Identifying Data 2024/25
Subject (*) Multimedia Creation Workshop Code 616G01038
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Third Optional 6
Language
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Computación
Coordinador
Santos López, Iria María
E-mail
iria.santos@udc.es
Lecturers
Santos López, Iria María
E-mail
iria.santos@udc.es
Web http://https://comunicacion.udc.es/gl/materias/obradoiro-de-creaci%C3%B3n-multimedia
General description O obxectivo da materia é coñecer o proceso de creación e xestión dun proxecto multimedia. Dende un punto de vista práctico, o obxectivo principal desta materia é que o alumnado experimente o proceso de creación dun proxecto multimedia realizado en grupo, que coñeza as características específicas da xestión e documentación deste tipo de proxectos mediante o desenvolvemento de vídeos interactivos.

Competencies / Study results
Code Study programme competences / results
A1 Comunicar mensaxes audiovisuais.
A2 Crear productos audiovisuais.
A3 Xestionar proxetos audiovisuais.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A8 Coñecela tecnoloxía audiovisual.
A12 Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual.
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C1 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences / results
Realizar plans de probas. A3
B9
C2
C4
Deseñar e xestionar produtos multimedia. A1
A2
A3
A7
A8
A12
Realizar estimacións e planificacións de tarefas de proxectos multimedia. A3
C1
C3
Xestionar a creación dos contidos en función do entorno e obxectivo. A3
A7
Xestionar a documentación de proxectos e os equipos de traballo. A3
A8
C1
C3
Traballar con ferramentas de colaboración en liña para a xestión de proxectos. A3
A7

Contents
Topic Sub-topic
Contidos interactivos Idear e producir contidos interactivos
1.- Ferramentas de creación de contidos multimedia
2.- Características e tipoloxías.
3.- Planificación: o equipo de traballo.
4.- Plan de probas.
5.- Soporte documental na nube
6.- Entornos colaborativos para a xestión de proxectos multimedia

Planning
Methodologies / tests Competencies / Results Teaching hours (in-person & virtual) Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A7 A8 4 1 5
ICT practicals B9 C4 4 12 16
Oral presentation C2 C3 4 16 20
Workshop A1 A2 A8 A12 C4 10 20 30
Supervised projects A1 A2 A3 A12 C1 C4 23 46 69
 
Personalized attention 10 0 10
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Presentacións dos temas máis teóricos da asignatura.
ICT practicals Creación de guións interactivos con ferramentas específicas.
Testeo de produtos interactivos finais.
Oral presentation Presentacións da evolución dos traballos tutelados.
Workshop Busca conxunta de ideas a desenrolar no traballo tutelado (produto interactivo) e investigación de referencias.
Supervised projects Traballo en equipo nos proxectos.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
Seguemento dos proxectos, presencialmente e de forma telemática mediante correo electrónico e Teams.

Assessment
Methodologies Competencies / Results Description Qualification
Oral presentation C2 C3 Presentacións orais dos traballos e prácticas realizadas durante o curso. 10
Supervised projects A1 A2 A3 A12 C1 C4 Realización do traballo tutelado completo e entrega das tarefas correspondentes ao longo do curso.

Avaliación continua do proxecto e presencialidade para a correcta realización.
70
ICT practicals B9 C4 Guión interactivo e testeo do produto final. 20
 
Assessment comments

A materia está formulada como un obradoiro esencialmente práctico que implica a asistencia obrigatoria a clase, a participación e a realización e presentación de prácticas e tarefas dun proxecto grupal.

Realizarase unha avaliación continua do alumnado.

-Mención Comunicación Audiovisual Multiplataforma: Nesta materia, poderán realizarse actividades ou traballos en coordinación con outras materias optativas da mención Comunicación Audiovisual Multiplataforma. 

Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.


Sources of information
Basic

- Bou i Bauza, G. (2002). El guión multimedia: edición 2003. Madrid: Anaya multimedia. ISBN: 84-415-1459-3.

- Magal, Tortajada, Morillas (2006). Preproducción multimedia. UPV.

- McConnell, S. (1997). Desarrollo y gestión de proyectos informáticos. McGraw-Hill Companies

- Miller, D. (1997). Desarrollo Multimedia para Internet. Anaya.

- Salmond, M. (2014). Los fundamentos del diseño interactivo. Barcelona: Blume. ISBN : 9788415317883.

- Spence, Robert (2007). Informatin visualization: design for interaction. Harlow etc.: Pearson-Prentice-Hall. ISBN: 9780132065504.

- https://www.trello.com/

- https://www.ganttproject.biz/- https://twinery.org/

- https://www.inklestudios.com/inklewriter/

- https://company.eko.com/

- https://www.klynt.net/

Complementary

- López Sosa, R. (2010). Desarrollo de aplicaciones multimedia. LIMUSA - Noriega Grupo Editores, C. A. 

- Vaughan, Tay (2001). Multimedia: Making It Work. McGraw-Hill Osborne.

- http://elartedepresentar.com/


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Oral and Written Communication/616G01001
Technological Foundations of the Audiovisual Media/616G01003
Audiovisual Fiction/616G01014
Development of Web and Video Content/616G01017
Screenplay Writing/616G01018
Theory and Practice of Editing/616G01023

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Multimedia Creation Tools/616G01027
Multimedia Communication Strategies/616G01035

Subjects that continue the syllabus
Final Dissertation/616G01034

Other comments

1.- A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:

1.1. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático

1.2. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos

1.3. De se realizar en papel:

- Non se empregarán plásticos.

- Realizaranse impresións a dobre cara.

- Empregarase papel reciclado.

- Evitarase a impresión de borradores.

2.- Débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural

3.- Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sostenibilidade nos comportamentos persoais e profesionais

4.- Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...)

5.- Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade

6. Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas

7. Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria.



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.