Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
O alumno poderá traballar nun entorno BIM e xerar documentación gráfica e informes de datos |
AM13 AM17
|
BM3 BM5 BM9 BM11 BM16
|
CM3 CM7 CM8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Fundamentos da metodoloxía BIM. Creación de modelos BIM. Interoperabilidade e traballo colaborativo nun entorno BIM. |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
B5 B9 B11 B16 C3 C7 |
7 |
9 |
16 |
Prácticas a través de TIC |
A13 A17 B3 B5 B9 B16 C3 C8 |
7 |
22.5 |
29.5 |
Traballos tutelados |
A13 A17 B3 B5 B9 B16 C3 C8 |
7 |
22.5 |
29.5 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
0 |
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
A materia impartirase en módulos teórico-prácticos. Presentaranse os conceptos básicos de cada tema mediante clases
expositivas coa finalidade de transmitir coñecementos e favorecer a aprendizaxe. |
Prácticas a través de TIC |
As prácticas realizaranse co programa REVIT co obxectivo de familiarizarse coa metodoloxía BIM. |
Traballos tutelados |
Os traballos realizaranse aplicando a metodoloxía BIM (Building Information Modeling). |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
O profesorado atenderá as dúbidas que poidan xurdir durante a realización dos traballos.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A13 A17 B3 B5 B9 B16 C3 C8 |
Valóranse os traballos realizados polo estudantado en horas presenciais e non presenciais. |
50 |
Prácticas a través de TIC |
A13 A17 B3 B5 B9 B16 C3 C8 |
Valóranse as prácticas realizadas polo estudantado en horas presenciais e non presenciais. |
50 |
|
Observacións avaliación |
Os criterios e as actividades de avaliación serán os mesmos para a 1ª e 2ª oportunidade e para as convocatorias extraordinarias. Considerarase como “Non presentado” (NP) aquel estudante
que, estando matriculado nunha materia, non concorrese ás distintas actividades
de avaliación que se establezan para o curso académico. En ausencia de regulación específica para
cada titulación, considerarase que deberá ser cualificado como “Non
presentado”: a) cando non completase o
proceso de avaliación continua, nas condicións que figuren na guía docente,
ou b) cando non se presente á proba do
período oficial de avaliación. A realización fraudulenta das probas ou actividades de
avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de
suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con
“suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico,
tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na
segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de
primeira oportunidade, se fose necesario.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Es.BIM https://www.esbim.es/es-bim/ Es.Bim es un grupo abierto a todos los agentes implicados (administraciones, ingenierías, constructoras, universidades, profesionales…) cuyo objetivo es la implantación de BIM en España. Building SMART Spain https://www.buildingsmart.es/ BuildingSMART Spanish Chapter es una asociación sin ánimo de lucro cuyo principal objetivo es fomentar la eficacia en el sector de la construcción a través del uso de estándares abiertos de interoperabilidad sobre BIM (Building Information Modeling) para alcanzar nuevos niveles en reducción de costes y tiempos de ejecución y aumento de la calidad. BIMcommunity www.bimcommunity.com El principal recurso que podrás encontrar en esta web es INFORMACIÓN en entorno BIM: software, aplicaciones móviles, guías, servidores BIM, libros, componentes BIM, etc. Y por supuesto, links a las principales webs que ofrecen todos estos recursos. |
Bibliografía complementaria
|
|
bimobject www.bimobject.com BIM Object es una de las más potentes webs de descargas gratuitas de objetos BIM. Una vez registrado, puedes descargar todo lo que quieras. También puedes descargarte componentes BIM para ArchiCAD, Allplan, Rhinoceros, Sketchup, etc. polantis www.polantis.com Polantis es una biblioteca BIM. En ella podrás encontrar multitud de objetos BIM en multitud de formatos, compatibles con los principales softwares de arquitectura actuales: Revit, Allplan, Rhinoceros, ArchiCAD, Autocad, Artlantis, Microstation, etc. Y por supuesto, en formato IFC. bimstore https://www.bimstore.co.uk/ Es una librería BIM para Revit, además de una fábrica de objetos BIM. Bimstore Eye, su visor de realidad aumentada, te permite ver en 3D los componentes BIM de los fabricantes. |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Recomendacións Sostenibilidade Medio Ambiente: Ter en conta para a entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: 1.1. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático 1.2. Realizarase a través do Campus Virtual, en formato dixital sen necesidade de imprimilos Recomendacións en materia de igualdade de xénero e respecto á diversidade: Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas…). Traballaráse para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas. Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria. |
|