Competencies / Study results |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Capacidade para a integración de tecnoloxías, aplicacións, servizos e sistemas propios da enxeñaría informática, con carácter xeneralista, e en contextos máis amplos e multidisciplinares. |
A2 |
Capacidade para a planificación estratéxica, elaboración, dirección, coordinación, e xestión técnica e económica nos ámbitos da enxeñaría informática relacionados, entre outros, con: sistemas, aplicacións, servizos, redes, infraestruturas ou instalacións informáticas e centros ou factorías de desenvolvemento de sóftware, respectando o adecuado cumprimento dos criterios de calidade e ambientais e en contornos de traballo multidisciplinares. |
A3 |
Capacidade para a dirección de proxectos de investigación, desenvolvemento e innovación en empresas e centros tecnolóxicos, con garantía da seguridade para as persoas e bens, a calidade final dos produtos e a súa homologación. |
A4 |
Capacidade para modelar, deseñar, definir a arquitectura, implantar, xestionar, operar, administrar e manter aplicacións, redes, sistemas, servizos e contidos informáticos. |
A5 |
Capacidade de comprender e saber aplicar o funcionamento e organización da internet, as tecnoloxías e protocolos de redes de nova xeración, os modelos de compoñentes, sóftware intermediario e servizos. |
A6 |
Capacidade para asegurar, xestionar, auditar e certificar a calidade dos desenvolvementos, procesos, sistemas, servizos, aplicacións e produtos informáticos. |
A7 |
Capacidade para deseñar, desenvolver, xestionar e avaliar mecanismos de certificación e garantía de seguridade no tratamento e acceso á información nun sistema de procesamento local ou distribuído. |
A8 |
Capacidade para analizar as necesidades de información que se presentan nun contorno e levar a cabo en todas as súas etapas o proceso de construción dun sistema de información. |
A9 |
Capacidade para deseñar e avaliar sistemas operativos e servidores, e aplicacións e sistemas baseados en computación distribuída. |
A10 |
Capacidade para comprender e poder aplicar coñecementos avanzados de computación de altas prestacións e métodos numéricos ou computacionais a problemas de enxeñaría. |
A11 |
Capacidade de deseñar e desenvolver sistemas, aplicacións e servizos informáticos en sistemas encaixados e ubicuos. |
A12 |
Capacidade para aplicar métodos matemáticos, estatísticos e de intelixencia artificial para modelar, deseñar e desenvolver aplicacións, servizos, sistemas intelixentes e sistemas baseados no coñecemento. |
A13 |
Capacidade para utilizar e desenvolver metodoloxías, métodos, técnicas, programas de uso específico, normas e estándares de computación gráfica. |
A14 |
Capacidade para conceptualizar, deseñar, desenvolver e avaliar a interacción persoa–ordenador de produtos, sistemas, aplicacións e servizos informáticos. |
A15 |
Capacidade para a creación e explotación de contornas virtuais, e para a creación, xestión e distribución de contidos multimedia. |
B1 |
Capacidade de resolución de problemas. |
B2 |
Traballo en equipo. |
B3 |
Capacidade de análise e síntese. |
B4 |
Capacidade para organizar e planificar. |
B5 |
Habilidades de xestión da información. |
B6 |
Toma de decisións. |
B7 |
Preocupación pola calidade. |
B8 |
Capacidade de traballar nun equipo interdisciplinar. |
B9 |
Capacidade para xerar novas ideas (creatividade). |
B10 |
Capacidade para proxectar, calcular e deseñar produtos, procesos e instalacións en todos os ámbitos da enxeñaría informática |
B11 |
Capacidade para a dirección de obras e instalacións de sistemas informáticos, cumprindo a normativa vixente e asegurando a calidade do servizo |
B12 |
Capacidade para dirixir, planificar e supervisar equipos multidisciplinares |
B13 |
Capacidade para o modelado matemático, cálculo e simulación en centros tecnolóxicos e de enxeñaría de empresa, particularmente en tarefas de investigación, desenvolvemento e innovación en todos os ámbitos relacionados coa Enxeñaría en Informática |
B14 |
Capacidade para a elaboración, planificación estratéxica, dirección, coordinación e xestión técnica e económica de proxectos en todos os ámbitos da Enxeñaría en Informática seguindo criterios de calidade e ambientais |
B15 |
Capacidade para a dirección xeral, dirección técnica e dirección de proxectos de investigación, desenvolvemento e innovación, en empresas e centros tecnolóxicos, no ámbito da Enxeñaría Informática |
B16 |
Capacidade para a posta en marcha, dirección e xestión de procesos de fabricación de equipos informáticos, con garantía da seguridade para as persoas e bens, a calidade final dos produtos e a súa homologación |
B17 |
Capacidade para a aplicación dos coñecementos adquiridos e de resolver problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos e multidisciplinares, sendo capaces de integrar estes coñecementos |
B18 |
Capacidade para comprender e aplicar a responsabilidade ética, a lexislación e a deontología profesional da actividade da profesión de Enxeñeiro en Informática |
B19 |
Capacidade para aplicar os principios da economía e da xestión de recursos humanos e proxectos, así como a lexislación, regulación e normalización da informática |
B21 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B22 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B23 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B24 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
B25 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Know how to carry out, present and defend a comprehensive Computer Science Engineering project before an examining board. The work must be original, individually carried out, of a professional nature and in which the skills acquired in the studies are synthesised. |
AJ1 AJ2 AJ3 AJ4 AJ5 AJ6 AJ7 AJ8 AJ9 AJ10 AJ11 AJ12 AJ13 AJ14 AJ15
|
BJ1 BJ2 BJ3 BJ4 BJ5 BJ6 BJ7 BJ8 BJ9 BJ10 BJ11 BJ12 BJ13 BJ14 BJ15 BJ16 BJ17 BJ18 BJ19 BC1 BC2 BC3 BC4 BC5
|
CJ1 CJ2 CJ3 CJ4 CJ5 CJ6 CJ7 CJ8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
In the Master's Thesis, the student has to carry out a comprehensive Computer Science project, with a professional nature, in which the competences acquired in the programme are brought together. |
In order to defend it, the student must have passed the credits of the rest of the subjects of the programme. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Speaking test |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B21 B22 B23 B24 B25 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
1 |
9 |
10 |
Aprendizaxe servizo |
C4 C5 C6 C7 C8 |
0 |
0 |
0 |
Supervised projects |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B21 B22 B23 B24 B25 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
15 |
330 |
345 |
|
Personalized attention |
|
20 |
0 |
20 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Speaking test |
Presentation and defence before an examining board of the work conducted, answering any questions the examining board deems appropriate. |
Aprendizaxe servizo |
Development of the work in the context of real needs of the environment in order to improve it, in collaboration with an entity and with the aim of providing a service to the community. This methodology constitutes a possible modality (not compulsory) for the development of the TFM. |
Supervised projects |
Implement a comprehensive Computer Science project, of a professional nature, in which the competences acquired in the programme are brought together. This will be reflected in a report on what has been put into practice with the project. The directors will define, guide and supervise the work, and will issue a positive report to authorise its defence. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Speaking test |
Supervised projects |
|
Description |
Personalised attention is key to defining, guiding, supervising and defining the work, as well as preparing for the oral test. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Speaking test |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B21 B22 B23 B24 B25 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Oral presentation and defence before an examining board. The presentation should be a brief summary of the characteristics and depth of the work conducted. In the question and answer session, clarity and knowledge of the questions posed by the panel must be demonstrated. |
30 |
Supervised projects |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B21 B22 B23 B24 B25 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Development of a comprehensive and original computer science project with a professional nature. The elements to be assessed are: - Originality, quality and scope of the work presented (40%) - Report (30%) |
70 |
|
Assessment comments |
In accordance with section 6.1.4 of Article 6 of the Regulations governing the official Bachelor's and Master's degrees at UDC, approved by the Governing Council on June 27, 2012, 'the Master's thesis can be defended and evaluated once it has been reliably confirmed that the student has successfully completed all the credits of the degree, except for those of the Master's thesis.' Prior to the completion of the Master's thesis, it is necessary to submit a preliminary project through the established channels designated by the department for evaluation by the Thesis Management Committee. After evaluation, the aforementioned project must be subsequently approved by the committee. The work, consisting of an original project carried out individually by each student, must be within the scope of the competencies, knowledge, technologies, and specific tools of the degree. Thus, it should be oriented towards the application of the general competencies associated with the degree in a professional manner. This work will be evaluated by the committee appointed by the center on the date, location, and time specified in the Regulations for Bachelor's and Master's Theses for the Master's Degree in Computer Engineering at the Faculty of Informatics in A Coruña. In the event that a student receives a failing grade, the jury will provide a report with appropriate recommendations for the improvement of the work and its subsequent evaluation. A copy of this report will also be sent to the person or persons who supervised the Master's thesis. The review and/or appeal of the final grades for the Master's theses will be carried out in accordance with the regulations of the Final Master's Thesis as established in the specific regulations for these Master's theses. All aspects related to "academic exemption," "study dedication," "continuity," and "academic fraud" will be governed in accordance with the current academic regulations of the UDC Equality According to the various applicable regulations for university teaching, the gender perspective should be incorporated into this subject (using non-sexist language, using bibliographic references from authors of both genders, encouraging the participation of male and female students in class). Efforts will be made to identify and modify prejudices and sexist attitudes, and the environment will be influenced to change them and promote values of respect and equality. Situations of gender-based discrimination should be identified, and actions and measures should be proposed to correct them.
|
Sources of information |
Basic
|
|
As this is a project that can cover any topic in computer science, there is no specific bibliography. Therefore, the bibliography will be determined by the specific topic chosen. |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
The strategic Planning of Information Systems/614502001 | Project Management/614502002 | Quality, Information Security and Computing Audit/614502003 | Computing as a Service/614502004 | Architectures and Mobile Platforms/614502005 | Information Systems Analysis/614502006 | Design of Information Systems/614502007 | Interaction, Graphics and Multimedia/614502008 | Business Intelligence/614502009 | Information Retrieval and the Semantic Web/614502010 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Business Practice/614502011 | Emprendimiento y Autoempleo/614502024 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|