| Competencias do título |
|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| Resultados de aprendizaxe |
| Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
| A materia ofrece un estudo avanzado en polímeros e física da materia branda e química física: fundamentos e métodos. O obxectivo é ensinar aos alumnos os conceptos básicos da arquitectura das cadeas poliméricas, aspectos básicos das propiedades de disolucións de polímeros, interaccións e relación coa estrutura química, incluíndo o comportamento de fases. Tamén se pretende proporcionar perspectiva nas técnicas experimentais de dispersión, análise e interpretación de datos en relación á caracterización de materiais. Ofrécese unha introdución á teoría de difracción e á instrumentación. Ademais, presentaranse exemplos seleccionados de materiais poliméricos con vistas a desenvolver a experiencia e o coñecemento de aspectos prácticos. |
AI1 AI2 AI5
|
BI1 BI2 BI4 BI8 BI13 BI17 BI21
|
CI2 CI6 CI7 CI8
|
| Contidos |
| Temas |
Subtemas |
| 1. Conformación de cadea simple |
Cadeas ideais
Cadeas reais |
| 2. Termodinámica do mesturado |
|
| 3. Disolucións de polímeros (disolventes bos, disolventes theta, disolventes malos) |
|
| 4. Redes e xelificación |
|
| 5. Dinámica: dinámica de polímeros entrelazados e non entrelazados. |
|
| 6. Técnicas de dispersión (dispersión de luz, neutróns e raios X) |
|
| 7. Factores de forma e factores estructurais. |
|
| 8. Polímeros e sistemas poliméricos: exemplo de análise e estudos |
|
| Planificación |
| Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
| Sesión maxistral |
A2 A5 B1 B13 B21 C7 |
15 |
15 |
30 |
| Prácticas de laboratorio |
A1 B2 B4 B8 B17 |
15 |
5 |
20 |
| Traballos tutelados |
B13 B21 C2 C6 C8 |
3 |
20 |
23 |
| |
| Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
| |
| *Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
| Metodoloxías |
|
Metodoloxías |
Descrición |
| Sesión maxistral |
Presentación por parte do profesor dos contidos básicos da parte teórica de cada tema. Esta presentación farase de modo esquemático e orientado tanto á correcta comprensión dos contidos como á súa utilidade práctica nesta e noutras materias do máster |
| Prácticas de laboratorio |
Realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos, investigacións, etc. |
| Traballos tutelados |
Traballos encamiñados a que o alumno amplíe e consolide os contidos de cada tema que o profesor presente oralmente de modo esquemático. Estes traballos deben servir tamén para que o alumno tome destreza no coñecemento e o uso dos medios bibliográficos proporcionados. |
| Atención personalizada |
|
Metodoloxías
|
| Traballos tutelados |
|
| Descrición |
Aclaración de dúbidas que xurdan despois das sesións maxistrais e fundamentalmente explicacións, comentarios, resolución de dúbidas que xurdan durante o desenvolvemento dos traballos tutelados.
Non se acepta dispensa académica. |
|
| Avaliación |
|
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
| Sesión maxistral |
A2 A5 B1 B13 B21 C7 |
Exame, proba obxectiva de avaliación |
50 |
| Prácticas de laboratorio |
A1 B2 B4 B8 B17 |
Avaliación continua mediante o seguimento do traballo do alumno na aula, o laboratorio e/ou titorías |
20 |
| Traballos tutelados |
B13 B21 C2 C6 C8 |
Presentación dos traballos tutelados correspondentes aos distintos diferentes contidos de cada materia |
30 |
| |
|
Observacións avaliación |
Non se acepta dispensa académica. Os criterios de avaliación na segunda oportunidade e na extraordinaria son os mesmos que na primeira. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.
|
| Recomendacións |
| Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
| Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
| Materias que continúan o temario |
|
| Observacións |
|
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostida e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol: - A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: • Solicitaranse en formato virtual e/ou soporte informático. • Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos. • En caso de ser necesario realizalos en papel: - Non se empregarán plásticos. - Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a impresión de borradores.
• Débese de facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. • Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. • Deberanse detectar situacións de discriminación e propoñeranse accións e medidas para corrixilas. |
|