Identifying Data 2024/25
Subject (*) Internship Code 614G02038
Study programme
Grao en Ciencia e Enxeñaría de Datos
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Fourth Obligatory 6
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Enxeñaría de Computadores
Matemáticas
Coordinador
Dapena Janeiro, Adriana
E-mail
adriana.dapena@udc.es
Lecturers
Andrade Garda, Javier
Castro Castro, Paula Maria
Dapena Janeiro, Adriana
De Moura Ramos, Jose Joaquim
Fernández Casal, Rubén
Garabato Míguez, Daniel
Hervella Nieto, Luis Maria
Martin Santamaria, Maria Jose
Vilares Calvo, David
E-mail
javier.andrade@udc.es
paula.castro@udc.es
adriana.dapena@udc.es
joaquim.demoura@udc.es
ruben.fcasal@udc.es
daniel.garabato@udc.es
luis.hervella@udc.es
maria.martin.santamaria@udc.es
david.vilares@udc.es
Web
General description Os/As titores/asque aparecen nesta guía corresponden ao curso 2023/2024.

O obxectivo é completar a formación de grao con estadías en entidades colaboradoras nas que vivir o desenvolvemento da actividade profesional nun ámbito real. A FIC ten convenios con diferentes empresas para a realización de prácticas curriculares.

O desenvolvemento dun PE implica:

1) O contacto da FIC con entidades colaboradoras e a súa dispoñibilidade para acoller estudantes da titulación que realicen tarefas que se poidan desenvolver a través da materia de FP.
2) Os contactos para definir a PE dun curso académico comezan a finais do curso anterior.
3) A formalización dun convenio entre a entidade colaboradora e a FIC, que suporá a cesión das prácticas a un/unha estudante.
4) A designación dunha persoa da entidade colaboradora que actuará como titor/a profesional do/a estudante, supervisando o desenvolvemento efectivo das súas tarefas.
5) A designación dunha persoa da FIC con funcións de titor/a académico/a que supervisará que o/a estudante realice o plan de formación determinado, que recibirá informes do/a titor/a profesional e do/a estudante, e que avaliará o realizado polo/a estudante .
6) A definición dun plan de formación onde os/as titores/as de EF definan o alcance do traballo a realizar polo/a estudante.

A normativa da UDC en materia de PE esixe que se estableza un convenio para a relación de PE.

Existen directrices específicas da FIC para ampliar e concretar o marco normativo da UDC:

1) Que o/a estudante teña superado a metade dos créditos da titulación.
2) Que teña superadas todas as materias de formación básica (primeiro curso).
3) Realizar a solicitude no prazo establecido e matricularse no período ordinario de matrícula.


Competencies / Study results
Code Study programme competences / results
A30 CE30 - Comprensión da importancia da cultura emprendedora e coñecemento dos medios ao alcance das persoas emprendedoras.
A31 CE31 - Coñecemento adecuado do concepto de empresa, a súa organización e xestión, e os distintos sectores empresariais co obxectivo de facilitar solucións desde a Ciencia de Datos.
B2 CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo
B3 CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
B4 CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
B7 CG2 - Elaborar adecuadamente e con certa orixinalidade composicións escritas ou argumentos motivados, redactar plans, proxectos de traballo, artigos científicos e formular hipóteses razoables.
B8 CG3 - Ser capaz de manter e estender formulacións teóricas fundadas para permitir a introdución e explotación de tecnoloxías novas e avanzadas no campo.
B9 CG4 - Capacidade para abordar con éxito todas as etapas dun proxecto de datos: exploración previa dos datos, preprocesado, análise, visualización e comunicación de resultados.
B10 CG5 - Ser capaz de traballar en equipo, especialmente de carácter multidisciplinar, e ser hábiles na xestión do tempo, persoas e toma de decisións.
C1 CT1 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C2 CT2 - Estimular a capacidade para traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sustentable ambiental, económico, político e social.
C4 CT4 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
C5 CT5 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences / results
Realización das prácticas nunha contorna profesional. A30
A31
B2
B3
B4
B7
B8
B9
B10
C1
C2
C4
C5

Contents
Topic Sub-topic
Prácticas externas 1.- Solicitude de prácticas.
2.- Elaboración do plan formativo.
3.- Realización das prácticas.
4.- Seguimento por parte do/a titor/a profesional e do/a académico/a.
5.- Entrega de informes periódicos e memoria final do/a estudante.
6.- Entrega do informe do/a titor/a profesional.
7.- Avaliación da práctica por parte do/a titor/a académico/a.

Planning
Methodologies / tests Competencies / Results Teaching hours (in-person & virtual) Student’s personal work hours Total hours
ICT practicals A30 A31 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10 C1 C2 C4 C5 125 22.5 147.5
 
Personalized attention 2.5 0 2.5
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
ICT practicals Realización da práctica en entidades colaboradoras con convenio coa UDC.

Personalized attention
Methodologies
ICT practicals
Description
A práctica será supervisada polo/a titor/a profesional e polo/a titor/a académico/a.

Assessment
Methodologies Competencies / Results Description Qualification
ICT practicals A30 A31 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10 C1 C2 C4 C5 O/a estudante presentará informes periódicos e unha memoria final.
O/a titor/a profesional entregará un informe das actividades realizadas polo/a estudante.
O/a titor/a académico/a avaliará a práctica.
100
 
Assessment comments

Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.


Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.