Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Comprende os principios de funcionamento das máquinas eléctricas e ten habilidade para aplicalos. |
A4 A5 A15 A25
|
B1 B2 B3 B4 B5 B9
|
C1 C3 C6
|
Saber identificar e analizar os diferentes accionamientos dos vehículos eléctricos. |
A4 A5 A15 A25
|
B1 B2 B3 B4 B5 B9
|
C1 C6
|
Coñecer as características dos materiais e equipos, relacionados co deseño dos vehículos eléctricos e saber adoptar as medidas par un uso seguro dos mesmos. |
A4 A5 A15 A25
|
B1 B2 B3 B4 B5 B9
|
C1 C3 C6
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Métodos de freado nas máquinas eléctricas de corrente continua. |
-Freado regenerativo.
-Freado ao contraxeito.
-Freado dinámico. |
Rectificadores monofásicos controlados e semicontrolados para accionamientos de motores de corrente contínua. |
-De media onda.
-De onda completa. |
Funcionamento dun motor de corrente continua conectado a un chooper. |
-Nun cuadrante.
-En dous cuadrantes. |
Control electrónico de motores trifásicos de corriente alterna, asíncronos. |
-Controlando a frecuencia e a voltaxe do estator.
-Convertidores de ligazón síncrono.
-Cicloconvertidores.
-Control de velocidade por fonte de corrente.
-Inxección de voltaxe no rotor. |
Control de motores síncronos |
-Control de velocidad
-Control del par
-Motores síncronos de imanes permanentes |
O vehículo eléctrico. |
Vehiculos eléctricos puros, híbridos e híbridos enchufables.
Tipos de propulsión con motor asincrónico e motor síncrono de imáns permanentes.
Análise das vantaxes e desvantaxes, estrutura, baterías e convertidores de potencia. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A4 A5 A15 A25 B1 B2 B3 B4 B5 B9 C1 C3 C6 |
21 |
32 |
53 |
Solución de problemas |
A4 A5 A15 A25 B1 B2 B3 B4 B5 B9 C1 C3 C6 |
21 |
38 |
59 |
Proba mixta |
A4 A15 A25 B1 B2 B4 B5 B9 C1 C3 C6 |
4 |
12 |
16 |
Prácticas de laboratorio |
A4 A5 A15 A25 B1 B2 B3 B4 B5 B9 C3 C6 |
9 |
10 |
19 |
|
Atención personalizada |
|
3 |
0 |
3 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Actividade presencial na aula, onde se establecerán os conceptos fundamentais da materia. Realizarase mediante unha exposición oral, complementada con medios audiovisuais e multimedia, cuxo fin é transmitir os coñecementos e facilitar a aprendizaxe. |
Solución de problemas |
O profesor realizará diversos problemas tipo, explicando dunha maneira sistemática os diferentes métodos de resolución. En cada sesión resolveranse as dúbidas ou dificultades que poidan xurdir, a fin de proporcionar ao alumno os recursos necesarios para a súa posterior solución. |
Proba mixta |
Proba de avaliación que se realizará ao final do curso, nas correspondentes convocatorias oficiais, onde o alumno deberá demostrar o seu grao de aprendizaxe dunha maneira obxectiva. Constarán de preguntas curtas, onde o alumno deberá aplicar os coñecementos adquiridos. |
Prácticas de laboratorio |
Realizaranse no laboratorio de electricidade, consistiran en casos prácticos |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas de laboratorio |
|
Descrición |
Realízase nas correspondentes tutorias, onde a iniciativa do alumno resólvense, ou aclaran as posibles dúbidas.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba mixta |
A4 A15 A25 B1 B2 B4 B5 B9 C1 C3 C6 |
A proba que se realizará ao final do curso, nas correspondentes convocatorias oficiais, onde o alumno deberá demostrar o seu grao de aprendizaxe dunha maneira obxectiva. Constarán de casos prácticos, que o alumno deberá resolver xustificando sempre a resposta, sendo esta condición indispensable para que a resposta sexa aceptada como correcta. |
50 |
Solución de problemas |
A4 A5 A15 A25 B1 B2 B3 B4 B5 B9 C1 C3 C6 |
Trátase de casos prácticos a proposta do profesor, que deberá resolver e explicar mediante unha exposición oral. |
40 |
Prácticas de laboratorio |
A4 A5 A15 A25 B1 B2 B3 B4 B5 B9 C3 C6 |
Realizaranse montaxes relacionadas co explicado previamente |
10 |
|
Observacións avaliación |
Realizarase nas convocatorias oficiais . Con todo ao longo do curso realizarase un seguimento personalizado valorando o grao de consecución dos obxectivos por parte dos alumnos.
Recoméndase a asistencia a clase, para que sexa posible un seguimento da consecución dos obxectivos.
- Os criterios de avaliación serán os mesmos para a 1ª e 2ª oportunidade e as probas similares.
- A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta prodúcese na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Boldea, I.; Nasar, S.A. (1999). Electric Drives,. CRC Press
El-Sharkawi, M.A. (2000). Fundamentals of Electric Drives. Cengage Learninig
Fraile Mora, Jesús (2008). Máquinas Eléctricas. Mc Graw Hill
Wildi, Theodore (2007). Máquinas Eléctricas y Sistemas de Potencia . Pearson Prentice Hall
Fraile Mora, Jesús (2003). Problemas de máquinas eléctricas. Mc Graw Hill |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Circuitos Eléctricos de Potencia/770G02023 | Electrónica de Potencia/770G02029 | Fundamentos de Electricidade/770G02013 | Máquinas Eléctricas/770G02121 | Accionamento de Máquinas Eléctricas/770G02126 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Fundamentos de Automática/770G02017 |
|
Materias que continúan o temario |
|
|