Identifying Data 2024/25
Subject (*) Internship Code 611507003
Study programme
Mestrado Universitario en Dirección e Administración de Empresas (2013)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Obligatory 6
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Empresa
Coordinador
Abeal Vazquez, Jose Pablo
E-mail
j.abeal@udc.es
Lecturers
Abeal Vazquez, Jose Pablo
Gago Cortés, María Carmen
E-mail
j.abeal@udc.es
m.gago@udc.es
Web http://https://fee.udc.es/masteres/mudae/?lang=es
General description Os resultados da aprendizaxe son os derivados das prácticas desenvolvidas na empresa.
Aplicación práctica dos contidos das materias que constitúen a formación integral do mestrado.

Competencies / Study results
Code Study programme competences / results
B1 CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B2 CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B3 CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B4 CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades
B5 CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo.
B6 CG1 - Organizar e planificar a xestión empresarial.
B7 CG2 - Resolver problemas empresariais.
B8 CG3 - Tomar decisións na empresa de forma efectiva.
B9 CG4 - Compromiso ético na dirección empresarial.
B10 CG5 - Aplicar coñecementos á xestión empresarial
B11 CG6 - Aprender novas técnicas de dirección de empresas.
B12 CG7 - Adaptarse a novas situacións e xerar novas ideas no mundo empresarial.
B13 CG8 - Xestionar e administrar unha empresa ou organización entendendo a súa localización competitiva e institucional e identificando as súas fortalezas e debilidades.
B14 CG9 - Entender a importancia da cultura emprendedora.
B15 CG10 - Desenvolver no alumno capacidades analíticas, sintéticas e operativas necesarias para actuar no mundo das empresas familiares, o cal implica a capacidade para trasladar os coñecementos recibidos a situacións concretas.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences / results
Contribuir á formación integral do estudante complementando a aprendizaxe teórica e práctica - Facilitar o coñecemento da metodoloxía de traballo adecuada á realidade profesional. - Favorecer o desenvolvemento de competencias técnicas, metodolóxicas, persoais e participativas - Obter unha experiencia práctica que facilite a inserción no mercado de traballo. - Favorecer os valores da innovación, a creatividade e o emprendimento. BJ1
BJ2
BJ3
BJ4
BJ5
BJ6
BJ7
BJ8
BJ9
BJ10
BJ11
BJ12
BJ13
BJ14
BJ15

Contents
Topic Sub-topic
Os contidos a ser desenvolvidos polo alumno fixaranse de común acordo co titor da empresa Os contidos a ser desenvolvidos polo alumno fixaranse de común acordo co titor da empresa

Planning
Methodologies / tests Competencies / Results Teaching hours (in-person & virtual) Student’s personal work hours Total hours
Summary B15 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 1 34 35
Supervised projects B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 100 0 100
 
Personalized attention 15 0 15
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Summary Final report
Supervised projects By professional tutor

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
Students will be assisted by an academic tutor and a professional tutor.

For students with recognition of part-time dedication and academic dispensation of exemption from attendance, a specific timetable compatible with their dedication will be agreed at the beginning of the course.

Assessment
Methodologies Competencies / Results Description Qualification
Supervised projects B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 1) Professional tutor's report: 60%.
2) Average grade of the transcript upon receipt of the professional tutor's report: 20%.
3) Attendance at the events called by the Vice-Deanship for External Placements: 20%.
100
 
Assessment comments

For the recognition of the qualification for attendance at events, the student must provide the documents accrediting such attendance as the deadline for receipt of the report from the professional tutor.

Second Chance Assessment and advanced call: the assessment system applied in the first opportunity will be maintained.

Part-time students with academic dispensation of exemption from attendance: In the case of part-time students with academic dispensation of exemption from attendance, a specific calendar of dates compatible with their dedication will be agreed at the beginning of the course, but they will have the same obligation to carry out activities as full-time students.

The fraudulent performance of the assessment tests or activities, once verified, will directly imply the qualification of failure in the call in which it is committed: the student will be graded with "fail" (numerical grade 0) in the corresponding call of the academic year, whether the commission of the fault occurs in the first opportunity or in the second. For this, the student's grade will be modified in the first opportunity report, if necessary.


Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments

1.- A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:

1.1. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático.

1.2. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos

1.3. De se realizar en papel:

-Non se empregarán plásticos.

- Realizaranse impresións a dobre cara.

- Empregarase papel reciclado.

- Evitarase a impresión de borradores.

2.- Débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural.

3.- Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sostenibilidade nos comportamentos persoais e profesionais.

4.- Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas…).

5.- Traballaráse para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade.

6. Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas.

7. Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria.



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.