Datos Identificativos 2024/25
Asignatura (*) Traballo Fin de Máster. Especialidade en Políticas Públicas e Análise Económica Rexional Código 611532008
Titulación
Máster Universitario en Economía
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Economía
Empresa
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
,
Correo electrónico
Web http://www.economicas.udc.es/gl/pag/428/traballo-fin-de-master-tfm/
Descrición xeral Identificar os elementos relevantes do tema proposto para o seu estudo e a metodoloxía adecuada para afrontar o análise. Motivar a relevancia de análise proposto, manexar con solvencia os instrumentos e técnicas aplicables, organizar adecuadamente o traballo e sintetizar os resultados e conclusións obtidos. Valorar as capacidades propias para o análise, apreciar a importancia de ter enfoques ou ideas orixinais e estimular o espírito crítico e positivo. Esta materia impártese na Universidade da Coruña.

Competencias / Resultados do título
Código Competencias / Resultados do título
A5 CE5 - Capacidad para defender argumentos económicos con claridad y precisión tanto en el entorno habitual de trabajo, como en reuniones científicas nacionales e internacionales.
A6 CE6 - Plantear con suficiente precisión y rigor un proyecto de investigación en economía.
A9 CE9 - Elaborar informes económicos coyunturales y estudios orientados a analizar y predecir el comportamiento de corto plazo de la economía y sus efectos sobre sectores y mercados específicos.
A10 CE10 - Participar en grupos de trabajo interdisciplinarios ligados al estudio de las tendencias socio- económicas de largo plazo.
A11 CE11 - Analizar el papel de las instituciones públicas en la economía a través de la regulación de mercados y de la implementación de políticas que inciden sobre la actividad empresarial.
A12 CE12 - Analizar las ventajas y los inconvenientes de la regulación y de las políticas económicas y proponer alternativas.
A13 CE13 - Discernir el alcance y las limitaciones de las conclusiones y juicios que se derivan del empleo de teorías y modelos económicos.
B4 CB9 - Que los estudiantes sepan comunicar sus conclusiones –y los conocimientos y razones últimas que las sustentan– a públicos especializados y no especializados de un modo claro y sin ambigüedades.
B5 CB10 - Que los estudiantes posean las habilidades de aprendizaje que les permitan continuar estudiando de un modo que habrá de ser en gran medida autodirigido o autónomo.
B6 CG1 - Aplicar los conocimientos de economía a la identificación, previsión y solución de los problemas económicos en general, y en particular los relativos al nivel de especialización, en entornos nuevos o poco conocidos.
B7 CG2 - Capacidad de concebir, diseñar y poner en práctica un proceso sustancial de investigación en el campo de la economía en general, y en particular en sus áreas de especialización, con rigor académico.
B8 CG3 - Capacidad para realizar un análisis crítico, evaluación y síntesis de ideas nuevas y complejas.
B10 CG5 - Capacidad para la crítica y la defensa intelectual de las soluciones propuestas.
B12 CG7 - Capacidad para presentar y defender con rigor, claridad y precisión nuevas ideas tanto en el entorno habitual de trabajo como en reuniones científicas nacionales o internacionales.
C4 CT4 - Capacidad para interaccionar y defender con rigor, claridad y precisión ante otro especialistas trabajos, propuestas, nuevas ideas etc.
C5 CT5 - Comunicación oral e escrita.
C7 CT7 - Capacidad para comunicarse por oral y por escrito en lengua inglesa.
C9 CT9 - Destrezas para investigar.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Identificar os elementos relevantes do tema proposto para o seu estudo e a metodologia axeitada para afrontar a análise. AM6
AM9
AM11
AM12
AM13
BM5
BM6
BM7
BM8
CM5
CM7
CM9
Motivar a relevancia da análise proposta, manexar con solvencia os instrumentos e técnicas aplicables, organizar axeitadamente o traballo e sintetizar os resultados e conclusións obtidos. AM5
AM6
AM9
AM10
AM11
AM12
AM13
BM4
BM5
BM6
BM8
BM10
BM12
CM4
CM5
CM7
CM9
Valorar as capacidades propias para a análise, apreciar a importancia de ter enfoques ou ideas orixinais e estimular o espíritu crítico e positivo. AM6
BM5
BM7
BM8
BM10
CM4
CM9

Contidos
Temas Subtemas
TFM Traballo Fin de Máster

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Presentación oral A5 B4 B8 B10 B12 C4 C5 C7 1 0 1
Traballos tutelados A6 A9 A10 A11 A12 A13 B5 B6 B7 C9 0 140 140
 
Atención personalizada 9 0 9
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Presentación oral O TFM deberá ser presentado ante un tribunal, que o avaliará. Este tribunal será designado pola Comisión Académica e actuará de acordo coa normativa existente na Universidade donde esté matriculado o alumno.
Traballos tutelados Traballo fin de master sobre un tema relacionado co plano de estudos.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
O estudante disporá dos seguintes medios de comunicación co profesor:
- Correo electrónico.
- Plataforma de teleformación.
- Tutorías personales no despacho.
- Videoconferencia.

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Presentación oral A5 B4 B8 B10 B12 C4 C5 C7 Presentación e defensa do TFM perante o tribunal. 60
Traballos tutelados A6 A9 A10 A11 A12 A13 B5 B6 B7 C9 Informe do tutor do TFM 40
 
Observacións avaliación
Outras observacións da avaliación:

A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria na que se comprometa: o alumno será cualificado con "suspense" (grado numérico 0) na correspondente convocatoria do académico. ano, se a comisión da infracción se produce na primeira ocasión ou na segunda. Para iso modificarase a súa cualificación no expediente de primeira oportunidade, se é o caso.

Fontes de información
Bibliografía básica

As fontes de información utilizadas dependerán do tema escollido para o TFM, e serán resultado das recomendacións do tutor e a propia búsqueda do alumno.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías