Competencias do título |
Código
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Competencias / Resultados do título
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Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
A1 Marco normativo regulador de las relaciones laborales.
A4 Dirección y gestión de recursos humanos.
A5 Políticas sociolaborales.
A7 Auditoría Sociolaboral.
A8 Psicología del Trabajo y Técnicas de negociación.
A10 Organización y dirección de empresas.
A11 Teoría y sistemas de relaciones laborales.
A12 Historia de las relaciones laborales.
A14 Seleccionar y gestionar información y documentación laboral.
A15 Dirigir grupos de personas.
A16 Asesorar y/o gestionar en materia de empleo y contratación laboral.
A17 Asesoramiento y gestión en materia de Seguridad Social, Asistencia Social y protección social complementaria.
A18 Interpretar datos e indicadores socioeconómicos.
A20 Realizar funciones de representación y negociación en diferentes ámbitos de las relaciones laborales.
A21 Realizar análisis y diagnósticos, prestar apoyo y tomar decisiones en materia de estructura organizativa, organización del trabajo, estudio de métodos y estudio de tiempos de trabajo.
A23 Participar en la elaboración y diseño de estrategias organizativas, desarrollando la estrategia de recursos humanos de la organización.
A24 Aplicar técnicas y tomar decisiones en materia de gestión de recursos humanos (política retributiva, de selección...).
A25 Aplicar las distintas técnicas de evaluación y auditoria sociolaboral.
A26 Aplicar técnicas cuantitativas y cualitativas de investigación social al ámbito laboral.
A31 Aplicar los conocimientos a la práctica.
B1 Resolución de problemas.
B2 Capacidad de análisis y síntesis.
B3 Capacidad de organización y planificación.
B4 Capacidad de gestión de la información.
B5 Toma de decisiones.
B6 Comportarse con ética y responsabilidad social como ciudadano y como profesional.
B7 Habilidades en las relaciones interpersonales
B9 Trabajo en equipos.
B13 Adaptación a nuevas situaciones.
B15 Creatividad.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, en las lenguas oficiales de la comunidad autónoma.
C3 Utilizar las herramientas básicas de las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC) necesarias para el ejercicio de su profesión y para el aprendizaje a lo largo de su vida.
C6 Valorar críticamente el conocimiento, la tecnología y la información disponible para resolver los problemas con los que deben enfrentarse.
C8 Valorar la importancia que tiene la investigación, la innovación y el desarrollo tecnológico en el avance socioeconómico y cultural de la sociedad.
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A1 A4 A5 A7 A8 A10 A11 A12 A14 A15 A16 A17 A18 A20 A21 A23 A24 A25 A26 A31
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B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B13 B15
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C1 C3 C6 C8
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Contidos |
Temas |
Subtemas |
Tema 1.- A auditoría laboral. |
Concepto, obxectivos e requisitos. Procedemento. Adaptación e subtipos. |
Tema 2.- A auditoría laboral e as fontes documentais en materia de contratación |
Contratos de Alta Dirección. Contratos ordinarios. Traballadores estranxeiros. Traballadores autónomos. |
Tema 3.- A auditoría laboral en materia de vicisitudes contractuais |
Promovidas pola empresa. Promovidas polo traballador. |
Tema 4. A auditoría laboral en materia de retribucións |
Estrutura salarial. Bonus. Salario en especia. Percepcións extrasalariais. Outras. |
Tema 5. A auditoría laboral en materia de tempo de traballo |
Xornada e horario. Horas extraordinarias. Descansos. Vacacións |
Tema 6. A auditoría laboral en materia colectiva |
Representación dos traballadores. Convenios colectivos e outros pactos. Dereito de Liberdade Sindical. |
Tema 7. A auditoría laboral en materia administrativa |
Organización e estrutura. A Inspección de Traballo. Procedemento sancionador. |
Tema 8. A auditoría laboral e as relacións con terceiras empresas |
Contratas e subcontratas. ETTs. Cesións ilegais de traballadores. |
Tema 9.
A auditoría laboral en materia de extincións contractuais e despedimentos |
Despedimentos disciplinarios. Extinción por causas obxectivas. Despedimentos colectivos. Outras causas. |
Tema 10.- A auditoría laboral en materia de Seguridade Social |
Custos. Certificacións. Cotizacións. Curmás de accidentes. Plans de pensións. Sancións. |
Tema 11.- A auditoría laboral en materia de prevención de riscos laborais |
Responsabilidades. Modalidades de organización preventiva. Plan de prevención de riscos laborais. Outros aspectos. |
Tema 12.- A auditoría laboral en materia de protocolos e documentación interna |
Protocolos contra o acoso. Plans de igualdade. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba obxectiva |
A1 A7 A11 A16 A17 A18 A21 A23 A24 A25 A31 B1 B2 B4 C3 C6 |
1 |
22 |
23 |
Sesión maxistral |
A8 A10 A12 A20 |
21 |
42 |
63 |
Estudo de casos |
A4 A5 A14 A15 A26 B3 B5 B6 B7 B9 B13 B15 C1 C8 |
21 |
42 |
63 |
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Atención personalizada |
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1 |
0 |
1 |
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*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba obxectiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa.
A proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/o de asociación. Tamén se pode construír cun só tipo dalgunha destas preguntas. |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. |
Estudo de casos |
Metodoloxía onde o suxeito enfróntase á descrición dunha situación específica que expón un problema que ha de ser comprendido, valorado e resolvido por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase #ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. O resultado convértese nun informe para ser valorado. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
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Estudo de casos |
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Descrición |
O profesor orientará aos alumnos na materia de que se trate, cos medios adecuados a cada situación.
Esta actividade poderá desenvolverse de forma presencial (directamente na aula e nos momentos que o profesor ten asignados a titorías) ou de forma non presencial (a través de correo electrónico, Teams ou do campus virtual).
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Avaliación |
Metodoloxías
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Competencias / Resultados |
Descrición
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Cualificación
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Estudo de casos |
A4 A5 A14 A15 A26 B3 B5 B6 B7 B9 B13 B15 C1 C8 |
O estudo de casos culmina coa presentación dun portafolio por parte do alumno, no que se presenta de maneira monográfica o conxunto dos casos analizados e resoltos durante as sesións interactivas da materia. |
60 |
Proba obxectiva |
A1 A7 A11 A16 A17 A18 A21 A23 A24 A25 A31 B1 B2 B4 C3 C6 |
A proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/o de asociación. Tamén se pode construír cun só tipo dalgunha destas preguntas. |
40 |
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Observacións avaliación |
1) O
alumnado con dispensa académica terá a posibilidade de presentarse
exclusivamente á proba obxectiva final, nas datas sinaladas pola Xunta de
Centro, na que terá que resolver unha proba teórica de coñecementos e
enfrontarse a un suposto práctico. A valoración neste caso da proba final será
sobre 10 puntos. Nas convocatorias extraordinarias gardarase a nota da parte
que superase na convocatoria ordinaria, de ser o caso. 2) A
entrega das prácticas, documentos ou arquivos elaborados polos alumnos (e que
integrarán os seus portafolios individuais) farase exclusivamente a través de
Moodle e nos prazos fixados para cada unha delas. 3) De acordo
co artigo 11, apartado 4 b), do Regulamento disciplinar do
estudantado da UDC, o alumnado que incurra en fraude ou plaxio terá
cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta e respecto
da materia en que se cometese: o/a estudante será cualificado como
"suspenso" (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso
académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidadade
como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta
de primeira oportunidade si fose necesario.
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Fontes de información |
Bibliografía básica
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Benito Norario, J.M. (2010). Auditoría sociolaboral. Madrid: UDIMA
Martínez Girón, J. y Arufe Varela, A. (2016). Derecho crítico del Trabajo. Barcelona: Atelier
Martínez Girón, J., Arufe Varela, A. y Carril Vázquez, X. M. (2017). Derecho de la Seguridad Social. Barcelona: Atelier
Del Bas Marfá, E. (2011). Guía de auditoría laboral de legalidad. Valencia: CISS
De la Poza Lleida, J.M. (1992). Introducción a la Auditoría Laboral "Social-Audit". Barcelona: Mutual Cyclops
Fuentes García, F.J. (Ed.) (2005). Introducción a la auditoría sociolaboral. Murcia: DM
Sempere Navarro, A.V. (Dir.) (2011). Manual de auditoría laboral. Cizur Menor: Aranzadi
Del Bas Marfa, E. (2009). Prácticas de auditoría laboral y de la legalidad. Madrid:Centro Europeo de Auditores
Del Bas Marfá, E. y García Munira, J.I. (2007). Practicum de auditoría laboral de legalidad. Madrid: La Ley
Faraldo Tenreiro, A.M. (Coord.) (2003). Tratado de Auditoría laboral. Barcelona: Difusión Jurídica y Temas de Actualidad |
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Bibliografía complementaria
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2009 - Manual de valoraciónde puestos de trabajo - Deusto.
Joaquín Fernández Aguado- 2009 - Dirigir y motivar equipos de trabajo - Ariel
Brian E. Besker - 2009 - Cuadro de mando de recursos humanos - AEDIPE
Ken Blanchard - 2009 - El Empowerment - Deusto |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
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Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
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Materias que continúan o temario |
Dereito do Traballo I/760G01011 | Dereito da Seguridade Social I/760G01021 | Prácticas de Dereito do Traballo e da Seguridade Social/760G01031 | Dereito do Traballo II/760G01012 | Dereito da Seguridade Social II/760G01022 |
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