Competencies / Study results |
Code
|
Study programme competences / results
|
A5 |
CON5-Knowledge about the creation and management of heritage projects in the digital environment |
A7 |
CON7-Knowledge about the virtualization of cultural heritage: infographics, augmented reality, 3D visualization, geolocation, photointerpretation |
A9 |
CON9-Knowledge about interactive products and apps applied to dissemination and heritage education |
B2 |
HAB2-Be able to apply knowledge in problem solving |
B4 |
HAB4-Be able to identify sources of information, collect and analyze data and elaborate syntheses in relation to them |
B6 |
DES1-Be able to handle technological and computer tools applied to the digitization of heritage |
C2 |
CB2. That students know how to apply the knowledge acquired and their problem-solving ability in new or little-known environments within broader (or multidisciplinary) contexts related to their area of ??study |
C4 |
CB4. That students know how to communicate their conclusions –and the knowledge and ultimate reasons that support them– to specialized and non-specialized audiences in a clear and unambiguous way |
C5 |
CB5. That students possess the learning skills that allow them to continue studying in a way that will be largely self-directed or autonomous |
C8 |
CG3. Properly use the technological tools necessary for the acquisition, processing, management and dissemination of digital cultural heritage |
C10 |
CG5. Work in interdisciplinary teams in market business and institutional fields of cultural management |
C11 |
CG6. Create original content in the field of cultural heritage combining humanistic and technological knowledge |
C12 |
CT1. Adapt the use and transfer of knowledge to new situations derived from technological change. |
C15 |
CT4. Comprender los valores de la igualdad, sostenibilidad ambiental y el derecho al acceso equitativo a los recursos tecnológicos en el cuidado del patrimonio cultural digital. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Conocer recursos sobre a virtualización do patrimonio cultural |
AJ7
|
BJ2 BJ4 BJ6
|
CJ2
|
Saber crear e xestionar proxectos patrimoniais na contorna dixital |
AJ5 AJ9
|
|
CJ2 CJ4 CJ8 CJ10 CJ12
|
Saber crear produtos interactivos e apps aplicadas á difusión e á educación patrimonial |
AJ9
|
BJ2 BJ6
|
CJ5 CJ11 CJ15
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. Dixitalización |
- Audio, imaxe, vídeo, texto
- Formatos de codificación |
2. Xestión e almacenamento |
- Bases de datos documentais
- Datos e metadatos |
3. Introducción aos sistemas de información xeográfica (SIG, dende o punto de vista da dixitalización e captura da información xeográfica e o súa correcta representación) |
- Representación da información xeográfica
- Sistemas de navegación global
- Infraestructuras de datos espaciais
- Aplicacións SIG |
4. LiDAR e fotogrametría |
- Fundamentos
- Almacenamento de nubes de puntos
- Procesamento, análise e visualización de nubes de puntos
- Aplicacións e ferramentas |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Laboratory practice |
B2 B6 C2 C5 C8 C12 C15 |
12 |
12 |
24 |
Supervised projects |
A5 B4 C2 C4 C5 C10 C11 C12 C15 |
1 |
9 |
10 |
Objective test |
A5 A7 A9 C2 C4 C12 |
1 |
7 |
8 |
Guest lecture / keynote speech |
A5 A7 A9 C4 C5 C15 |
8 |
24 |
32 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Laboratory practice |
Localización de recursos en Internet, proba de tecnoloxías e desenrolo de recursos dixitais |
Supervised projects |
Realización por parte do alumno dun traballo sobre temas da materia que será dirxido polo profesor nas fases de selección do traballo, prantexamento, desenrolo e presentación |
Objective test |
Exame presencial da totalidade dos contidos na data oficial de exame da materia. |
Guest lecture / keynote speech |
O profesor fará disponibles en Moodle diapositivas sobre os contidos teóricos previamente á clase.
Nas clases de aula discutirase sobre os contidos xa publicados e realizaranse explicacións sobre os contidos máis complexos |
Personalized attention |
Methodologies
|
Laboratory practice |
Supervised projects |
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Laboratory practice |
B2 B6 C2 C5 C8 C12 C15 |
Evaluación do traballo diario nas prácticas coa realización de ejercicios. |
60 |
Supervised projects |
A5 B4 C2 C4 C5 C10 C11 C12 C15 |
Realización de traballos a partires das prácticas e outros a proposta dos alumnos, que serán titorizados polo profesor |
10 |
Objective test |
A5 A7 A9 C2 C4 C12 |
Exame de preguntas cortas e/ou tipo test |
30 |
|
Assessment comments |
Para superar a materia, o alumno deberá obter unha calificación
mínima de 5
sobre 10 na suma das calificacións da proba obxectiva, traballo tutelado
e traballo en clase. Para poder sumar as tres notas o estudante deberá
obter unha nota mínima de 3,5 sobre 10 na proba obxectiva. Se non obtén
esta
nota mínima, a nota da materia será a correspondente a nota da proba
obxectiva. Estudantes con matrícula a tiempo parcial e dispensa académica: Indicar
o profesor a situación de este tipo de estudantes. A entrega dos
traballos ten que realizarse nada datas establecidas para tódolos
estudantes. Segunda oportunidade e Convocatoria adelantada: O estudante ten que facer o exame da proba obxectiva nestas convocatorias,
sendo os criterios para obter a nota total os indicados ó principio deste
apartado. Poderá entregar o traballo tutelado, o entregara ou non con
anterioridades, e a nota do traballo entregado sustituirá a que teña previamente
neste apartado. En canto a nota obtida nos traballos na clase manterase,
non
podendo recuperar esta parte da nota que se corresponde co traballo feito nas clases. Non Presentado: Os e as estudantes que non concorran a Proba Obxetiva terán a calificación
de "Non Presentado". Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación
ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse
de acordo coa normativa
académica vixente da UDC.
|
Sources of information |
Basic
|
|
- Apuntes proporcionados por el profesor
Sistemas de captura de la información: fotogrametría y teledetección. Arozarena Villar, Antonio ; Otero, I ; Ezquerra Canalejo, Alejandra 2016. (online)
LIDAR:
LiDAR Remote Sensing and Applications, CRC Press/Taylor & Francis Group, . Authors: Pinliang Dong
and Qi Chen (2018). ISBN: 9781138747241, or 9781482243017
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
-Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia
universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia
(usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos
sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...) -Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e
influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e
igualdade. -Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e
proporanse accións e medidas para corrixilas. |
|