Datos Identificativos 2024/25
Asignatura (*) Prácticas Externas Código 614552022
Titulación
Máster Universitario en Patrimonio Cultural Dixital
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Segundo Obrigatoria 15
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
,
Correo electrónico
Web
Descrición xeral Os obxectivos principais das prácticas son:
- Completar a formación do alumnado complementando de xeito práctico e autónomo a aprendizaxe teórica e guiada.
- Promover unha primeira inclusión do alumnado no desenvolvemento práctico de perfís profesionais no marco da produción, xestión ou reflexión de contidos de matriz dixital relacionados co patrimonio cultural.
- Permitir ao alumnado examinar as formas de aplicación práctica dos contidos recibidos durante o curso teórico da titulación en contornos de desenvolvemento laboral.
- Fomentar o desenvolvemento tanto de contidos técnicos como de aplicación de contidos teóricos, así como de competencias persoais e metodolóxicas no ámbito laboral, así como de competencias participativas en ámbitos laborais comúns.
- Promover as posibilidades e perspectivas de innovación e creatividade do alumnado, con vistas á súa futura inserción laboral, desenvolvemento de proxectos autónomos e emprendemento.

Competencias / Resultados do título
Código Competencias / Resultados do título
A1 CON1-Concepto e fundamento histórico do patrimonio
A2 CON2-Coñecementos sobre a difusión e os usos públicos da historia e do patrimonio
A3 CON3-Coñecementos sobre aspectos xurídicos (normativa, lexislación) e outros documentos instrumentais para a protección do patrimonio cultural
A4 CON4-Coñecementos sobre entidades de patrimonio dixital, modelaxe e xestión da información patrimonial
A5 CON5-Coñecementos sobre creación e xestión de proxectos patrimoniais na contorna dixital
A6 CON6-Coñecementos teórico-prácticos sobre a conservación do patrimonio
A7 CON7-Coñecementos sobre a virtualización do patrimonio cultural: infografías, realidade aumentada, visualización 3D, xeolocalización, fotointerpretación
A8 CON8-Coñecementos sobre a cartografía dixital/sistemas xeográficos de información
A9 CON9-Coñecementos sobre produtos interactivos e apps aplicadas á difusión e á educación patrimonial
A10 CON10-Coñecementos sobre a comunicación cultural e marketing do patrimonio cultural
B1 HAB1-Ser capaz de establecer relacións para producir coñecemento no contorno da intelixencia dixital
B2 HAB2-Ser capaz de aplicar coñecemento na resolución de problemas
B3 HAB3-Ser capaz de establecer relacións e interactuar cos enfoques de diversas disciplinas
B4 HAB4-Ser capaz de identificar fontes de información, recompilar e analizar datos e elaborar sínteses en relación con eles
B5 HAB5-Ser capaz de elixir e presentar os resultados de proxectos de todo tipo relacionados coa xestión do patrimonio dixital
B6 DES1-Ser capaz de manexar ferramentas tecnolóxicas e informáticas aplicadas á dixitalización do patrimonio
B7 DES2-Ser capaz de planificar e xestionar o desenvolvemento temporal dun proxecto de xestión patrimonial
B8 DES3-Ser capaz de traballar en equipo cunha actitude colaborativa e interdisciplinar
C2 CB2. Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa sá área de estudo
C3 CB3. Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
C5 CB5. Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que terá que ser en grande medida autodirixido ou autónomo
C6 CG1. Construír, xestionar e difundir o patrimonio dixital e o tratamiento dixital do patrimonio en todas as súas acepcións
C7 CG2. Aplicar o coñecemento na implementación de proxectos patrimoniais no contorno digital
C8 CG3. Utilizar adecuadamente as ferramentas tecnolóxicas necesarias para a adquisición, procesado, xestión e difusión do patrimonio cultural dixital
C10 CG5. Traballar en equipos interdisciplinares en ámbitos empresariais de mercado e institucionais de xestión cultural
C11 CG6. Crear contidos orixinais no ámbito do patrimonio cultural unindo coñecementos humanísticos e tecnolóxicos.
C12 CT1. Adaptar o uso e transferencia do coñecemento a novas situacións derivadas do cambio tecnolóxico
C13 CT2. Facer fronte de forma activa á resolución de problemas no contorno social e de mercado.
C14 CT3. Adquirir un compromiso ético coas diversas formas de comunicación en contornos dixitais.
C15 CT4. Comprender os valores da igualdade, sustentabilidade ambiental e o dereito ao acceso equitativo aos recursos tecnolóxicos no coidado do patrimonio cultural dixital.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Saber aplicar os coñecementos e competencias adquiridos a unha contorna real. AP1
AP2
AP3
AP4
AP5
AP6
AP7
AP8
AP9
AP10
BP1
BP2
BP3
BP4
BP5
BP6
BP7
BP8
CP2
CP3
CP5
CP6
CP7
CP8
CP10
CP11
CP12
CP13
CP14
CP15

Contidos
Temas Subtemas
Aplicación dos coñecementos e competencias adquiridos a unha contorna real 1. Xestión de proxectos.
2. Uso de ferramentas TIC de alto nivel orientadas á dixitalización de activos de natureza patrimonial.
3. Valorización de activos dixitais.
4. Identificación de modelos de negocio plausibles e viables para a valorización de activos dixitais.
5. Presentación pública: difusión, comunicación e xeración de alianzas/colaboracións profesionais.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Prácticas de laboratorio A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 C2 C3 C5 C6 C7 C8 C10 C11 C12 C13 C14 C15 30 345 375
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Prácticas de laboratorio Realizaranse prácticas en entidades coas que a Universidade ten convenio. As prácticas terán un titor académico e un titor profesional. Á finalización das prácticas, o/a estudante presentará un informe co resultado das prácticas

Atención personalizada
Metodoloxías
Prácticas de laboratorio
Descrición
Realizarase un seguimento do traballo realizado por parte do titor académico e o titor profesional.

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Prácticas de laboratorio A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 C2 C3 C5 C6 C7 C8 C10 C11 C12 C13 C14 C15 O titor académico avaliará as prácticas realizadas tendo en conta a información proporcionada polo titor profesional e a memoria presentada polo estudante 100
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías