Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
O obxectivo da materia é que o alumno coñeza o proceso de creación de modelos xeométricos tridimensionales, para a súa aplicación na industria da animación, os videoxogos, e outras como os efectos especiais para cinema e TV, a visualización en arquitectura, etc.
Neste bloque profúndase na creación de modelos orgánicos, enfocándose na importancia da topoloxía para preparar os modelos para
a súa correcta deformación en animación, e un custo baixo en recursos computacionales, especialmente en usos interactivos como os videoxogos.
Estudarase tamén a problemática dos modelos geométricamente complexos, e as estratexias para afrontalos. |
|
|
|
O obxectivo da materia é que o alumno coñeza o proceso de creación de modelos xeométricos tridimensionales, para a súa aplicación na industria da animación, os videoxogos, e outras como os efectos especiais para cinema e TV, a visualización en arquitectura, etc.
Neste bloque profúndase na creación de modelos orgánicos, enfocándose na importancia da topoloxía para preparar os modelos para
a súa correcta deformación en animación, e un custo baixo en recursos computacionales, especialmente en usos interactivos como os videoxogos.
Estudarase tamén a problemática dos modelos geométricamente complexos, e as estratexias para afrontalos. |
|
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
.Suavizado de modelos. Superficies de subdivisión
· Referencias para modelado de personaxes
· Modelado de personaxes. Anatomía e topoloxía
· Mapeado de texturas ( UV)
· Topoloxía de modelos complexos. Retopoloxía e refinado
· Modelado de complementos (roupa, pelo, props) |
Cada un dos temas irá co subtema para tempo real ou off- line |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
|
12 |
18 |
30 |
Solución de problemas |
|
14 |
16 |
30 |
Obradoiro |
|
20 |
30 |
50 |
Portafolios do alumno |
|
0 |
35 |
35 |
Proba mixta |
|
1 |
0 |
1 |
Proba práctica |
|
2 |
0 |
2 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Método expositivo complementado co uso de material audiovisual, cuxa finalidade é a de transmitir coñecementos, mostrar diferentes métodos de aprendizaxe e definir un " workflow" de traballo tanto para render off- line como para render a tempo real |
Solución de problemas |
Modalidade expositiva e participativa na que o equipo docente mostra as posibles solucións aos problemas detectados nas prácticas e ás dúbidas expostas polo alumnado. |
Obradoiro |
Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da cal o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
Portafolios do alumno |
Traballo final |
Proba mixta |
Preguntas teóricas curtas en liña |
Proba práctica |
Proba práctica online |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Obradoiro |
Solución de problemas |
|
Descrición |
A atención personalizada que se describe para as actividades que se desenvolverán ao redor destas metodoloxías concíbese como momentos de traballo co equipo docente para a atención e seguimento do traballo individual e o realizado en grupo. Implican unha participación obrigatoria para o alumnado. A forma e o momento en que se desenvolverá indicarase en relación a cada actividade ao longo do curso segun o plan de traballo da materia.
Ademais, as titorías telemáticas complementarán os talleres e o contido expositivo, para resolver de forma individual ou en pequenos grupos as dúbidas ou dificultades que xurdan durante o estudo e o traballo non presencial dos alumnos.
-----------------------------------------------------------------------------
O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN Ao ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3. b e 4.5)
(29/5/212). Este alumnado desenvolverá a súa actividade coa asistencia e participación nas dinámicas que se recollen no Paso 4 e na “Atención personalizada” descrita para os “Talleres”, a través dos grupos de traballo que se conformen na materia. A actividade farase atendendo ás observacións da avaliación sobre a flexibilidade da asistencia, participación e os requisitos para superar a materia.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Obradoiro |
|
Exercicios prácticos |
40 |
Portafolios do alumno |
|
Traballo Final |
40 |
Proba práctica |
|
Proba práctica |
10 |
Proba mixta |
|
Probas preguntas curtas/test online |
10 |
|
Observacións avaliación |
A avaliación da materia consistirá nunha proba práctica (10% da nota final), unha proba de preguntas curtas ou test online (10%), un traballo final (40%) e os exercicios prácticos (40%) realizados ao longo da materia. As competencias, as datas de entrega e os criterios de avaliación que se desenvolverán en cada proba notificaranse previamente en clase e publicaranse en Moodle ao longo do cuadrimestre.
O alumnado que se atope en modalidades específicas de aprendizaxe e apoio á diversidade terá a obrigación de realizar todas as probas e entregalas nas datas sinaladas. As sesións expositivas, os talleres, as probas avaliables e o traballo final foron deseñados para abarcar o maior grao de inclusión posible. Se fose necesario e sempre baixo petición previa do alumnado; realizaranse as adaptacións necesarias para non prexudicar a cualificación do alumnado.
As sesións expositivas, os talleres, as probas avaliables e o traballo final foron deseñados para garantir a aprendizaxe autonómo non presencial; por tanto o alumnado que se atope en situación de dispensa académica terá a obrigación de realizar todas as probas e entregalas durante os períodos de tempo sinalados.
Os criterios de avaliación para a segunda oportunidade serán os mesmos.
A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Chris Legaspi (2015). Anatomy for 3D Artists: The Essential Guide for Cg Professionals.. Worcester : 3dtotal Pub
Uldis Zarins, Sandis Kondrats (2017). Anatomy for Sculptors Understanding the Human Form. Boston : Exonicus LLC
Autodesk (). Maya Learning Channel. https://www.youtube.com/channel/UCHmAXsicpLK2EHMZo5_BtDA
William Vaughan (2012). Modelado digital. Berkeley, Calif. : New Riders
Frederic Delavier (2010). Strength Training Anatomy. Champaign : Human Kinetics |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Debuxo de Contornas e Arte de Concepto/616G02013 | Debuxo Anatómico/616G02012 | Modelaxe 1/616G02015 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Modelaxe Escultórica/616G02023 |
|
Observacións |
<p class="MsoNormal">Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostida e cumprir co obxectivo da acción número 5: "Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social" :</p><p class="MsoNormal">&nbsp;1. A&nbsp;entrega&nbsp;dos&nbsp;traballos&nbsp;documentais&nbsp;que&nbsp;se&nbsp;realicen&nbsp;nesta&nbsp;materia:&nbsp;&nbsp;</p><p class="MsoNormal">&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; 1.1.&nbsp;Solicitarase&nbsp;en&nbsp;formato&nbsp;virtual&nbsp;e/ou&nbsp;soporte&nbsp;informático.&nbsp; &nbsp;</p><p class="MsoNormal">&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; 1.2.&nbsp; Realizarase&nbsp; a&nbsp; través&nbsp; de&nbsp; Moodle,&nbsp; en&nbsp; formato&nbsp; dixital&nbsp; sen&nbsp; necesidade&nbsp; de&nbsp; imprimilos&nbsp;&nbsp;</p><p class="MsoNormal">&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; 1.3.&nbsp;De&nbsp;se&nbsp;realizar&nbsp;en&nbsp;papel:&nbsp;&nbsp;</p><p class="MsoNormal">&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Non&nbsp;se&nbsp;empregarán&nbsp;plásticos.&nbsp;&nbsp;</p><p class="MsoNormal">&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Realizaranse&nbsp;impresións&nbsp;a&nbsp;dobre&nbsp;cara.&nbsp;&nbsp;</p><p class="MsoNormal">&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Empregarase&nbsp;papel&nbsp;reciclado.&nbsp;&nbsp;</p><p class="MsoNormal">&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Evitarase&nbsp;a&nbsp;impresión&nbsp;de&nbsp;borradores.&nbsp;&nbsp;</p><p class="MsoNormal">2. Débese&nbsp; facer&nbsp; un&nbsp; uso&nbsp; sostible&nbsp; dos&nbsp; recursos&nbsp; e&nbsp; a&nbsp; prevención&nbsp; de&nbsp; impactos&nbsp; negativos&nbsp; sobre&nbsp;o&nbsp;medio&nbsp;natural.&nbsp;&nbsp;</p><p class="MsoNormal">3. Débese&nbsp;ter&nbsp;en&nbsp;conta&nbsp;a&nbsp;importancia&nbsp;dos&nbsp;principios&nbsp;éticos&nbsp;relacionados&nbsp;cos&nbsp;valores&nbsp;da&nbsp; sostenibilidade&nbsp;nos&nbsp;comportamentos&nbsp;persoais&nbsp;e&nbsp;profesionais.&nbsp;&nbsp;</p><p class="MsoNormal">4.&nbsp; Segundo&nbsp; se&nbsp; recolle&nbsp; nas&nbsp; distintas&nbsp; normativas&nbsp; de&nbsp; aplicación&nbsp; para&nbsp; a&nbsp; docencia&nbsp; universitaria&nbsp; deberase&nbsp; incorporar&nbsp; a&nbsp; perspectiva&nbsp; de&nbsp; xénero&nbsp; nesta&nbsp; materia&nbsp; (usarase&nbsp; linguaxe&nbsp;non&nbsp;sexista,&nbsp;utilizarase&nbsp;bibliografía&nbsp;de&nbsp;autores&nbsp;de&nbsp;ambos&nbsp;os&nbsp;sexos,&nbsp;propiciarase&nbsp; a&nbsp;intervención&nbsp;en&nbsp;clase&nbsp;de&nbsp;alumnos&nbsp;e&nbsp;alumnas…).&nbsp;&nbsp;</p><p class="MsoNormal">5. Traballarase&nbsp;para&nbsp;identificar&nbsp;e&nbsp;modificar&nbsp;prexuízos&nbsp;e&nbsp;actitudes&nbsp;sexistas,&nbsp;e&nbsp;influirase&nbsp;na&nbsp; contorna&nbsp;para&nbsp;modificalos&nbsp;e&nbsp;fomentar&nbsp;valores&nbsp;de&nbsp;respecto&nbsp;e&nbsp;igualdade.&nbsp;&nbsp;</p><p class="MsoNormal">6.&nbsp;Deberanse&nbsp;detectar&nbsp;situacións&nbsp;de&nbsp;discriminación&nbsp;por&nbsp;razón&nbsp;de&nbsp;xénero&nbsp;e&nbsp;proporanse&nbsp; accións&nbsp;e&nbsp;medidas&nbsp;para&nbsp;corrixilas.&nbsp;&nbsp;</p><p class="MsoNormal">7.&nbsp; Facilitarase&nbsp; a&nbsp; plena&nbsp; integración&nbsp; do&nbsp; alumnado&nbsp; que&nbsp; por&nbsp; razón&nbsp; físicas,&nbsp; sensoriais,&nbsp; psíquicas&nbsp;ou&nbsp;socioculturais,&nbsp;experimenten&nbsp;dificultades&nbsp;a&nbsp;un&nbsp;acceso&nbsp;axeitado,&nbsp;igualitario&nbsp; e&nbsp;proveitoso&nbsp;á&nbsp;vida&nbsp;universitaria.&nbsp;</p> |
|