Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer, comprender e analizar os distintos modelos de recomendación |
A27
|
B2 B3 B8 B9
|
C1 C4
|
Coñecer, comprender e analizar as técnicas para unha implantación eficiente de sistemas de recomendación escalables |
A27
|
B4 B7 B10
|
|
Coñecer, comprender e analizar as metodoloxías de avaliación dos sistemas de recomendación |
A27
|
B4 B8 B9
|
C4
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Introducción |
Sistemas de Recomendación |
Elicitación de preferencias e sistemas de valoración |
Ratings, elicitación |
Modelos de recomendación |
Filtrado colaborativo, contido e hibrido |
Evaluación de sistemas de recomendación |
Métricas e protocolos |
Modelos avanzados de recomendación |
Contexto, sociais, temporais |
Interpretabilidade, xustificación e riscos das recomendacións |
User-to-user e Item-to-Item |
Aplicacións e dominios |
Tarefas e casos de uso |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Prácticas de laboratorio |
B2 B9 B10 C1 |
15 |
60 |
75 |
Sesión maxistral |
A27 B3 B8 C4 |
19 |
54 |
73 |
Proba mixta |
A27 B2 B3 B4 B7 B8 C4 |
2 |
0 |
2 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
|
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Prácticas de laboratorio |
Clases dedicadas a que o alumnado desenvolva traballos prácticos que impliquen abordar a resolución de problemas complexos, e a análise e deseño de solucións que constitúan un medio para a súa resolución. Esta actividade pode requirir dos alumnos a presentación oral dos traballos realizados. Os traballos realizados polo alumnado pódense realizar de forma individual ou en grupos de traballo |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. Ademais do tempo de exposición oral por parte do profesor, esta actividade formativa require do alumno a dedicación dun tempo para preparar e revisar por conta propia os materiais obxecto da clase |
Proba mixta |
Exame final |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas de laboratorio |
|
Descrición |
Seguimento do desenvolvemento das prácticas nas horas reservadas de laboratorio e atención ao estudante nos casos necesarios de problemas de particular dificultade
Avaliarase o traballo individual do alumnado.
Promoveranse os valores de igualdade seguindo as recomendacións actuais.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba mixta |
A27 B2 B3 B4 B7 B8 C4 |
Exame final |
50 |
Prácticas de laboratorio |
B2 B9 B10 C1 |
Avaliación dos traballos prácticos |
50 |
|
Observacións avaliación |
Será necesario alcanzar un 40% da puntuación en cada parte. A cualificación será de non presentado cando non se entregue ningún traballo práctico nin exame final. Segunda oportunidade A avaliación realizarase cos mesmos criterios anteriormente descritos. Abrirase un novo prazo para a entrega dos traballos prácticos, no caso de que non se entregaran na primeira oportunidade.
- A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Ricci, F., Rokach, L., & Shapira, B. Recommender systems handbook. Springer, Boston, MA. Jannach,
D., Zanker, M., Felfernig, A., & Friedrich, G. (2010). Recommender
systems: an introduction. Cambridge University Press. Aggarwal, C. C. (2016). Recommender systems (Vol. 1). Cham: Springer International Publishing. Banik, R. (2018). Hands-on recommendation systems with Python: start building powerful and personalized, recommendation engines with Python. Packt Publishing Ltd. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Recuperación de Información/614G02027 | Aprendizaxe Automática I/614G02019 | Álxebra Lineal/614G02001 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|