De non poder asistir á meirande parte das clases, o alumnado poderá compensar a falta de asistencia coa exposición das cuestións propostas polo profesorado.
Para superar a materia é preciso ter asistido a un mínimo do 80% das clases.
O alumnado que asista a menos do 80% das clases deberá defender algúns dos traballos do curso ante o profesorado, que preguntará sobre os mesmos en relación co temario da materia, co obxecto de analizar a participación real en ditos traballos e a asimilación dos conceptos recollidos no temario.
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sustentable e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol":
a) A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia solicitarase preferentemente en formato virtual ou soporte informático, e poderá realizarse a través de Moodle, en formato dixital, sen necesidade de imprimilos. No caso de se realizar en papel, non se empregarán plásticos, as impresións serán a dobre cara en papel reciclado, e evitarase a impresión de borradores.
b) Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas, socioculturais ou de xénero, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria.
To help achieve an immediate sustainable environment and fulfill the
objective of action number 5: "Healthy and sustainable environmental and
social education and research" of the "Ferrol Green Campus Action
Plan":
The delivery of the documentary work done in this matter:
- It will be requested in virtual format and/or computer support
- It will be done through Moodle, in digital format without the need to print
- If it is necessary to do them on paper:
Plastics will not be used.
Double sided printing will be done.
Recycled paper will be used.
Printing drafts will be avoided.
- The sustainable use of resources and prevention of negative impacts on the natural environment must be carried out
-
The importance of ethical principles related to sustainability values
??in personal and professional behavior must be taken into account
-
The gender perspective is incorporated into the teaching of this
subject (non-sexist language will be used, the bibliography of authors
of both sexes will be used, the intervention of students in class will
be encouraged...)
- Work will be carried out to identify and
modify prejudices and sexist attitudes and the environment will be
influenced to modify and promote values ??of respect and equality.
- Situations of discrimination must be detected and actions and measures will be proposed to correct them.
-
The full integration of students who, for physical, sensory,
psychological or socio-cultural reasons, experience difficulties in
accessing appropriate, equal and profitable university life will be
facilitated.
As stated in the different application regulations
for university teaching, the gender perspective must be incorporated in
this subject (non-sexist language will be used, bibliography by authors
of both sexes will be used, male and female students will be encouraged
to participate in class...). Work will be done to identify and modify
prejudices and sexist attitudes and influence the environment to modify
them and promote values ??of respect and equality. Situations of
discrimination based on gender must be detected and actions and measures
will be proposed to correct them.
Para axudar a acadar un ambiente inmediato sostido e
cumprir o obxectivo da acción número 5: "Educación e investigación
ambiental e social sa e sostible" do "Plan de Acción do Campus Verde de
Ferrol":
A entrega dos traballos documentais feitos neste asunto:
- Pedirase en formato virtual e / ou soporte informático
- Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimir
- Se é necesario facelos en papel:
Os plásticos non serán utilizados
As impresións dobre cara realizaranse.
Usarase o papel reciclado.
Evitarase a impresión de borradores.
- Debe realizarse o uso sostenible de recursos e prevención de impactos negativos sobre o medio natural
-
Hai que ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados
cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e
profesionais
- A perspectiva de xénero incorpórase á docencia
desta materia (usarase a lingua non sexista, a bibliografía dos autores
de ambos sexos será utilizada, a intervención na clase dos alumnos será
incentivada ...)
- Realizarase o traballo para identificar e
modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase o medioambiente
para modificar e promover valores de respecto e igualdade.
- Deben detectarse situacións de discriminación e propoñerán accións e medidas para corrixilos.
-
Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas,
sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un
acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria.
Segundo
se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia
universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia
(usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de
ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e
alumnas...). Traballarase para identificar e modificar prexuízos e
actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar
valores de respecto e igualdade. Deberanse detectar situacións de
discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para
corrixilas.