Datos Identificativos 2023/24
Asignatura (*) Taller 2: Aplicacións de Xestión e Tecnoloxías do Coñecemento en Moda Código 710G03033
Titulación
Grao en Xestión Industrial da Moda
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Cuarto Optativa 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Coordinación
Lopez Mato, Javier
Correo electrónico
javier.lopezm@udc.es
Profesorado
Lopez Mato, Javier
Correo electrónico
javier.lopezm@udc.es
Web
Descrición xeral Planificación e xestión de proxectos de unidades de información na empresa. Elaboración dun proxecto documental (arquivo de empresa / centro de documentación, vixilancia tecnolóxica e intranet)

Competencias do título
Código Competencias / Resultados do título
A8 Ser capaz, con base no coñecemento do contorno social, de deseñar e pór en marcha estratexias de márketing eficaces, que consideren especialmente as variables de comunicación e distribución: mensaxes, medios, canles, relación co cliente etc...
A9 Dominar o proceso loxístico dunha empresa de moda desde unha perspectiva global, abarcando desde o aprovisionamento ata o proceso produtivo e mais o transporte, con especial incidencia nos procesos principais propios da industria téxtil: selección de tecidos e materiais, padronaxe, confección etc....
A13 Coñecer o impacto da tecnoloxía nos distintos procesos da industria téxtil.
A19 Capacidade para a recollida, selección e análise de fluxos de información, integración destes nos sistemas e procesos de xestión da información da empresa, e aplicación á toma de decisións estratéxicas e operativas, sempre desde unha perspectiva ética.
B1 Que o estudantado demostrase posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e se adoita atopar a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo.
B2 Que o estudantado saiba aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúa as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
B3 Que o estudantado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética.
B4 Que o estudantado poida transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado.
B5 Que o estudantado desenvolvera aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
B6 Capacidade para a cooperación, o traballo en equipo e a aprendizaxe colaborativa en contornos interdisciplinares.
B7 Capacidade para analizar tendencias (razoamento crítico).
B8 Capacidade de planificación, organización e xestión de recursos e operacións.
B9 Capacidade de análise, diagnóstico e toma de decisións.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C7 Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
C9 Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumprilos.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Dotar ao alumnado das ferramentas e metodoloxías necesarias para poñer en marcha unha unidade de negocio ou departamento dunha empresa de moda; ou un novo proxecto de empresa; co denominador común da innovación. O obxectivo é que o alumno estea preparado para aportar os seus coñecementos e habilidades adquiridas para mellorar o proceso/produto de innovación, aportando valor á empresa e ao sector. A8
A9
A13
A19
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C1
C3
C5
C7
C8
C9

Contidos
Temas Subtemas
Obradoiros 1a Sesión: Presentación
2a Sesión: Empresa
3a Sesión: Recursos
4a Sesión: Innovación
5a Sesión: Vixilancia tecnolóxica
6a Sesión: Proxectos
7a Sesión: Análisis
8a Sesión: Metodoloxía
9a Sesión: Financiación
10a Sesión: Modelo de negocio
11a Sesión: Preparación PITCH
12a Sesión: Exposición do PITCH

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Obradoiro A8 A9 A13 A19 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C3 C5 C7 C8 C9 24 126 150
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Obradoiro • Sesións compostas dunha parte teórica (para introducir conceptos, ferramentas, casos) e práctica (desenvolvemento práctico do aprendido)
• Partindo dun caso de uso (departamento, proxecto, producto) no que podamos aplicar todo o coñecemento adquirido
• Fomentando a actitude, inquietude, participación e traballo de todos os alumnos

Atención personalizada
Metodoloxías
Obradoiro
Descrición
Titorías e consultas vía correo electrónico ou Teams para dúbidas específicas

Presenza do profesor no aula/laboratorio para axudar ó estudante no desenvolvemento da práctica

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Obradoiro A8 A9 A13 A19 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C3 C5 C7 C8 C9 Valorarase o traballo do alumno e a calidade e completitude das prácticas realizadas 100
 
Observacións avaliación

A asistencia a todas as sesións do obradoiro é obrigatoria. Requirirase un mínimo de asistencia do 90% das horas impartidas. Este requisito será condición necesaria para superala materia.

Na última sesión os alumnos presentarán e defenderán o seu proxecto aos profesores da asignatura e ao resto da clase.


Fontes de información
Bibliografía básica

As fontes bibliográficas se presentarán o longo do curso

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente
Planificación e Control de Xestión en Empresas de Moda/710G03022

Materias que se recomenda cursar simultaneamente
Xestión da Innovación Industrial en Moda/710G03029

Materias que continúan o temario

Observacións

-Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...)

-Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade.

-Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas.



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías