Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Configurar correctamente os ensaios |
AI1
|
BI1 BI2 BI4 BI8 BI13 BI21
|
CI2 CI3 CI6 CI7 CI8
|
Coñecer as distintas posiblidades de separación de proceso solopados |
AI1 AI2
|
BI2 BI4 BI5 BI6 BI8 BI13
|
CI2 CI3 CI6 CI7 CI8 CI9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
A transición vítrea e a relaxación entálpica. |
A transición vítrea.
Borrado da historia térmica.
Efecto do annealing por debaixo da Tg.
Problema do solapamento da transición vítrea e a relaxación entálpica. |
Diagramas TTT |
Medida da xelificación.
Medida dla vitrificación.
Construción e significado dos diagramas TTT. |
Separación mediante métodos térmicos modulados de procesos solapados |
Reversibilidade en función do tempo de observación.
Estudo da transición vítrea mediante técnicas dinámicas.
Separación de procesos solapados. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A2 B1 B2 B5 B13 B21 C7 C8 C9 |
8 |
12 |
20 |
Prácticas de laboratorio |
A1 B1 B6 B8 B13 |
8 |
24 |
32 |
Traballos tutelados |
A1 A2 B1 B2 B4 B6 B13 C2 C3 C6 C8 C9 |
2 |
18 |
20 |
Proba obxectiva |
A1 A2 B2 B4 B13 B21 C2 |
1 |
0 |
1 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Presentación polo profesor dos contidos básicos da parte teórica de cada tema. Esta presentación pode esquemáticamente orientada tanto para a correcta comprensión do contido e o seu uso práctico neste e noutros temas do mestrado |
Prácticas de laboratorio |
Facer actividades prácticas, como demostracións, exercicios, experimentos, investigacións, etc. |
Traballos tutelados |
Traballos para que o alumno amplíe e consolide os contidos de cada tema que o profesor presente oralmente de modo esquemático. Estos traballos deben servir tamén para que o alumno tome destreza no coñecemento e no uso dos medios bibliográficos proporcionados. |
Proba obxectiva |
Exáme, proba obxectiva de evaluación |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Sesión maxistral |
Prácticas de laboratorio |
Proba obxectiva |
|
Descrición |
Aclaración de dúbidas que xurdan despois das sesións maxistrais e fundamentalmente explicacións, comentarios, resolución de dúbidas que xurdan durante o desenvolvemento dos traballos tutelados. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A1 A2 B1 B2 B4 B6 B13 C2 C3 C6 C8 C9 |
Presentación de los trabajos tutelados correspondientes a los distintos diferentes contenidos de cada materia |
60 |
Sesión maxistral |
A1 A2 B1 B2 B5 B13 B21 C7 C8 C9 |
Evaluación continua mediante el seguimiento del trabajo del alumno en el aula, el laboratorio y/o tutorías |
10 |
Prácticas de laboratorio |
A1 B1 B6 B8 B13 |
Evaluación continua mediante el seguimiento del trabajo del alumno en el aula, el laboratorio y/o tutorías |
10 |
Proba obxectiva |
A1 A2 B2 B4 B13 B21 C2 |
Exámen, prueba objetiva de evaluación |
20 |
|
Observacións avaliación |
Alumnos con exención académica: terán que facer a proba mixta e presentar un traballo previamente acordado cos profesores da materia. A avaliación será nun 50% a proba mixta e o 50% o traballo tutelado. A proba mixta poderá incluír cuestións relacionadas cos contidos abordados en calquera das sesións, xa sexan teóricas, prácticas ou durante os debates que se produzan nas exposicións dos traballos.
Para superar a materia é necesario unha puntuación mínima de 4 (nunha escala de 0 a 10) na proba mixta. Os criterios de avaliación da 2a oportunidade son os mesmos que os da 1a oportunidade. Se o alumno non realizase as prácticas de laboratorio, nin resolveu os problemas plantexados, a proba mixta incluirá preguntas relacionadas con estes aspectos, incrementando a valoración desta metodoloxía. O alumno deberá presentar un traballo previamente consensuado cos profesores da materia. Os criterios de valoración da convocatoria extraordinaria son os mesmos que os da 1a oportunidade. Se o alumno non realizase as prácticas de laboratorio, nin resolveu os problemas plantexados, a proba mixta poderá incluír preguntas adicionais relacionadas con estes aspectos, incrementando a valoración desta metodoloxía. O alumno deberá presentar un traballo previamente consensuado cos profesores da materia. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Mechanical properties of polymers and composites / Lawrence E. Nielsen, Robert F. Landel
Nielsen, Lawrence E.
Esc Politécnica Superior -- CM P 154 --
Thermal analysis. Fundamentals and applications to material
characterization: proceedings of the international seminar: Thermal analysis
and rheology. Ferrol, Spain, 30
Juny-4 July, 2003 / Ramón Artiaga Díaz (ed.), A Coruña: Universidade da Coruña,
Servicio de Publicacions, 2005, ISBN 84-9749-100-9 Thermal analysis of polymers / edited by Joseph D. Menczel, R. Bruce Prime; Hoboken, N.J.: John
Wiley, [2009], ISBN 978-0-471-76917-0 Handbook of thermal analysis of construction materials / by
V.S. Ramachandran ... [et al.]. Norwich (New York): Noyes Publications/William
Andrew Pub., [2003], ISBN 0-8155-1487-5 Handbook of thermal analysis and calorimetry. Volume 2,
Applications to inorganic and miscellaneous materials / edited by Michael E.
Brown, Patrick K. Gallagher, Amsterdam: Elsevier, 2003, ISBN 0-444-82086-8 Modulated temperature differential scanning calorimetry :
theoretical and practical applications in polymer characterisation / edited by
Mike Reading and Douglas J. Hourston, Dordrecht : Springer, [2006] – ISBN 978-1-4020-3749-X Handbook of thermal analysis and calorimetry. Volume 5,
Recent advances, techniques and applications / edited by Michael E. Brown,
Patrick K. Gallagher, Amsterdam : Elsevier, 2008 - 978-0-444-53123-0 |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Propiedades termomecánicas de materiais. Métodos Fundamentais/730495003 |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostida e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol": A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: • Solicitaranse en formato virtual e/ou soporte informático • Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos • En caso de ser necesario realizalos en papel:
- Non se empregarán plásticos
- Realizaranse impresións a dobre cara
- Empregarase papel reciclado.
- Evitarase a impresión de borradores.
Débese de facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural |
|