Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A2 |
CON2-Coñecementos sobre a difusión e os usos públicos da historia e do patrimonio |
A5 |
CON5-Coñecementos sobre creación e xestión de proxectos patrimoniais na contorna dixital |
A10 |
CON10-Coñecementos sobre a comunicación cultural e marketing do patrimonio cultural |
B1 |
HAB1-Ser capaz de establecer relacións para producir coñecemento no contorno da intelixencia dixital |
B5 |
HAB5-Ser capaz de elixir e presentar os resultados de proxectos de todo tipo relacionados coa xestión do patrimonio dixital |
B6 |
DES1-Ser capaz de manexar ferramentas tecnolóxicas e informáticas aplicadas á dixitalización do patrimonio |
C1 |
CB1. Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
C2 |
CB2. Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa sá área de estudo |
C4 |
CB4. Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións –e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan– a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
C5 |
CB5. Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que terá que ser en grande medida autodirixido ou autónomo |
C8 |
CG3. Utilizar adecuadamente as ferramentas tecnolóxicas necesarias para a adquisición, procesado, xestión e difusión do patrimonio cultural dixital |
C9 |
CG4. Integrar destrezas de comunicación orientadas ao marketing cultural en contornos emprendedores |
C10 |
CG5. Traballar en equipos interdisciplinares en ámbitos empresariais de mercado e institucionais de xestión cultural |
C11 |
CG6. Crear contidos orixinais no ámbito do patrimonio cultural unindo coñecementos humanísticos e tecnolóxicos. |
C12 |
CT1. Adaptar o uso e transferencia do coñecemento a novas situacións derivadas do cambio tecnolóxico |
C13 |
CT2. Facer fronte de forma activa á resolución de problemas no contorno social e de mercado. |
C14 |
CT3. Adquirir un compromiso ético coas diversas formas de comunicación en contornos dixitais. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer e reflexionar sobre a difusión e usos públicos da historia e do patrimonio |
AP2 AP5 AP10
|
|
CP5 CP14
|
Coñecer e aplicar a comunicación cultural e a comercialización do patrimonio |
AP2 AP5 AP10
|
BP1 BP6
|
CP1 CP2 CP4 CP5 CP8 CP10 CP12 CP13
|
Crear e xestionar proxectos patrimoniais no ámbito dixital |
AP2 AP5 AP10
|
BP1 BP5 BP6
|
CP1 CP2 CP4 CP8 CP9 CP10 CP11 CP12 CP13 CP14
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Introdución á comunicación cultural e a mercadotecnia do patrimonio cultural en contornas tradicionais e dixitais. |
A formación e xestión dunha oferta cultural.
A difusión cultural e o seu valor como política de conservación preventiva.
A divulgación do patrimonio cultural en diferentes plataformas. |
2. A xestión do patrimonio cultural vista desde a mercadotecnia estratéxica e operativa |
|
3. Composición e xestión da oferta cultural. O produto patrimonial. |
|
4. A importancia da comunicación do patrimonio cultural: obxectivos e beneficios esperados. |
|
5. A divulgación cultural como garante da accesibilidade universal á cultura. O relato divulgativo. |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A2 A5 A10 B1 B6 C1 C2 C4 C12 C13 |
15 |
15 |
30 |
Obradoiro |
A5 A10 B1 B5 C5 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 |
20 |
20 |
40 |
Traballos tutelados |
A5 A10 B1 B5 B6 C1 C2 C4 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 |
1 |
42 |
43 |
Proba obxectiva |
A2 A5 A10 B1 C1 C5 C14 |
1 |
10 |
11 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Clase expositiva ilustrada con exemplos. Complementarase con materiais e contidos audiovisuais e multimedia, que se porán a disposición do alumnado a través do campus virtual.
Nas sesións maxistrais intercalaranse test, para determinar coñecementos e erros frecuentes na comprensión do material teórico, actividades orientadas a reforzar e facilitar a comprensión da materia, así como discusións dirixidas, que esixan ao estudiantado mostrar a adquisición de conceptos e coñecementos crave da materia.
Naqueles casos en que devanditas actividades se establecesen como traballo autónomo fose da aula, empregaranse fórmulas de seguimento para determinar o grao de cumprimento da tarefa. Nestes casos as sesións maxistrais poderanse destinar á posta en común das tarefas ou a súa corrección colaborativa. |
Obradoiro |
Desenvolvemento de diferentes actividades de carácter práctico cuxo obxecto é pór en relevo todos os coñecementos sobre a comunicación e mercadotecnia cultural, tratados durante as clases expositivas. Estas actividades están orientadas ao desenvolvemento dun plan de mercadotecnia e estratexia de comunicación (proxecto final ou traballo tutelado).
A entrega de devanditas prácticas efectuarase de forma habitual ao finalizar a clase ou, de non ser o caso, no tempo e forma que sinale a docente. |
Traballos tutelados |
Ideación e desenvolvemento, en pequenos grupos, dun plan de mercadotecnia e unha estratexia de comunicación dixital dun produto cultural/patrimonial. Este traballo implica tamén a presentación-discusión do proxecto, de forma oral, así como a xustificación-discusión das decisións adoptadas, e a proposta-formulación de dúbidas a outros grupos. |
Proba obxectiva |
Exame de preguntas breves (poderían integrarse preguntas tipo test, de completar ou verdadeiro-falso), do contido teórico da materia. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Obradoiro |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
O desenvolvemento de cada unha destas actividades contará con atención personalizada e continuada tanto na aula como fóra dela, co obxecto de apoiar ou reconducir a planificación ou execución de cada un dos traballos e liquidar as dúbidas oportunas.
No caso do proxecto final que detenta unha maior carga de traballo autónomo, o seguimento destas actividades efectuarase nas clases prácticas sinaladas para tal fin, así como en tutorías personalizadas a demanda do/a estudante ou do seu equipo de traballo. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A2 A5 A10 B1 C1 C5 C14 |
Desenvolvemento dun exame de preguntas breves sobre os contidos teóricos.
Para superar a materia é preciso superar o exame (obter un mínimo de 15 puntos). |
30 |
Sesión maxistral |
A2 A5 A10 B1 B6 C1 C2 C4 C12 C13 |
A asistencia e participación (activa) ás clases de teoría, así como a atención ás cuestións tratadas nestes, dentro do proxecto final, terán unha valoración de até un punto na nota final. |
10 |
Obradoiro |
A5 A10 B1 B5 C5 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 |
As prácticas de obradoiro contan cunha valoración máxima de 2 puntos na nota final. A súa avaliación vai depender do número de prácticas entregadas en tempo e forma, así como da calidade dos traballos.
Para o cómputo das prácticas de obradoiro o/a estudante ten que asistir, desenvolvido e entregado -polo menos- o 80% do prácticas tipo taller (prácticas laboratorio).
Só se admitirán as prácticas entregadas en tempo e forma.
O incumprimento destes requerimentos implicará a anulación da entrega e, por tanto, da súa valoración (cero puntos). |
20 |
Traballos tutelados |
A5 A10 B1 B5 B6 C1 C2 C4 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 |
De realización grupal.
Conta cunha valoración máxima de 40 puntos. Parte desta nota (até 10 puntos) virá determinada pola presentación oral do traballo.
Só se admitirán traballos entregados en tempo e forma. Aqueles traballos que non cumpran estes requerimentos obterán unha valoración de 0 puntos. |
40 |
|
Observacións avaliación |
Coa proposta de cada traballo e/ou actividade a/s profesora/s explicarán detalladamente o contido e normas formais, así como o tipo de soporte e data de entrega.
Para superar a materia o/a estudante deberá obter un mínimo de 5 na puntuación global (50 puntos), sendo preciso aprobar ambas as partes (polo menos, 15 puntos no exame teórico e 30 entre obradoiro e traballos tutelados).
Neste cómputo non se inclúen os exercicios non orixinais do/a estudante, así como tampouco aqueles traballos entregados fóra de prazo ou nun formato diferente ao indicado. Dada que unhas das competencias da materia é "Traballar en equipos interdisciplinares" (C10) na avaliación prevese a integración dalgún factor de corrección para aqueles grupos que non funcionen como equipo.
No caso do alumnado a tempo parcial ou con dispensa académica de exención de asistencia a avaliación das prácticas de laboratorio (taller 20% da nota) levará a cabo a través do traballo tutelado (que pasa a computar o 60% da nota, incluído un 10% de presentación) sendo preciso establecer entregas e fórmulas de seguimento coa/s docente/s. No caso da clase maxistral, dada a esencia presencial e participativa prevista para esta metodoloxía, é necesaria a asistencia para o seu cómputo (até un máximo de 10% da nota).
No caso de que se detecte a realización fraudulenta de probas ou actividades de avaliación, debidamente comprobada, implicará un suspenso (nota numérica 0) na materia da convocatoria correspondente do curso académico, tanto si a comisión da falta prodúcese na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta da primeira oportunidade, se fose necesario.
Aqueles/as estudantes que na avaliación continua (primeira convocatoria) non superen a materia, na segunda convocatoria deberían presentarse unicamente coa parte suspensa.
No caso de que se suspendeu a parte práctica o/a estudante, debería desenvolver novamente o proxecto final, de forma individual, atendendo ás temáticas-indicacións que para a SEGUNDA CONVOCATORIA sinalen as docentes. Este proxecto tería un valor de 6 puntos na nota final, 1 punto derivado da presentación-defensa oral do proxecto.
No caso de que, aínda superando ambas as partes o/a estudante non consiga aprobar a materia deberá porse en contacto coas docentes da materia para abacelar que parte ou partes debería repetir e como.
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Patrimonio: Concepto e Fundamento Histórico/614552001 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Produtos Interactivos e Xestión de Redes Sociais/614552019 |
|
|