Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
|
AP8 AP9 AP10 AP11
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP7 BP8 BP9 BP10 BP11 BP12 BP13
|
CM1 CM3 CM4 CM5 CM6 CM7 CM8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
ASIGNACIÓN DAS EMPRESAS / INSTITUCIONES. |
As prácticas regularanse polos convenios asinados entre a Universidade e as institucións ou empresas que colaboren na formación dos alumnos. Corresponderá ao coordinador do Mestrado a asignación da empresa / institución na que cada alumno desenvolverá as prácticas. En todo caso, para a selección dos estudantes terase en conta criterios, tales como, rendemento académico no máster (cualificacións académicas, asistencia ás aulas...), preferencias de especialización, demandas das empresas ou institucións receptoras, estudos previos, xornada e horario de traballo, lugar de residencia... Se o coordinador estímao necesario, manterá, ademais, unha entrevista persoal previa co alumno. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Resumo |
|
0 |
1 |
1 |
Prácticas de laboratorio |
|
148 |
0 |
148 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Resumo |
Ao finalizar as prácticas na correspondente empresa / institución, cada alumno, de forma individual, elaborará e entregará ao titor académico unha Memoria Final descritiva e explicativa do seu desenvolvemento. Para iso utilizarase o modelo establecido pola Universidade.
Para a elaboración desta Memoria Final o alumno poderá acudir, no horario prefijado, á tutoría personalizada co seu titor académico.
Só poderán presentar a Memoria Final os alumnos que realizasen a porcentaxe mínima obrigatorio das prácticas (80 por 100 do tempo total asignado). |
Prácticas de laboratorio |
As prácticas nas empresas ou institucións efectuaranse no horario prefixado e consistirán na realización das tarefas asignadas a cada alumno e que estarán relacionadas cos coñecementos teóricos adquiridos no Mestrado. Será obrigatorio asistir ao 80 por 100 das horas presenciais.
A Universidade e a empresa ou institución receptora nomearán senllos titores de prácticas para o seguimento da aprendizaxe do alumno. O titor na empresa ou institución, que deberá posuír a cualificación ou experiencia profesional adecuada, encargarase do seguimento do proceso formativo na mesma, propulsará a realización das prácticas e emitirá informe sobre o seu contido e avaliación, segundo o modelo establecido pola Universidade. O titor académico terá a misión de garantir o correcto desenvolvemento das prácticas, dar resposta ás expectativas formativas establecidas e informar en primeira instancia sobre a Memoria Final de prácticas. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas de laboratorio |
Resumo |
|
Descrición |
Consultas con ambos titores. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas de laboratorio |
|
Informe do titor profesional |
80 |
Resumo |
|
Memoria de prácticas |
20 |
|
Observacións avaliación |
O titor académico avaliará numéricamente as prácticas desenvolvidas, cumprimentando o correspondente informe de valoración final que deberá ter en conta o seguimento levado a cabo, o informe do titor profesional e a memoria final entregada polo estudante.
O réxime de cualificación será o mesmo que para as restantes materias. Para outorgar a mención de Matrícula de Honra, en caso de existir máis estudantes coa máxima cualificación numérica que posibles M.H. nesa oportunidade, reunirase a Comisión de Organización Académica que terá en conta os mesmos méritos comentados anteriormente.
No caso de que o estudante non completase no lugar onde se realizan as prácticas, e a plena satisfacción do titor, o 80% polo menos, das horas establecidas, emitirase informe final desfavorable de ditas prácticas e cualificación de “non presentado” na materia “Prácticas Externas”. Igualmente se transcorrido o prazo sinalado polo coordinador do mestrado, o estudante non entregase a Memoria Final das prácticas, emitirase informe final desfavorable de ditas prácticas e cualificación de “non presentado” na materia de Prácticas Externas.
A realización fraudulenta das probas ou actividades de
avaliación implicará directamente a cualificación de “suspenso” (nota numérica
0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da
falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto,
procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade,
se fose necesario.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Seguridade Social Complementaria/760492001 | Dereito do Traballo e crise da empresa/760492002 | Xestión da Prevención de Riscos Laborais/760492003 | Aspectos macroeconómicos e territoriais do mercado de traballo/760492004 | Xestión Tributaria/760492005 | Análise Contable/760492006 | Aspectos xurídico-laborais en materia de igualdade/760492007 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Dirección Estratéxica de RRHH/760492014 | A Simulación como ferramenta de deseño de políticas de RRHH/760492015 | Xestión do coñecemento/760492016 | Liderazgo e Habilidades Directivas/760492017 | As dúas visións do Conflicto Laboral/760492018 | Xestión da Seguridade Social/760492019 | Iniciativa Emprendedora/760492020 |
|
Materias que continúan o temario |
Traballo de fin de Mestrado/760492027 |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sustentable
e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e
sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus
Ferrol": 1.- A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta
materia: 1.1. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático 1.2.
Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos
1.3. De se realizar en papel: - Non se empregarán plásticos. - Realizaranse
impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a impresión
de borradores. 2.- Débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de
impactos negativos sobre o medio natural 3.- Débese ter en conta a importancia
dos principios éticos relacionados cos valores da sostenibilidade nos
comportamentos persoais e profesionais 4.- Segundo se recolle nas distintas
normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a
perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase
bibliografía de autores de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase
de alumnos e alumnas…) 5.- Traballaráse para identificar e modificar prexuízos
e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar
valores de respecto e igualdade 6. Deberanse detectar situacións de
discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para
corrixilas 7. Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas,
sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso
axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria. |
|