |
A3 A12 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C2 |
Traballo realizado ao longo do curso. |
10 |
Prácticas de laboratorio |
A3 A12 B1 B2 B3 B4 B5 B6 C2 |
Clases prácticas |
30 |
|
Observacións avaliación |
- Non se recollerán traballos unha vez finalizado o prazo de entrega,
nin se recuperarán as prácticas perdidas. - Para aprobar o curso hai que sacar unha nota final mínima de 5
sobre 10. - Na oportunidade de fin de cuatrimestre é necesario chegar ao 2 no
exame (x/6) para que se sume ás notas das outras probas realizadas ao longo do
curso (x/4) e éstas tamén deben sumar entre todas elas un mínimo de 1,5 puntos
para poder sumarse á nota do exame. En caso contrario, a nota final global
máxima será 4.8 (x/10) e o alumno terá que examinarse de novo en Xullo. - O exame de Xullo incluirá tódalas probas realizadas ao longo do
curso e suporá o 100% da nota (x/10). - O exame da convocatoria adiantada de Decembro incluirá tódalas
probas realizadas ao longo do curso e suporá o 100% da nota (x/10). - Os alumnos que non se presenten ao exame (x/6 na primeira oportunidade en
Maio e x/10 tanto na segunda oportunidade de Xullo, como na convocatoria
adiantada de Decembro) acadarán a calificación de NP. - O alumnado matriculado a tempo parcial e que teña concedida unha dispensa
académica, tal e como establece a Normativa desta universidade, será
avaliado en calquera das dúas oportunidades seguindo os mesmos criterios que para
a segunda oportunidade de Xullo. - Atención á diversidade: Existe unha oficina (ADI) na universidade
que se especializa en "atender ós membros da comunidade universitaria con
necesidades especiais derivadas da discapacidade ou doutras formas de diferenza
fronte á poboación maioritaria". O alumnado que o desexe pode poñerse en
contacto coa ADI en http://www.udc.es/cufie/uadi/. Tamén no teléfono 981
167000, extensión 5622 ou na dirección de email adi@udc.es
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Alcaraz Varó, Enrique (1999). Diccionario de términos económicos, financieros y comerciales. Barcelona: Ariel
Mackenzie, Ian (2002). English for business studies a course for business studies and economics students. Cambridge : Cambridge University Press
McCarthy, Michael & Felicity O'Dell (1994). English vocabulary in use upper-intermediate & advanced. Cambridge : Cambridge University Press
Spratt, Mary & Bob Obee (2002). First certificate direct student's book . Cambridge : Cambridge University Press
Prodromou, Luke (2001). Grammar and vocabulary for first certificate. Harlow : Longman |
Eastwood, J. 1994: Oxford
Practice Grammar (with answers). Oxford: O.U.P.
Hewings, Martin 2006:
Advanced Grammar in Use. Cambridge: C.U.P.
Jones, L. 2005: Making
Progress to First Certificate (Self-study Student's Book). Cambridge: C.U.P.
McCarthy, M.; O’Dell, F. 1994:
English Vocabulary in Use. Cambridge: C.U.P.
Murphy, Raymond 2004: English Grammar
in Use (with answers). Cambridge: C.U.P. Ryan, Rosanna 2018: The Fashion English Bible. Vaughan Systems
Sánchez Benedito, F. 1991: Gramática Inglesa.
Madrid: Alhambra Longman.
Swan, Michael 1995: Practical
English Usage. Oxford: O.U.P.
Thomson, A.J. and A.V.
Martinet 1993: A Practical English Grammar. Oxford: O.U.P. Ward, Mary E. 2012: English for the Fashion Industry. Oxford: O.U.P.
Vince, Michael 1998: Intermediate
Language Practice. Oxford: Heinemann.
1995: International
Dictionary of English. Cambridge: C.U.P.
1995: Word Selector, Inglés-Español. Cambridge:
C.U.P.
1996: Diccionario Oxford Avanzado para estudiantes
de Inglés. Oxford: O.U.P.
2005: Cambridge Advanced
Learner's Dictionary. Cambridge: C.U.P.
2006: Diccionario Cambridge KLETT Compact
Español-Inglés, English-Spanish. Cambridge: C.U.P. |
Bibliografía complementaria
|
(). . |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Nin que dicir ten que nas miñas clases se fomentarán valores
de respecto e igualdade. |
|